vierailija
Ai hirveeArvostan niin paljon 007 ettet salakuvaa!! K saa tietää sun urhoollisuudesta sitten myös, kunhan Häärijä lukee nämä jutut myöhemmin.
007
Ai hirveeArvostan niin paljon 007 ettet salakuvaa!! K saa tietää sun urhoollisuudesta sitten myös, kunhan Häärijä lukee nämä jutut myöhemmin.
Tässä analysoi HojanOliko tämä viesti ulkopuolisen vai agenttimme kirjoittama?
Hei täähän on aika mielenkiintoista! Ovat ehkä jutelleet niin paljon puhelimessa...Mun mielestä ehkä vielä vähän rennompi, sen verran, kun nyt voin sanoa. Ehkä jopa mä oon vähän yllättynyt tosta keskustelun soljuvuudesrs.
Luotan täysin tässä sun arvioon, koska oon itsekin nähnyt pehmeitä katseita ed päivien aikana heiltä. Siis sellaista, mikä mun silmää näyttää siltä.MMun mielestä K katsoo tosi nätisti, mutts oon sanonut samaa klippien perusteella, eikä oo aina kaikki ollut samaa mieltä. Mutta pehmeä katse se mun mielestä on.
007
Sitä on ollut. Istuvat vierekkäin, Bn vieressä ns. tyhjä paikka.Kuinka lähekkäin ne istuu? Ja onko mitään koskettelua, esim hiusten pörrötystä tms?
Mietin samaa! Ihanasti kirjoitettu anyways!Oliko tämä viesti ulkopuolisen vai agenttimme kirjoittama?
EN MÄ KESTÄ, kiitos kun olet.P.S. Ja anteeks Häärijä kun luet tän myöhemmin
Jos pitäisi sanoa, niin kyllä B on top ja K tai psremminkin J bottom. Anteeks mä oon kännissä.
007
Norppalive vai kärppälive? Vai oliko jossain mainittu jopa börppä (musta se on aivan kauhean kuulonen)! Börppälive, anyone?Tää on ihan superjännä!! Onko tämä nyt sitten norppalive (hylje!!!) vai nautalive?!!? Ja montako meitä täällä päivystää? Täällä BS Hesoista (BS=bojanseksuaali)
Noooooouuuu! Me kerätään sulle huomenna vauvalla kolehti!! Tää on once In a lifetime tilaisuus!!! T. BS HkiJa mun on kohta iikeesri pakko lähteä kotiin. Vsrmasn ne sitten menee sinne toilettiin.
Ei aavistustakaan.Tiedätkö heidän hotellinsa?
Hiiii miten ihanaa ja söpöäkin, että juttu soljuu! <3 ihanaa kuulla!Mun mielestä ehkä vielä vähän rennompi, sen verran, kun nyt voin sanoa. Ehkä jopa mä oon vähän yllättynyt tosta keskustelun soljuvuudesrs.
Oisko sen takia naurattanu se "you still hit my phone" ja puhelineleet kädellä, jos siellä on enemmän ja vähemmän ollut linjat kuumina, eikun aktiivisina!Hei täähän on aika mielenkiintoista! Ovat ehkä jutelleet niin paljon puhelimessa...
Kiitos kun raportoit!
Nauru, keskystelu, se että K heittää suomenkielisiä kommentteja (mua alkaa aina nairattaa), jotenkin kiireettömyys, tulee sellanen fiilis, että asiat on hyvin.Hiiii miten ihanaa ja söpöäkin, että juttu soljuu! <3 ihanaa kuulla!
Mistä rentous tulee sun mielestä esille? Voin kyllä hyvin kuvitella ja käy järkeen!
Osallistun kolehtiin!Noooooouuuu! Me kerätään sulle huomenna vauvalla kolehti!! Tää on once In a lifetime tilaisuus!!! T. BS Hki