Jokohan tuo tytön korva nyt asettuisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Toukokuun puolessa välissä käytettiin tyttöä, 3v, lääkärissä - korvassa oli paljon vaikkua ja lääkäri oli laittanut pehmittävät tipat korvaan ja antanut ohjeeksi, että jos seuraavana päivänä vielä särkee, niin lääkäriin. (Itse en ollut tuolla käynnillä' mukana.)
Seuraavana päivänä ennen lääkäriaikaa, joka oli kyllä varattu, korva oli puhjennut kotona. Tyttö vietiin sit lääkäriin, otettiin bakteeriviljely, määrättiin lääke ja sanottiin, että soittavat jos lääke pitää vaihtaa. (En päässyt myöskään tälle käynnille itse.)

Soittoa ei tullut, lääke loppui ja korva vuoti edelleen.
Vein itse tytön uudestaan lääkäriin. Sai laajakirjoisemman lääkkeen, jonka piti purra ko bakteeriin, joka viljelyssä näkyi kasvavan.
Sekin lääke lopui ja korva valui edelleen.

2:n tai 3:n päivän päästä vein tytön taas lääkärille. Korva oli pahentunut ja tulehdus oli levinnyt myös korvakäytävään turvottaen korvakäytävän lähes umpeen. Hoidoksi antibioottitipat 5 päivän ajaksi ja uusi bakteeriviljely ja kontrolliaika heti tippojen loppumispäivälle.

Tänään oli sit se kontrolli... ja tän toisen viljelyn myötä paljastuikin, että alunperinkin korvassa on kasvanut 2 eri bakteerikantaa, joista toiseen ei ole nuo jo syödyt antibiootit purreet... ja nyt taas sitten uusi kuuri.

Mitä tippoja saitte? Meillä on tipat + ab purrut kaikkiin tulehduksiin aina hyvin. Joskus ollut todella inha tulehdus joka on levittänyt todella pahaa hajua ympäriinsä :x

Yhteistyössä