Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko agentti edelleen paikalla. Miten jatkui tuosta lähtötilanteessa. Näyttävätkö oikeasti rakastuneita?
Mä oon puolueellinen vsstssja, koska mä shippaan, mä olen kännissä ja. Oon just nähnyt ne tosi läheltä itse livenä tietäen, ettei se ole mitään kameroille tms esittämistä. Mä uskoisin, jos joku sanoisi, että on lääpällään toisiinsa. Mut tosiaan, oon puolueellinen.
K ja B poistui ehjö 2 Min ennen muita, mutta muut lähti sit kans.
 
vierailija
Siis voisi varmaan myös vaihdella, näen ihan mahdollisena! K on ehkä vähän huomion kipee toista kohtaan, tai sen vaikutelman saan. Silleen Siis söpö llä tavalla että kato mua huomaa mut hei kuuntele mullaj on nyt tämmönen juttu. Ja vauvalle terveisiä : kyllä se K hihittää/kikattaa, mitä ikinä. Myös nauraa helvetin kovaa J tarttuvasti.
Iiiii miten söpöä, että KJ huomionkipeänä hakee ja kaipaa Bn huomiota itseensä!! Kiiitos, kun kerrot sun havaintoja ja ajatuksia!!

Tähän mennessä on näyttänyt enemmän somen perusteella, että B hakis huomiota Klta, niim jotenkin musta megasulosta, että (myös) toisinpäin.

Tästä sun kuvauksesta (kato mua, kiinnitä muhun huomio) jotenki tulee mieleen ljubav-live. Veikkaisin, että K tietää olevansa suloinen siinä hatussaan, ja katseella haki jatkuvasti Bojanin katsetta puhuessaan (jota tuli yhtä lailla takaisin<3)
 
vierailija
Mä oon puolueellinen vsstssja, koska mä shippaan, mä olen kännissä ja. Oon just nähnyt ne tosi läheltä itse livenä tietäen, ettei se ole mitään kameroille tms esittämistä. Mä uskoisin, jos joku sanoisi, että on lääpällään toisiinsa. Mut tosiaan, oon puolueellinen.
K ja B poistui ehjö 2 Min ennen muita, mutta muut lähti sit kans.
Noniin pitikö tässä nyt sitten muka vielä saada unenpäästä kiinni 😅 voi muruja…
 
vierailija
Mä oon puolueellinen vsstssja, koska mä shippaan, mä olen kännissä ja. Oon just nähnyt ne tosi läheltä itse livenä tietäen, ettei se ole mitään kameroille tms esittämistä. Mä uskoisin, jos joku sanoisi, että on lääpällään toisiinsa. Mut tosiaan, oon puolueellinen.
K ja B poistui ehjö 2 Min ennen muita, mutta muut lähti sit kans.
<333 oioiiii! En osaa enää muuta kirjoittaa! Uskon kyllä sua, se jotenkin tulee niin läpi jo someen valituista (ja tietty tiedostaen näytetyistä/roolissa olluista ja esitetyistä) hetkistä. Itse aattelen, että ei vaam kaikkia ilmeitä pysty kontrolloimaan, feikkaamaan tai tarkoituksella tekemään.

Niin on tosi suloista, et vaikutelma tuli todellakin myös livelivenä!
 
vierailija
Mä oon puolueellinen vsstssja, koska mä shippaan, mä olen kännissä ja. Oon just nähnyt ne tosi läheltä itse livenä tietäen, ettei se ole mitään kameroille tms esittämistä. Mä uskoisin, jos joku sanoisi, että on lääpällään toisiinsa. Mut tosiaan, oon puolueellinen.
K ja B poistui ehjö 2 Min ennen muita, mutta muut lähti sit kans.
IiiiiiiillllllKkkkkk!!! Super hyper IIK!!!! ❤❤❤❤❤❤💚💚💚💙💙💙💙💙
Kuinka monta sanaa on lauseessa minä rakastan sinua? No vittu kolme!!! 😅😅😅 Tää on nyt joulu ja juhannus yhtä aikaa!!!
 
vierailija
Iiiii miten söpöä, että KJ huomionkipeänä hakee ja kaipaa Bn huomiota itseensä!! Kiiitos, kun kerrot sun havaintoja ja ajatuksia!!

Tähän mennessä on näyttänyt enemmän somen perusteella, että B hakis huomiota Klta, niim jotenkin musta megasulosta, että (myös) toisinpäin.

Tästä sun kuvauksesta (kato mua, kiinnitä muhun huomio) jotenki tulee mieleen ljubav-live. Veikkaisin, että K tietää olevansa suloinen siinä hatussaan, ja katseella haki jatkuvasti Bojanin katsetta puhuessaan (jota tuli yhtä lailla takaisin<3)
Kiinnostaa vielä, mistä kaikesta lääpällää vaikutelma tuli (pehmeiden katseiden ja Kn huomion hakemisen lisäksi)! Ois hauskaa kuulla tästä huomenna lisää, jos haluat!
 
vierailija
IiiiiiiillllllKkkkkk!!! Super hyper IIK!!!!
Kuinka monta sanaa on lauseessa minä rakastan sinua? No vittu kolme!!! Tää on nyt joulu ja juhannus yhtä aikaa!!!
I - feel - you! Ihanaa, kun tää sun viesti kuvaa niin sitä miltä tuntuu!!!

Ja hyljevauvan isä x 2 ovat edelleen, varmaam kymmenettä kertaa tunnin sisään! Tuli selväksi, vaikka aihe ei ole niin paljon ollut isä-näkökulmasta juuri nyt esillä!
 
vierailija
Kiinnostaa vielä, mistä kaikesta lääpällää vaikutelma tuli (pehmeiden katseiden ja Kn huomion hakemisen lisäksi)! Ois hauskaa kuulla tästä huomenna lisää, jos haluat!
Just ne katseet, huomion hakeminen, jotenkin sellanen ylipäärägää jatkuva toisen huomiointi, äänensävyt. Ja toki se, miten K kutsuu Btä suomeksi hel vetin tunariksi. 😂😂💚 Tai saattohan se myös ittestää puhua.
 
vierailija
Pystytkö seuraamaan miten ne lähtee. Kulkeeko ne asiallisesti vai lähekkäin
Tää oli kans hyvä kysymys! Oisin kysyny itse, jos oisin hoksannut!

Ja jos et nähny, niin miten käyttäytyivät läheisyysnäkökulmasta, kun nousivat seisomaan ja tekivät lähtöä? Ts oliko kosketuksia, toimivatko yksikkönä ja olivat vierekkäin/suht lähekkäin siellä paikassa liikkuessa jne?
 
vierailija
Alkuillan rlsiaan olen missannut, mä tulin tonne samaan paikkaan v Asta silloin, kun laitoin tänne viestin, et tääl on kaikki päissään. Tutulta kuulin, missä pojat oli juhlimqssq.
 
vierailija
Just ne katseet, huomion hakeminen, jotenkin sellanen ylipäärägää jatkuva toisen huomiointi, äänensävyt. Ja toki se, miten K kutsuu Btä suomeksi hel vetin tunariksi. Tai saattohan se myös ittestää puhua.
Oot kyllä superraportoija!!!!!! Jättipokaali laivaan kyllä!!!!

Extra ja jatkuva toisen huomiointi, ahhh!!<3

Missä tai miten käytöksessä/eleissä/puheessa se extra &jatkuva toisen huomiointi tuli ilmi?

Entä millasia ne äänensävyt oli?

Tää on kyllä hunajaa shipparin korville, ei voi muuta sanoa.
 

Yhteistyössä