vierailija
No kohtahan baari kun baari menee kii muutenkin.........Mä niin manifestoin, että B ja K kääntyy sivukujalle Omppuhotellille päin - risteyksessä tapahtuneen neuvonpidon jälkeen.
Voi ihana kuullaNauru, keskystelu, se että K heittää suomenkielisiä kommentteja (mua alkaa aina nairattaa), jotenkin kiireettömyys, tulee sellanen fiilis, että asiat on hyvin.
Soulmates. Kummallekin tekee aina niin hyvää toistensa seura.Nauru, keskystelu, se että K heittää suomenkielisiä kommentteja (mua alkaa aina nairattaa), jotenkin kiireettömyys, tulee sellanen fiilis, että asiat on hyvin.
Heeii täähän on myös aivan toosi kiinnostavaa!!!! Kerro lisää, millä perusteella tällainen ajatus!!!P.S. Ja anteeks Häärijä kun luet tän myöhemmin
Jos pitäisi sanoa, niin kyllä B on top ja K tai psremminkin J bottom. Anteeks mä oon kännissä.
007
Nooou! Millä toisella trophylla tai pokaalilla sua sais lahjottua jäämään vielä pienen hetken?Ja mun on kohta iikeesri pakko lähteä kotiin. Vsrmasn ne sitten menee sinne toilettiin.
James Bondkin pelastaa aina maailman, vaikka aikaa ois 10 sekuntiaTsemppaa vielä 007, älä luovuta!
Maailman pelastuminen on nyt sun käsissä!
L
On täällä kaikki ehkä vielä elossa ja B näköjään pääsee oikein ketterästi myös jaloilleen. Jure tosiaan on jo lähtenyt, tai jos ei niin sitten en ainakaan ole sitä nähnyt. Meni mua piiloonmVieläkö muu seurue on mestoilla ja hengissä?
Mitää!!! Onko hiusten pörrötys ollut!! B pörröttää Kta? Useampiakin pörrötyksiä? Miltä se on näyttänyt livenä omin silmin nähtynä!!!!Sitä on ollut. Istuvat vierekkäin, Bn vieressä ns. tyhjä paikka.
Voi kuulkaa kun nämäkin alkaa vissiin? tekemään lähtöä. Ja seuraamishommiin en rupea.
Kaikki taitaa nyt lähteä.Pystytkö näkemään kun ne lähtee. Onko k ja B edelleen kaksin.
Voi kultamussukatJoo, kyllä nää taitaapa tosiaan lähteä. Pystyssä on ksikki ja K laulaa jotain, mistä en saa mitään selvää. Ja B vaan tuijottaa sitä.