Mä oon puolueellinen vsstssja, koska mä shippaan, mä olen kännissä ja. Oon just nähnyt ne tosi läheltä itse livenä tietäen, ettei se ole mitään kameroille tms esittämistä. Mä uskoisin, jos joku sanoisi, että on lääpällään toisiinsa. Mut tosiaan, oon puolueellinen.Onko agentti edelleen paikalla. Miten jatkui tuosta lähtötilanteessa. Näyttävätkö oikeasti rakastuneita?
Iiiii miten söpöä, että KJ huomionkipeänä hakee ja kaipaa Bn huomiota itseensä!! Kiiitos, kun kerrot sun havaintoja ja ajatuksia!!Siis voisi varmaan myös vaihdella, näen ihan mahdollisena! K on ehkä vähän huomion kipee toista kohtaan, tai sen vaikutelman saan. Silleen Siis söpö llä tavalla että kato mua huomaa mut hei kuuntele mullaj on nyt tämmönen juttu. Ja vauvalle terveisiä : kyllä se K hihittää/kikattaa, mitä ikinä. Myös nauraa helvetin kovaa J tarttuvasti.
ja onko 007 kuitenkin asettunut varjostustehtävään? Muista hattu silmille ja kaulukset ylös!!!Eli lähtikö ne jo sieltä ulos?
Noniin pitikö tässä nyt sitten muka vielä saada unenpäästä kiinni voi muruja…Mä oon puolueellinen vsstssja, koska mä shippaan, mä olen kännissä ja. Oon just nähnyt ne tosi läheltä itse livenä tietäen, ettei se ole mitään kameroille tms esittämistä. Mä uskoisin, jos joku sanoisi, että on lääpällään toisiinsa. Mut tosiaan, oon puolueellinen.
K ja B poistui ehjö 2 Min ennen muita, mutta muut lähti sit kans.
<333 oioiiii! En osaa enää muuta kirjoittaa! Uskon kyllä sua, se jotenkin tulee niin läpi jo someen valituista (ja tietty tiedostaen näytetyistä/roolissa olluista ja esitetyistä) hetkistä. Itse aattelen, että ei vaam kaikkia ilmeitä pysty kontrolloimaan, feikkaamaan tai tarkoituksella tekemään.Mä oon puolueellinen vsstssja, koska mä shippaan, mä olen kännissä ja. Oon just nähnyt ne tosi läheltä itse livenä tietäen, ettei se ole mitään kameroille tms esittämistä. Mä uskoisin, jos joku sanoisi, että on lääpällään toisiinsa. Mut tosiaan, oon puolueellinen.
En jää tätä valitettavasti seuraamaan, musta tuntui, että Jan katsoi mua jo pari kertaa didöllö vähän kummeksuen.Pystytkö enää näkemään niiden matkaa. Kävellenkö ne menee, lähekkäin?
IiiiiiiillllllKkkkkk!!! Super hyper IIK!!!!Mä oon puolueellinen vsstssja, koska mä shippaan, mä olen kännissä ja. Oon just nähnyt ne tosi läheltä itse livenä tietäen, ettei se ole mitään kameroille tms esittämistä. Mä uskoisin, jos joku sanoisi, että on lääpällään toisiinsa. Mut tosiaan, oon puolueellinen.
Kiinnostaa vielä, mistä kaikesta lääpällää vaikutelma tuli (pehmeiden katseiden ja Kn huomion hakemisen lisäksi)! Ois hauskaa kuulla tästä huomenna lisää, jos haluat!Iiiii miten söpöä, että KJ huomionkipeänä hakee ja kaipaa Bn huomiota itseensä!! Kiiitos, kun kerrot sun havaintoja ja ajatuksia!!
Tähän mennessä on näyttänyt enemmän somen perusteella, että B hakis huomiota Klta, niim jotenkin musta megasulosta, että (myös) toisinpäin.
Tästä sun kuvauksesta (kato mua, kiinnitä muhun huomio) jotenki tulee mieleen ljubav-live. Veikkaisin, että K tietää olevansa suloinen siinä hatussaan, ja katseella haki jatkuvasti Bojanin katsetta puhuessaan (jota tuli yhtä lailla takaisin<3)
Pystytkö seuraamaan miten ne lähtee. Kulkeeko ne asiallisesti vai lähekkäinEn jää tätä valitettavasti seuraamaan, musta tuntui, että Jan katsoi mua jo pari kertaa didöllö vähän kummeksuen.
I - feel - you! Ihanaa, kun tää sun viesti kuvaa niin sitä miltä tuntuu!!!IiiiiiiillllllKkkkkk!!! Super hyper IIK!!!!
Kuinka monta sanaa on lauseessa minä rakastan sinua? No vittu kolme!!! Tää on nyt joulu ja juhannus yhtä aikaa!!!
Just ne katseet, huomion hakeminen, jotenkin sellanen ylipäärägää jatkuva toisen huomiointi, äänensävyt. Ja toki se, miten K kutsuu Btä suomeksi hel vetin tunariksi. Tai saattohan se myös ittestää puhua.Kiinnostaa vielä, mistä kaikesta lääpällää vaikutelma tuli (pehmeiden katseiden ja Kn huomion hakemisen lisäksi)! Ois hauskaa kuulla tästä huomenna lisää, jos haluat!
Tää oli kans hyvä kysymys! Oisin kysyny itse, jos oisin hoksannut!Pystytkö seuraamaan miten ne lähtee. Kulkeeko ne asiallisesti vai lähekkäin
En. Kuulin kyllä vielä hetki sitten.Pystytkö näkemään heitä edelleen.
TÄMÄ!!!! Siis sanasta sanaan omat tuntemukseni noihin huomioihin. Elämä on ihanaa!IiiiiiiillllllKkkkkk!!! Super hyper IIK!!!!
Kuinka monta sanaa on lauseessa minä rakastan sinua? No vittu kolme!!! Tää on nyt joulu ja juhannus yhtä aikaa!!!
Ulkona, mjtta en lähtenyt ihan suoeaan perään.Lähditkö agentti siis ulos heidän perässä vai jäitkö baariin?
Oot kyllä superraportoija!!!!!! Jättipokaali laivaan kyllä!!!!Just ne katseet, huomion hakeminen, jotenkin sellanen ylipäärägää jatkuva toisen huomiointi, äänensävyt. Ja toki se, miten K kutsuu Btä suomeksi hel vetin tunariksi. Tai saattohan se myös ittestää puhua.