vierailija
Hieno keikka ja ihanat pojat. Tämä nauta menee nyt Tommyn kanssa lusikkaan, tummelit on levitetty. Huomenna se saa katsoa salkkareita turtles lakanoissa sen aikaa kun käväsen keikalla. Öitä.
Höpö höpöMä en. Kivahan se voi olla nähdä, mutta jos K näki pojat tosiaan vasta nyt illalla Tavastialla, niin tosi köyhää on sen panostus ihastumiseen.
Sanoi just näin.Siis sanoko oikeesti maybe more?! Oikeastiko? Nyt hymyilyttää taas yllättävästi, jos oikeesti lisäs tuollaisen, läpällä siis tietenkin, mutta anyway!
No eivät kyllä ole. Päivänselvästi. Kavereita ovat.Ovat ihastuneita toisiinsa. Se on päivän selvää.
Tää on shippiketju. Ja kaveritkin voivat olla toisiinsa ihastuneita.No eivät kyllä ole. Päivänselvästi. Kavereita ovat.
Ketkä kaikkiSieltä ne kuulkaa lähti yhdessä nyt (vasta) Tavastialta. Olin paikalla. Eivät jääneet moikkaamaan keikan jälkeen.
Päätepysäkki one hotelroom. And one bed.Sieltä ne kuulkaa lähti yhdessä nyt (vasta) Tavastialta. Olin paikalla. Eivät jääneet moikkaamaan keikan jälkeen.
Siinä vasta saavutaan.Eli tuon viimeisimmän stoorin perusteella Kärppyä tuskin nähdään muilla keikoilla, kun sanoo bye bye.
Öitä lettipäällekinHieno keikka ja ihanat pojat. Tämä nauta menee nyt Tommyn kanssa lusikkaan, tummelit on levitetty. Huomenna se saa katsoa salkkareita turtles lakanoissa sen aikaa kun käväsen keikalla. Öitä.
Jokerit + KKetkä kaikki
Sanoi.Ei sanonut!
Kuin minun näppikseltäni.Paikalla olleena mulle tuli just vaan sellainen olo, että Jere ei olis edes halunnut tulla tuonne. Oli jotenkin niin hätäistä menoa/esityksen makua, ei yhtään sellaista aitoa kemiaa nyt jotenkin. Ehkä vaan mun fiilis, mutta harmittaa jotenkin. Tuli sellainen olo että parempi kun olis ollut tulematta tuonne. Itse keikat molemmat oli kyllä tosi super, tykkäsin enemmän kuin olisin uskonut.
Siis just tätä olin tulossa sanomaan, en vaan saanut ajatuksiani näin hyvin ulos.Olihan ne varovaisia, erityisesti Jere. Bojan jotenkin monta kertaa oli menossa lähemmäs sen biisin aikana ja koskemaan mut "muisti" ikäänkuin et ei saa, ja sit ku vetäytyi, Jere hiukan otti jostain pienesti kiinni. Varmaan siis tullut vaan niin paljon sitä shippausta et menee yli. Sitä kai yrittivät lähinnä hillitä.
Ihan perus Käärijä-huumoria, miten se ei ole jo tähän mennessä selvää?Eli tuon viimeisimmän stoorin perusteella Kärppyä tuskin nähdään muilla keikoilla, kun sanoo bye bye.
Kärde kunnioitti bändiä ei ollut hänen kelkkansa.Olihan ne varovaisia, erityisesti Jere. Bojan jotenkin monta kertaa oli menossa lähemmäs sen biisin aikana ja koskemaan mut "muisti" ikäänkuin et ei saa, ja sit ku vetäytyi, Jere hiukan otti jostain pienesti kiinni. Varmaan siis tullut vaan niin paljon sitä shippausta et menee yli. Sitä kai yrittivät lähinnä hillitä.
Joo tosi varovaista oli ja jostain vaan otti kiinni https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1704602297689407693Olihan ne varovaisia, erityisesti Jere. Bojan jotenkin monta kertaa oli menossa lähemmäs sen biisin aikana ja koskemaan mut "muisti" ikäänkuin et ei saa, ja sit ku vetäytyi, Jere hiukan otti jostain pienesti kiinni. Varmaan siis tullut vaan niin paljon sitä shippausta et menee yli. Sitä kai yrittivät lähinnä hillitä.
Oliko tarve? En nähnyt sellaista. Vaan se oli yleisön odotus, tiesivät, että sitä pitää antaa.Niillä oli selkeästi kova tarve hipelöidä toisiaan
Voi muruja kun mieli teki koskettaa.Joo tosi varovaista oli ja jostain vaan otti kiinni https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1704602297689407693
Söpö kuvaus<3 missä videossa näkyy tätä? En oo tätä hoksannu, mutta voin tosi hyvin kuvitella! Ihanasti kuvasit!Olihan ne varovaisia, erityisesti Jere. Bojan jotenkin monta kertaa oli menossa lähemmäs sen biisin aikana ja koskemaan mut "muisti" ikäänkuin et ei saa, ja sit ku vetäytyi, Jere hiukan otti jostain pienesti kiinni. Varmaan siis tullut vaan niin paljon sitä shippausta et menee yli. Sitä kai yrittivät lähinnä hillitä.
Miten tämäkin voi ilostuttaa? on kyllä huvit tässä, en voi muuta sanoa! Ja kello on edelleen tosi paljon. Melkein toivon, että tää CCC oli tässä, en tiiä kestäisinkö 3 päivää tällaista. Jokerit ihania todellakin, mutta tää kombo on se, joka tässä mua vetää!K lähti niiden kanssa samaa matkaa ainakin, just äsken.