Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mut hei Sirpalle ja Souvlakille (oli jälkimmäisen livessä muuten aikamoiset nautabileet yhdessä vaiheessa 😁) iso kiitos liven jakamisesta meille muille 💓

(Kyssärikin sopivasti minä rakastan sinua, kyllä, rakastan teitä, kiitos kiitos kiitos kiitos 🥰)
 
vierailija
Allu ja Jaakko olleet studiollakin tänään. Kyllä nostan Kärtsälle hattua,että lähti poikien mukaan vaikka olisi varmasti ollut paljon muutakin hommaa. Kyllä se Boitsu oli kaiken ajan ja 20k arvoinen ja enemmänkin.
tosi iso arvostus K:lle että panosti 110 % tähän Jokereiden kiertueeseen, minäkin häntä olin soimaamassa ekan Tavan keikan aikana kun luulin ettei tule edes paikalle.. hävettää..
 
vierailija
Mä olen vielä niin korkeuksissa keikasta, että halusin vaan sanoa että rakastan teitä puutarhurit ja naudat ja sonnit ja myös teitä ankeuttajat ja aina alapeukut ja röllit. Hyvää yötä kaikille, kiitos seurasta, palataan huomenna!
 
  • Tykkää
Reactions: Uusikuu
vierailija
Mut hei Sirpalle ja Souvlakille (oli jälkimmäisen livessä muuten aikamoiset nautabileet yhdessä vaiheessa ) iso kiitos liven jakamisesta meille muille

(Kyssärikin sopivasti minä rakastan sinua, kyllä, rakastan teitä, kiitos kiitos kiitos kiitos )
Missä oli nautabileet, kommenteissako? Olin itsekkin siellä alussa mutta en tainnut lukea niitä
 
vierailija
Toi yks negatrolli on kyllä aika symppis :D

Ja asiaan. Toi poskipusu tulee just siinä kohdassa kun lauletaan "mut tänään oon se mies"... Miettikää mikä fiilis noilla on ollu keikan jälkeen takahuoneessa. Veikkaan aika vapautuneen riehakas, jolloin mitä vaan voi tapahtua. Ihan kun Janace ois kans rohkaistunut kun B&K näytti esimerkkiä.

Oli fanserviceä tai ei niin mä oon ihan myyty ja hooorny xD
 
vierailija
Noniin Kärppä ja crew, kuitenkin siellä joku lukee näitä. KIITOS!!!!!!!!!!!! Tää on ollu parasta ikinä!!! Ootte niin best best best kaikki, K ja koko JO ❤ en kestä. Ihan melkein kyynel tulee silmään kaikesta tästä rakkaudesta, lämmöstö ja muusta ihanuudesta mitä ollaan saatu seurata muutama päivä. Kauhea fomo ollut itsellä kun en ollut yhdelläkään keikalla mut seuraavalla kerralla tämä vääryys korjataan! Mut niiiiiiiin parasta ollut seurata livejä, stooreja ja kaikkea muuta mahdollista sekoilua 😂 tää on pelkkää rakkautta ja seuraavaa kertaa odotellessa. K & JO, ootte ❤ yhdessä ja erikseen.
 
vierailija
Missä oli nautabileet, kommenteissako? Olin itsekkin siellä alussa mutta en tainnut lukea niitä
Siis kukaan ei kommentoinut mitään (oltiin vähän muuhun keskittyneinä varmaan kaikki) mutta sen jälkeen kun Sirpan live katkesi niin sinne tuli reilut 50 (ainakin 57) seuraajaa joiden päättelin olevan vauvalta lähtöisin. Ainakaan ulkomaalaisia nimiä ei kovin montaa ollut joukossa 😁.
 
vierailija
Siis kukaan ei kommentoinut mitään (oltiin vähän muuhun keskittyneinä varmaan kaikki) mutta sen jälkeen kun Sirpan live katkesi niin sinne tuli reilut 50 (ainakin 57) seuraajaa joiden päättelin olevan vauvalta lähtöisin. Ainakaan ulkomaalaisia nimiä ei kovin montaa ollut joukossa .
No sitten olin itsekkin niissä bileissä. Tuollaiset bileet sopivatkin tälläiselle introvertille oikein hyvin ;)
 

Yhteistyössä