vierailija
Nyt on ASIAA! Kannatetaan!Helposti helposti kun tiedetään että se oli hyvää esitystä. Ja saa shipata mutta ei tarvii suuttua eikä syyttää trollauksesta jos joku suhtautuu realistisesti.
Nyt on ASIAA! Kannatetaan!Helposti helposti kun tiedetään että se oli hyvää esitystä. Ja saa shipata mutta ei tarvii suuttua eikä syyttää trollauksesta jos joku suhtautuu realistisesti.
I think he slipped and shouted tEmpere
Siis mitä B huutaa tämän jälkeen? Koska kuulen joka kerta Logomo, mut hehän oli Tampereella. Ei kai sen pasmat niin pahasti mennyt sekasin.
Ei se edes reagoinut siihen...Ja noi ilmeet sen jälkeen, kun Jan astuu päälle...
Jerellä on levy-yhtiö. Pojatkin sellaisen talliin haluaisivat.Eiköhän nämä ole ihan itsensä pomoja tuossa.
Jep just näin tuli kyllä ihana olo kun porukka alkoi tippumaan sinne. "Nää TIETÄÄ" ja kohta ollaan plussassa kommentoimassa illan tapahtumia. Kiitos te, arvostan seuraaNo sitten olin itsekkin niissä bileissä. Tuollaiset bileet sopivatkin tälläiselle introvertille oikein hyvin
Voi kun tulis, mutta veikkaan stooreja insaan, ehkei liveä.Vieläkö uskalletaan manifestoida saunanraikas live pojilta vai pitääkö jo pelätä sisällön puolesta?
Miten niin yksi kun täällä on aika paljon kirjoittajia ja kukin omaa mieltänsä. Ei tässä ole mitään kiukuttelemista. Taitavia esiintyjiä ovat,vihansa suorastaan mutta JO lähtee pian Sloveniaa kohti ja Kärtsy avopuolison kainaloon.Ei ne selviäkään, täälläkin yksi yrittää piipittää pettymystään ja kiukuttelee *fanservicestä* ja siitä että muut ovat iloisia.
Yeah. Take it from his countryperson!I think he slipped and shouted tEmpere
Oho typo, IHANIA suorastaan.Miten niin yksi kun täällä on aika paljon kirjoittajia ja kukin omaa mieltänsä. Ei tässä ole mitään kiukuttelemista. Taitavia esiintyjiä ovat,vihansa suorastaan mutta JO lähtee pian Sloveniaa kohti ja Kärtsy avopuolison kainaloon.
Mistä löytyy tuo suomennettu Janin sparklative juttu mikä on myös stooreissa? Tuo "ollu niiin ollunneen kimalteleva".JokerOutSubsin Suomen osasto ilmeisesti haastatellut Jokereita Suomessa, tulossa ulos "pian".
Login • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.instagram.com
Mä kyllä osasin kuvitella. Parempaakin.Mä en kyllä jotenkaan voinut edes kuvitella, että kaikkea tämmöstä me vielä saatais Liverpoolin, ekan Tavastian ja koko kesän jälkeen. Eka olin ihan varma että ei K ole edes Suomessa vaan käörii massit Noan keikalta, ja sit aattelin että no ehkä se käy yhdellä keikalla lavalla vilkuttamassa. Mut mitå vielä, kiertuemanagerina painanut mukana ja kyl noi tän illan fanservicet vaan kruuna kaiken, sori siitä kaikille ankeuttajille.
Tai sanotaanko, että enemmänkin.Mä kyllä osasin kuvitella. Parempaakin.
Hyvin! Realisti täällä! Tämä kaikki on tietenkin fanserviceä, mikä ei minua haittaa. Minua haittaa vain shippaajat, jotka alkavat haukkumaan K:ta, kun hän palaa yksityiselämäänsä lähipiirinsä pariin. Nämä lavashowt eivät tarkoita mitään heidän yksityiselämäänsä nähden. Seuraavan kerran kun vilahtaa kynnet tai mitä ikinä, niin älkää tulko valittamaan, kiitos!Mitenköhän ne vauvan ei saa shipata eikä homopakottaa tyypit nyt selviävät tästä?
Kiertuemanagerina(vaimona) häärännyt kaveri-tonttunsa kanssa. Upea kolme päivää oli. Toivottavasti saadaan jotain pientä kivaa vielä huomiselta. Ja sit tietty Kärppyli vois muutamaksi päiväksi lähteä Slovenian Anoppilaan kyläilemään (ei tosikoille). Muistakaa huumoriMä en kyllä jotenkaan voinut edes kuvitella, että kaikkea tämmöstä me vielä saatais Liverpoolin, ekan Tavastian ja koko kesän jälkeen. Eka olin ihan varma että ei K ole edes Suomessa vaan käörii massit Noan keikalta, ja sit aattelin että no ehkä se käy yhdellä keikalla lavalla vilkuttamassa. Mut mitå vielä, kiertuemanagerina painanut mukana ja kyl noi tän illan fanservicet vaan kruuna kaiken, sori siitä kaikille ankeuttajille.
En kyllä painottaisi sanaa raikas, oli se millainen live tähän vuorokauden aikaan tahansaVieläkö uskalletaan manifestoida saunanraikas live pojilta vai pitääkö jo pelätä sisällön puolesta?
No mitä sitten? Tuskinpa ne nyt siellä näitä käsikirjoittelevat, urpo.Jerellä on levy-yhtiö. Pojatkin sellaisen talliin haluaisivat.
Luuletko että haluavat? Kai Sloveniassakin on levy-yhtiöitä jotka mielellään ois ottanut Joksut helmaansa aikoja sitte, kun kerran ovat yksi maansa suotituimpia. Musta tuntuu vähän että tykkäävät vetää vapaaherroina, ehkä perustavat oman firman jos tarvitsevat sellaista byrokratian takia.Jerellä on levy-yhtiö. Pojatkin sellaisen talliin haluaisivat.
Tampere näyttäkää ketä vittu te ootte
Mitä K sanoo tässä? En saa selvää! Tämä oli kyllä aivan yli vaikka missä mielessä koko tour ja keikka! Ei voi melkein uskoaD
Tampere näyttäkää ketä v te ootte
Mitä K sanoo tässä? En saa selvää! Tämä oli kyllä aivan yli vaikka missä mielessä koko tour ja keikka! Ei voi melkein uskoaD