vierailija
Huhhuh! Mä en ois enää elossa jos oisin ollu ton kuvaajan paikalla
Huhhuh! Mä en ois enää elossa jos oisin ollu ton kuvaajan paikalla
Toivottavasti kerma on laktoositonta, sillä kissat ovat yleensä laktoosi-intolerantteja.Kuin pikku kisu kermakupilla.
Kyllä se on papalla kuntokuurin paikka. Propsit Bojanille siitä, miten hyvin on kuntoaan hoitanut. Kuten koko bändi.
Lähikuvaa CCC:sta
Mukana! Niin paljon matskua että helposti heilahtaa ainakin jouluun asti!Mä aion koko seuraavan kuukauden ajan (ehkä jopa jouluun asti) analysoida ja fiilistellä Joksujen Suomi keikkojen materiaalia. Toivottavasti saan seuraa teistä muista.
Oikeasti pelottaa, että kaduilla talsii kaltaisiasi ihmisiä. Mitenkähän esim omat ilmeeni tulevat tulkituiksi kaltaistesi ihmisten aivojen ilmeentunnistuskeskuksessa! Ei mul muut, ei vissiin hirveesti mitää keikkajuttuja tääl.Tästä olen kyllä eri mieltä, vaikuttaa aidosti hieman häkeltyneeltä, ihanalla tavalla
Ei helvata Tossa aika lopussa ne kasvot on silleen niinkuin se ois sun omassa sängyssä...
Eikä sano kuin Tampere!Se sanoo ”watafak”
Kyllähän siinä saunassa ehtii käydä ja vetää autossa sitten pikku tirsat.Jos lähtevät aamulennolla, niin lento lähtee klo 7 eli kentällä on oltava varmaan viimeistään klo 5 jälkeen ja Tampereelta ajaa Hesaan n. 2h. Eli heidän pitää lähteä viimeistään klo 03. Ei mitenkään hirveän paljon ole aikaa siinä tapauksessa.
No ei se kyllä sano ainakaan Tampere. Kuuntele kuulokkeilla. Logomo/voisi olla ehkä myös watafak.Eikä sano kuin Tampere!
Laulaaks se tossa "Voivitun Jere" ja jotainMurina tuli munaskuista asti
Juu ei. Bojankaan ei ole esiintynyt jatkuvasti siitä alkaen, kun oli mitä, 14-vuotias...Samat mietteet täällä. Eiväthän ne vielä ole kovin rutinoituneita viihdyttäjiä.
Sun ilmeet ei kiinnosta ketään.Oikeasti pelottaa, että kaduilla talsii kaltaisiasi ihmisiä. Mitenkähän esim omat ilmeeni tulevat tulkituiksi kaltaistesi ihmisten aivojen ilmeentunnistuskeskuksessa! Ei mul muut, ei vissiin hirveesti mitää keikkajuttuja tääl.
Mut ihanat suomalaiset fanit, kukaan ei mee lääppimään, vaikka on noin lähellä.Ei helvata Tossa aika lopussa ne kasvot on silleen niinkuin se ois sun omassa sängyssä...
Joo, tarkistusbotti ...minä rakastan sinua
Ehdottomasti kyllä maailman kahdeksas ihme jos tuon eturivin Demoni -kokemuksen jälkeen elossa pysyy.
Kyllä minäkin kuulen nimenomaan sen pere ja se tam vähän hiljempaa.No ei se kyllä sano ainakaan Tampere. Kuuntele kuulokkeilla. Logomo/voisi olla ehkä myös watafak.
Musta se näyttää tosi itsevarmalta ja ikään kuin siitäs sait. En yhtään näe häkeltymistä.Häkeltynyt Jesus, kun ihmlset näkee asiat ihme lasein! Musta näytti lähinnä hien tippumiselta silmään tai siihen varautumlselta
Ai saakeli. Sopisi sanoituksiin kyllä ja nyt varmaan kuulenkin tämän tulevaisuudessa noin.Laulaaks se tossa "Voivitun Jere" ja jotain
ASIAHAN ON SITTEN JUSTIINSA NÄIN: Hei ja sille joka huutaa että tämä on shippiketju niin eikä ole vaan perustettu Nordic Tourin seurantaa varten. Aikamoinen puutarha on shippiketju.Kyllähän siinä saunassa ehtii käydä ja vetää autossa sitten pikku tirsat.
Mulla alkoi (ehkä onneksi) vihdosta viimein loppua turnauskestävyys enkä jaksanut kokonaan katsoa liveäkään. Tai livejä, kun tuntuu että aina oli joku live loppunut. Ihana kuitenkin kun jotkut jaksaa pitää livejä. Nyt täytyy jonkinlaista huilitaukoa pitää näistä herroista. Varaan kyllä liput jos tulevat ens vuonna Suomeen. Toivottavasti sen verran isoihin tiloihin ettei tarvi tapella lipuista.
Hei ja sille joka huutaa että tämä on shippiketju niin eikä ole vaan perustettu Nordic Tourin seurantaa varten. Aikamoinen puutarha on shippiketju.