Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei ne selviäkään, täälläkin yksi yrittää piipittää pettymystään ja kiukuttelee *fanservicestä* ja siitä että muut ovat iloisia.
Miten niin yksi kun täällä on aika paljon kirjoittajia ja kukin omaa mieltänsä. Ei tässä ole mitään kiukuttelemista. Taitavia esiintyjiä ovat,vihansa suorastaan mutta JO lähtee pian Sloveniaa kohti ja Kärtsy avopuolison kainaloon.
 
vierailija
Mä en kyllä jotenkaan voinut edes kuvitella, että kaikkea tämmöstä me vielä saatais Liverpoolin, ekan Tavastian ja koko kesän jälkeen. Eka olin ihan varma että ei K ole edes Suomessa vaan käörii massit Noan keikalta, ja sit aattelin että no ehkä se käy yhdellä keikalla lavalla vilkuttamassa. Mut mitå vielä, kiertuemanagerina painanut mukana ja kyl noi tän illan fanservicet vaan kruuna kaiken, sori siitä kaikille ankeuttajille.
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
 
vierailija
vierailija
Mä en kyllä jotenkaan voinut edes kuvitella, että kaikkea tämmöstä me vielä saatais Liverpoolin, ekan Tavastian ja koko kesän jälkeen. Eka olin ihan varma että ei K ole edes Suomessa vaan käörii massit Noan keikalta, ja sit aattelin että no ehkä se käy yhdellä keikalla lavalla vilkuttamassa. Mut mitå vielä, kiertuemanagerina painanut mukana ja kyl noi tän illan fanservicet vaan kruuna kaiken, sori siitä kaikille ankeuttajille.
Mä kyllä osasin kuvitella. Parempaakin.
 
vierailija
Mitenköhän ne vauvan ei saa shipata eikä homopakottaa tyypit nyt selviävät tästä?
Hyvin! Realisti täällä! Tämä kaikki on tietenkin fanserviceä, mikä ei minua haittaa. Minua haittaa vain shippaajat, jotka alkavat haukkumaan K:ta, kun hän palaa yksityiselämäänsä lähipiirinsä pariin. Nämä lavashowt eivät tarkoita mitään heidän yksityiselämäänsä nähden. Seuraavan kerran kun vilahtaa kynnet tai mitä ikinä, niin älkää tulko valittamaan, kiitos!
 
vierailija
Mä en kyllä jotenkaan voinut edes kuvitella, että kaikkea tämmöstä me vielä saatais Liverpoolin, ekan Tavastian ja koko kesän jälkeen. Eka olin ihan varma että ei K ole edes Suomessa vaan käörii massit Noan keikalta, ja sit aattelin että no ehkä se käy yhdellä keikalla lavalla vilkuttamassa. Mut mitå vielä, kiertuemanagerina painanut mukana ja kyl noi tän illan fanservicet vaan kruuna kaiken, sori siitä kaikille ankeuttajille.
Kiertuemanagerina(vaimona) häärännyt kaveri-tonttunsa kanssa. Upea kolme päivää oli. Toivottavasti saadaan jotain pientä kivaa vielä huomiselta. Ja sit tietty Kärppyli vois muutamaksi päiväksi lähteä Slovenian Anoppilaan kyläilemään (ei tosikoille). Muistakaa huumori :D
 
vierailija
Jerellä on levy-yhtiö. Pojatkin sellaisen talliin haluaisivat.
Luuletko että haluavat? Kai Sloveniassakin on levy-yhtiöitä jotka mielellään ois ottanut Joksut helmaansa aikoja sitte, kun kerran ovat yksi maansa suotituimpia. Musta tuntuu vähän että tykkäävät vetää vapaaherroina, ehkä perustavat oman firman jos tarvitsevat sellaista byrokratian takia.
 
vierailija
Apuaaaa!! Ihanaa ku laitatte klippejä!

Ilmeanalyysit kehiin! Ja ennen kaikkea keikan ihastelu ja ihmettely! Mitä tapahtui!

Esim tässä jo tänne jaetussa pätkässä (luen sivuja taaksepäin viiveel), Kn ilme 00:08 ja Bn hymy lähellä mikkiin laulaes. Aika ihanasti hymyilyttää, ja näyttää tulevan söpö hymy ja jokin muukin hymy molemmille niin aidosti, etten hetkeäkään usko, etteivät nauttisi tilanteesta täysin rinnoin shown vetämisen lisäksi.

Eivät tällä hetkellä varmaan näin läheisissä tekemisissä ole tai näin fyysisesti flirttaa yksittäisiä (useita?:D mahdollisia minihetkiä lukuunottamatta, niin nyt kun voi heittäytyä lähelle flirttiin biisin varjolla ja shown vuoksi, niin näyttää kyllä, että ottavat kaiken irti ja nauttivat! Niin mekin:p


Ja taas, MRS
 

Yhteistyössä