Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oliko tarve? En nähnyt sellaista. Vaan se oli yleisön odotus, tiesivät, että sitä pitää antaa.
Mikäs se on siinä toki hipelöidessä, mutta ei sotketa sitä ei-esitettyyn tilanteeseen. Tavastia 1.0:ssa eli kesäkuussa oli minusta paljon spontaanimpaa ja aidompaa menoa. En tosin silloin ollut paikalla, nyt olin.
Mäkin olin paikalla, mä koen että halusivat koskea nytkin ja ainakin neljänteen riviin tuo tunne säkenöi.

• Rakkaus
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Eipä tuosta taaskaan saanut selvää ollaanko brothers vai maybe something more nojaa, toivon vaan että tulevaisuudessa näiltä kahdelta nähtäis enemmän yhteistä materiaalia ja eivät miettisi meitä muita vaan antaisi mennä sillä energialla mikä tuntuu hyvälle. Se energia oli näkyvillä euroviisuissa mutta nyt tuntuu vähän siltä vanhan jutun kierrätykseltä.
No tuskinpa nähdään kun tämä 10 taalan tilaisuuskin hukattiin tuollaiseen lässähdykseen. Mitä JO keikka ei sinänsä ollut.

vierailija
Siinä IG-tarina-halauksessa à la K&B oli kyllä paljon kosketuksia todella lyhyessä hetkessä, varsinkin B koskettaa useamman kerran Kn kasvoja ja pörröttää hiuksia. Lisäksi ihanat hymyt, ja K/Jn intensiivisen iloinen katse Blle.

vierailija
Voin mennä hyvillä mielin nukkumaan jos todella heidät yhdessä nähty (oliko tuo video jo ig tilillä hämäystä kun K sanoi byebye)
Ei se ollut hämäystä, se oli K:n huumoria. Siinä videossa K tulee tavastialle ensimmäistä kertaa, ja kohtaa jokerit. Halattuaan B:tä, heti sanottuaan "nice to see you" sanoo "bye bye" ihan kuin lähtisi saman tien. ei tietenkään lähtenyt, koska se oli vitsi

vierailija
Toivon, että Jere voi viettää aikaa Bojanin ja JO:n kanssa ihan ystävinä ilman, että pitää mennä lavalle yhdessä. Jotenkin tämä ei nyt toiminut ollenkaan samalla lailla kuin viimeksi. Ehkä siksi, että Jere on lomalla niin kuinn itse sanoi tai sitten ei vain olisi halunnut oikein mennä esiintymään.
”Toivon”, no tänään siihen ois ollut jo keväällä tiedossa ollut mahdollisuus. Käyttikö K sen? Ei.

vierailija
Kyllä noiden välillä jotain kutkuttavaa on - oli sitten vaan syvää ystävyyttä tai platonista rakkautta. Mutta ihanaa että ovat löytäneet toisensa. On niin ilo seurata kahta tomppelia yhdessä. Nyt vihdoin hyvää yötä kaikki kanssamatkustajat. Toivotaan että vauvalla on aamulla leppoisa meno. Ei kiinnosta ankeuttajat nyt yhtään :D

Yhteistyössä