Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Samoin! Tää topbottom oli kyl oikeesti mielenkiintoinen, että miltä se näytti sulle se heidän välinen (just siinä hetkessä oleva) dynamiikka!

Jos tätä haluat ja jaksat avata vaikka lyhyestikin, niin ois jännää kyllä kuulla! Oon jotenki aatellukki, että B myös hallitsevampi/vaikuttavampi puoli, vaikka mun silmiin se heidän dynamiikka switchaa puoleen ja toiseen jatkuvasti ja nopeella tahdilla, mikä tekee siitä myös kiehtovaa! Varsinkin ku näkisin, että molemmilla se vaihtelu näyttäis tulevan luonnostaan.
 
vierailija
Nauru, keskystelu, se että K heittää suomenkielisiä kommentteja (mua alkaa aina nairattaa), jotenkin kiireettömyys, tulee sellanen fiilis, että asiat on hyvin.
Suurkiitos sinulle, yöllinen agentti! 💖 Tämä on niin ihanaa ja tervetullutta sisältöä illan skoolausvideolässähdyksen jälkeen. Tuon yllä olevan kuvauksesi laitan talteen tyynyn alle, ja nukahdan varmasti onnellinen hymy huulilla. 😍
 
vierailija
Siitä viis, siitä viis,
Agenttimme on viis kaut viis!
Sä oot meidän Sherlock Holmes
Vielä jaksaa, ojenna polves!
Manifestoidaan boitsuille lovee,
Muista tarkkailla tarkasti ovee,
Mitä näkyy? Mikään kuuluu?
Täällä odottaa monta hulluu!
Siitä viis Siitä viis,
Agenttimme on viis kaut viis!

L
Leilaaaa!!!! Ihanaa, iso kiitos mun puolesta (joka lahjoi räpillä), että teit tän!!!! Olin henkisesti valmistautunut tarvittaessa keksimään jotain, mutta se ois ollu aivan eri laatusta! Oot kyl kova!!! Oikeestikin!
 
vierailija
Laita pidempi rapsa huomenna, jos jaksat, niin voi mennä enemmän yksityiskohtiin kun ei tarvii salailla sijaintia. Toki voit laittaa sen jo nyt, sitten kun porukka on lähtenyt.
joo ehdottomasti huomenna kaikki se mitä tänään et voinu laittaa!! Tänne tai vauvalle, as you wish. Olet kultaa 007 ja te kaikki muutkin! Sydän täynnä kiitollisuutta! 💚💙 BSHKI
 
vierailija
Samoin! Tää topbottom oli kyl oikeesti mielenkiintoinen, että miltä se näytti sulle se heidän välinen (just siinä hetkessä oleva) dynamiikka!

Jos tätä haluat ja jaksat avata vaikka lyhyestikin, niin ois jännää kyllä kuulla! Oon jotenki aatellukki, että B myös hallitsevampi/vaikuttavampi puoli, vaikka mun silmiin se heidän dynamiikka switchaa puoleen ja toiseen jatkuvasti ja nopeella tahdilla, mikä tekee siitä myös kiehtovaa! Varsinkin ku näkisin, että molemmilla se vaihtelu näyttäis tulevan luonnostaan.
Siis voisi varmaan myös vaihdella, näen ihan mahdollisena! K on ehkä vähän huomion kipee toista kohtaan, tai sen vaikutelman saan. Silleen Siis söpö llä tavalla että kato mua huomaa mut hei kuuntele mullaj on nyt tämmönen juttu. Ja vauvalle terveisiä : kyllä se K hihittää/kikattaa, mitä ikinä. Myös nauraa helvetin kovaa J tarttuvasti.
 
vierailija
Se on rakastunut pariskunta. Kamalaa mutta niinhän ne on.
Siis nyt täytyy tarkentaa!!! Oliko tää rakastunut pariskunta myös agenttimme kirjoittama? (Edellisessä, johon tää oli vastaus " K laulaa B tuijottaa", ei ollut allekirjoitusta, nii siksi varmistan)

Ei hitsi miten söpöä anyways, et pariskuntahengaavat kahdestaan myös bändiporukassa!
 
vierailija
Mä alan lakaisemaan viimesiä järjenrippeitä lattisn nurkista takasin kasaan.

Oon ihan hajalla. Linnanmäen vuoristoradan jarrumiehenä heilunut monta päivää putkeen.

Huhhuh olipa kyytiä!!

L💖
 

Yhteistyössä