vierailija
Ah kiitos! Luulin että enkkua äänenlaadun vuoksiTampere näyttäkää ketä v te ootte
Ja kello on paljon, mutta ei niin paljon kun eilen ja toissapäivänä...
Ah kiitos! Luulin että enkkua äänenlaadun vuoksiTampere näyttäkää ketä v te ootte
Promopomon eksänä tiedän asioita enkä muuten ole urpo VAAN TURBONEGRONALLE!No mitä sitten? Tuskinpa ne nyt siellä näitä käsikirjoittelevat, urpo.
Kyllä tuun, inhoan tuommoista feikkeilyä.Hyvin! Realisti täällä! Tämä kaikki on tietenkin fanserviceä, mikä ei minua haittaa. Minua haittaa vain shippaajat, jotka alkavat haukkumaan K:ta, kun hän palaa yksityiselämäänsä lähipiirinsä pariin. Nämä lavashowt eivät tarkoita mitään heidän yksityiselämäänsä nähden. Seuraavan kerran kun vilahtaa kynnet tai mitä ikinä, niin älkää tulko valittamaan, kiitos!
TottaTällaiset typerät kommentit kuuluvat Aikamoinen puutarha -palstalle.
Liikehti jotain toivottavasti myös jonkun muunkin välilläNiin iloinen, rento ja onnellinen Kärde, kun sai kerrankin painaa menemään ilman Voldemortia. Toivottavasti hänellä itselläkin alkoi jokin korvien välissä liikehtiä.
Toi on suora kopio screenshotistaIhana fanart K:sta!
niin yksinkertaista.. miksi edes seuraat ketjua, jos et voi hyväksyä realiteetteja? koko shippi on täysin mielikuvitustaKyllä tuun, inhoan tuommoista feikkeilyä.
Olin paikalla. Ei ollut humalassa.Päissään oli. Kuten tavallista.
Eikös sellainen ollut jo? Ja Jure oli siinä CEO.Luuletko että haluavat? Kai Sloveniassakin on levy-yhtiöitä jotka mielellään ois ottanut Joksut helmaansa aikoja sitte, kun kerran ovat yksi maansa suotituimpia. Musta tuntuu vähän että tykkäävät vetää vapaaherroina, ehkä perustavat oman firman jos tarvitsevat sellaista byrokratian takia.
Sehän ei haittaisi.Toivottavasti Joksujen lento ei ole huomenna. Kaikki ei kumminkaan ehdi koneeseen
Jahas, no kerropa sitten, miten se palsu on mennyt, jossa sovittiin askelmerkit ja kuviot Tavastia 9.6.2023?Promopomon eksänä tiedän asioita enkä muuten ole urpo VAAN TURBONEGRONALLE!
Olikos se se stoalainen veistos housuissa?Liikehti jotain toivottavasti myös jonkun muunkin välillä
Mitenkähän casuaali nöpötys käännetään sloveeniksi? Tai vaikka enkuksi.
Saunarekalla huristavat suoraan lentokentälle.Toivottavasti Joksujen lento ei ole huomenna. Kaikki ei kumminkaan ehdi koneeseen
Miksi itse seuraat, jos et hyväksy sitä, että osa meistä inoaa feikkaamista?niin yksinkertaista.. miksi edes seuraat ketjua, jos et voi hyväksyä realiteetteja? koko shippi on täysin mielikuvitusta
Tämmöset on salassa pidettäviä asioita. Homman sääntö numero uno.Jahas, no kerropa sitten, miten se palsu on mennyt, jossa sovittiin askelmerkit ja kuviot Tavastia 9.6.2023?
Mun mielestä se sanoo Tampere mutta painottaa väärää tavua ja siksi kuulostaa oudolta.I think he slipped and shouted tEmpere
Eiköhän nämä kaverit haluaisi tulla kv firman sainaamiksi, kun toi maailmanvalloitus kiinnostaa.Eikös sellainen ollut jo? Ja Jure oli siinä CEO.