Joko tiirun vauva on syntynyt?

  • Viestiketjun aloittaja mitenniiUtelias
  • Ensimmäinen viesti
"Ahaa"
Onko tää tiiru joku sukupuolisensitiivinen (vai mikä se typerä sana onkaan) kun ei sukupuolta kertonut?

Ja palstalaiset niin ihanan suvaitsevaisia ja moderneja, että juuri kukaan ei edes kysy sukupuolta?

Tätäkö se nyt on?
 
lucifer
[QUOTE="Ahaa";28279942]Onko tää tiiru joku sukupuolisensitiivinen (vai mikä se typerä sana onkaan) kun ei sukupuolta kertonut?

Ja palstalaiset niin ihanan suvaitsevaisia ja moderneja, että juuri kukaan ei edes kysy sukupuolta?

Tätäkö se nyt on?[/QUOTE]syynähän ei voi olla kysymättömyyteen se et tärkeintä o kuitenki se että äiti ja lapsi voivat hyvin, sukupuolestaan huolimatta.
 
[QUOTE="Ahaa";28279942]Onko tää tiiru joku sukupuolisensitiivinen (vai mikä se typerä sana onkaan) kun ei sukupuolta kertonut?

Ja palstalaiset niin ihanan suvaitsevaisia ja moderneja, että juuri kukaan ei edes kysy sukupuolta?

Tätäkö se nyt on?[/QUOTE]

On hän kyllä jo odotusaikana lapsen sukupuolen täällä paljastanut, ja muistaakseni oli tulossa poika.
 
"vieras"
[QUOTE="niin";28280041]siis syntyikö se hätäsektiolla vai miten se oli? Miksi jouduttiin leikkaamaan? Onko vauva kunnossa kun ei ole kuulunut mitään?[/QUOTE]

Tulee kertomaan myöhemmin, on väsynyt nyt ja varmasti haluaa keskittyä lapseensa. Kirjoitti kyllä tuonne ylempänä ihan positiivisen viestin, että lapsi on syntynyt ja on ihan poikki. Kuulostaisi ainakin siltä, että olisi ainakin yritetty alakautta, mutta voihan sitä olla poikki ihan leikkauksenkin takia tai sen odottelun takia. Tiiru sanoi tuossa ylempänä tulevansa kertomaan sitten miten kaikki nyt sitten meni. Mistään leikkauksesta ei ole nyt vielä puhuttu mitään. Voi olla leikattu, tai sitten ei ole. Vauva kyllä on kuulemma kunnossa.

Ei malttaisi odottaa kuulla, miten sitten lopulta meni. Tässä odottelen myös itsekin tulevaa synnytystä :) Tiiru tulee tänne kyllä sitten, kun on levännyt. On varmaan sairaalassa pieni uusi vauva sylissä onnellisena ja tuskin nyt mielessä tulla raportoimaan koko synnytystarina tänne :D
 
Noniin nyt olen voimissani ja läppärinkin sain käsiini. Huomenna päästään viimein kotiin ja tässä olisi hyvä tulos vaikka pitkän kaavan kautta menikin:



49cm ja 3,2kg pötkylä.

En muista mitä olen kerennyt kertomaan mutta lyhyesti kaikki:
28.3 lähdettiin siis ambulanssilla kättärille ja synnytystä ensiksi pari päivää yritettiin käynnistellä kevyemmillä keinoilla eikä lähtenyt käyntiin pienellä sytotec-määrällä jota kahdesti annettiin eikä kahden ballonkin kiskomisen avulla, ei vaikka väkisin yritettiin kiskoa.

Sitten saatiin kalvot kunnolla puhkottua ja tipalla kovat supistukset aikaiseksi ja itse normaalisynnytystä (jos käynnistetty on normaali??) kesti n.24h jonka jälkeen minulla nousi tulehdusarvot sekä korkea kuume. Lääkäri päätti tässä vaiheessa, että riittää ja leikkauspöytään päätyi tämä leikki.
Tänään käytiin kätilön kanssa koko homma läpi vaihe vaiheelta ja koko juttu vähän selkeni päässä. Olin aika poikki tulemaan kertomaan joten laitoin vain nopeasti jotain tänne, mutta nyt sain höpistyä teillekin!
 
[QUOTE="Ahaa";28279942]Onko tää tiiru joku sukupuolisensitiivinen (vai mikä se typerä sana onkaan) kun ei sukupuolta kertonut?

Ja palstalaiset niin ihanan suvaitsevaisia ja moderneja, että juuri kukaan ei edes kysy sukupuolta?

Tätäkö se nyt on?[/QUOTE]

Olen kertonut, poika oli tulossa ja poikahan sieltä tulikin. :)
 

Yhteistyössä