Joko tiirun vauva on syntynyt?

  • Viestiketjun aloittaja mitenniiUtelias
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="juuei";28271827]Ei oo syntyny vielä.[/QUOTE]

kuinkakohan kauan on olla turvallista olla synnyttämättä vesien menon jälkeen?

Jännittää, kun itse on raskaana :)
 
....
En tiedä kai se riippuu vauvan ja äidin voinnista... mulla synnytys kesti 3vrk... kokoajan tarkkailtiin mun ja vauvan vointia.. ja yritettiin nopeuttaa synnytystä oksitosiini tipalla ja antibioottikin laitettiin suoneen kun voi vissiin joku tulehdus olla uhkana jos on kauan aikaa veden menosta...

Mutta luulis nyt jo syntyvän tän päivän aikana jos alateitse aikoo...
 
"vieras"
mulle ehdotettiin sektiota jo kun vesien menosta oli 1,5vrk. Olisin saanut vielä pitkittääsynnytystä mutta lääkärin mukaan oli turvallisempaa sekä lapselle että mulle jos valitsen sektion ja siihen päädyin. tiedä sitten vaikuttiko asiaan se että mun oli vaikea raskautua ja 1 keskenmeno jo takana mut olivat tosi helposti ehdottamassa sektiota vähän väliä ettei vain käy mitään..vaikka mitään hapenpuutetta ei vielä ilmennyt ennen sektiopäätöstä. parempi näin.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28273220]mulle ehdotettiin sektiota jo kun vesien menosta oli 1,5vrk. Olisin saanut vielä pitkittääsynnytystä mutta lääkärin mukaan oli turvallisempaa sekä lapselle että mulle jos valitsen sektion ja siihen päädyin. tiedä sitten vaikuttiko asiaan se että mun oli vaikea raskautua ja 1 keskenmeno jo takana mut olivat tosi helposti ehdottamassa sektiota vähän väliä ettei vain käy mitään..vaikka mitään hapenpuutetta ei vielä ilmennyt ennen sektiopäätöstä. parempi näin.[/QUOTE]

tiirulla todennäköisesti kaikki mennyt hyvin ja halusi ehdottomasti alatiesynnytyksen, koska hänellä oli muistaakseni huono sektiokokemus. Olisi varmaan saanut sektion jo aiemmin, mutta on yritetty, jos vielä onnistuisi alateitse. Tuskinpa lapsen turvallisuutta vaarannettaisiin, joten tilanne ollut varmasti hyvä. Toivottavasti tuotu päässyt jo synnyttämään. Todennäköisesti tehty sektio, jos ei muuten ole onnistunut.
 
"tiiru"
Edelleen yhtenä kappaleena, päädyin tänne kurkkimaan kun on niin mahtava fiilis puudutteesta hehee. :D Sikiökalvot tosiaan oli umpeutuneet kokonaan jo 2pv sitten joten lääkärit suosittelivatkin että kokeillaan ja kokeillaan. No nyt viimein oksitosiinitippa käynnisti ja vedet saatiin menemään kokonaan ja käynnissä ollut n.8h. Vauva vielä kerran ulkokäännettiin ennen tänne tuloa ja nyt on kiikissä raivotarjonnassa. :) Katsotaan miten käy, nyt yritän levätä että jaksan tämän. Ei palstalla hillumista! :D
 
[QUOTE="tiiru";28274382]Edelleen yhtenä kappaleena, päädyin tänne kurkkimaan kun on niin mahtava fiilis puudutteesta hehee. :D Sikiökalvot tosiaan oli umpeutuneet kokonaan jo 2pv sitten joten lääkärit suosittelivatkin että kokeillaan ja kokeillaan. No nyt viimein oksitosiinitippa käynnisti ja vedet saatiin menemään kokonaan ja käynnissä ollut n.8h. Vauva vielä kerran ulkokäännettiin ennen tänne tuloa ja nyt on kiikissä raivotarjonnassa. :)
Katsotaan miten käy, nyt yritän levätä että jaksan tämän. Ei palstalla hillumista! :D[/QUOTE]

Olet sinä sitkeä sissi. :) Voimia ja onnea tulevaan koitokseen!
 
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ.
"vieras"
[QUOTE="vieras";28276119]mikäköhän tilanne? Toivottavasti kaikki on hyvin.[/QUOTE]

lapsi varmaan syntynyt ja ovat varmaan vielä sairaalassa. Toivottavasti tulee kertomaan pian uutiset, mutta on nyt todennäköisesti tosi väsynyt ja keskittynyt uuteen vauvaan.
 
nojust
[QUOTE="vieras";28277908]Hei, avatkaa joku uusi ketju johon Tiiru voi laittaa kuvia vauvastaan. Tähän ketjuun se tuskin haluaa laittaa kuvia. :)[/QUOTE]

Tiiru voi ihan itse avata sellaisen ketjun jos haluaa
 

Yhteistyössä