Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hieno keikka ja ihanat pojat. Tämä nauta menee nyt Tommyn kanssa lusikkaan, tummelit on levitetty. Huomenna se saa katsoa salkkareita turtles lakanoissa sen aikaa kun käväsen keikalla. Öitä.
 
vierailija
Mulle tuli sellainenkin olo tuosta kaikesta, että ehkä Jere ei olis senkään takia halunnut tulla ettei kaikki huomio keskity taas vaan siihen ja Bojaniin ja kohta on some täynnä shippausta ja Bojan saa uudestaan hermoromahduksen.
 
vierailija
Olihan ne varovaisia, erityisesti Jere. Bojan jotenkin monta kertaa oli menossa lähemmäs sen biisin aikana ja koskemaan mut "muisti" ikäänkuin et ei saa, ja sit ku vetäytyi, Jere hiukan otti jostain pienesti kiinni. Varmaan siis tullut vaan niin paljon sitä shippausta et menee yli. Sitä kai yrittivät lähinnä hillitä.
 
vierailija
Paikalla olleena mulle tuli just vaan sellainen olo, että Jere ei olis edes halunnut tulla tuonne. Oli jotenkin niin hätäistä menoa/esityksen makua, ei yhtään sellaista aitoa kemiaa nyt jotenkin. Ehkä vaan mun fiilis, mutta harmittaa jotenkin. Tuli sellainen olo että parempi kun olis ollut tulematta tuonne. Itse keikat molemmat oli kyllä tosi super, tykkäsin enemmän kuin olisin uskonut.
Kuin minun näppikseltäni.
 
vierailija
Olihan ne varovaisia, erityisesti Jere. Bojan jotenkin monta kertaa oli menossa lähemmäs sen biisin aikana ja koskemaan mut "muisti" ikäänkuin et ei saa, ja sit ku vetäytyi, Jere hiukan otti jostain pienesti kiinni. Varmaan siis tullut vaan niin paljon sitä shippausta et menee yli. Sitä kai yrittivät lähinnä hillitä.
Siis just tätä olin tulossa sanomaan, en vaan saanut ajatuksiani näin hyvin ulos.
 
vierailija
Olihan ne varovaisia, erityisesti Jere. Bojan jotenkin monta kertaa oli menossa lähemmäs sen biisin aikana ja koskemaan mut "muisti" ikäänkuin et ei saa, ja sit ku vetäytyi, Jere hiukan otti jostain pienesti kiinni. Varmaan siis tullut vaan niin paljon sitä shippausta et menee yli. Sitä kai yrittivät lähinnä hillitä.
Kärde kunnioitti bändiä ei ollut hänen kelkkansa.
 
vierailija
Olihan ne varovaisia, erityisesti Jere. Bojan jotenkin monta kertaa oli menossa lähemmäs sen biisin aikana ja koskemaan mut "muisti" ikäänkuin et ei saa, ja sit ku vetäytyi, Jere hiukan otti jostain pienesti kiinni. Varmaan siis tullut vaan niin paljon sitä shippausta et menee yli. Sitä kai yrittivät lähinnä hillitä.
Joo tosi varovaista oli ja jostain vaan otti kiinni :p https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1704602297689407693
 
  • Rakkaus
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Niillä oli selkeästi kova tarve hipelöidä toisiaan
Oliko tarve? En nähnyt sellaista. Vaan se oli yleisön odotus, tiesivät, että sitä pitää antaa.
Mikäs se on siinä toki hipelöidessä, mutta ei sotketa sitä ei-esitettyyn tilanteeseen. Tavastia 1.0:ssa eli kesäkuussa oli minusta paljon spontaanimpaa ja aidompaa menoa. En tosin silloin ollut paikalla, nyt olin.
 
vierailija
Olihan ne varovaisia, erityisesti Jere. Bojan jotenkin monta kertaa oli menossa lähemmäs sen biisin aikana ja koskemaan mut "muisti" ikäänkuin et ei saa, ja sit ku vetäytyi, Jere hiukan otti jostain pienesti kiinni. Varmaan siis tullut vaan niin paljon sitä shippausta et menee yli. Sitä kai yrittivät lähinnä hillitä.
Söpö kuvaus<3 missä videossa näkyy tätä? En oo tätä hoksannu, mutta voin tosi hyvin kuvitella! Ihanasti kuvasit!

Ps. Jos ei ois hillitsemistä syystä tai toisesta tai ehkä useammastakin eri syystä, niin ois mielenkiintoista nähdä, millaiseksi meno ois menny julkisesti (tai privana) heillä!
 
vierailija
Minäkin näen edelleen kemian. Oli mitä tahansa kemiaa! Jos näkivät usean kuukauden jälkeen ja jo kuittailivat tuohon sävyyn lavalla (f**k you bojan, go to serena kun bojan tuikkaa vettä päälle, kaikki kosketukset tuli luonnollisesti ja näytti siltä että todellakin molemmat on samalla levelillä niissä kosketuksissa jne). En näe samaa kenenkään muun välillä tässä kuviossa.
Tämän ei tarvitse tarkoittaa että heidän välille kehkeytyy ystävyyttä suurempaa. Näen nimittäin myös sen, että tätä juttua himmaillaan (syystä x, ehkä ei vain tässä universumissa ole heidän mahdollista olla yhdessä koska musiikillinen ura, eri maa/kieli, valitettavasti sekin vaikuttaa että ovat samaa sukupuolta). Mikään näistä syistä ei kuitenkaan poista minun päästä sitä faktaa että _kemiaa_ heidän välillään on ja myös rakkautta.
Antaisin paljon jos tällaisen ihmisen omaan elämääni saisin, missä muodossa tahansa.
Vähän pettynyt mutta enemmän onnellinen heidän puolesta. Toivottavasti jatkossa näemme sitä rentoa vitsailevaa energiaa näiden välillä ja kenenkään ei tarvitse enää parittaa ihmisiä, jotka selvästi tietävät tunteensa ja ehkä ovat jopa puhuneet asian läpi ❤ jos joku päivä he päättävät sen omakotitalon rakentaa yhdessä niin se suokoot mutta tällä hetkellä ei näytä siltä että vievät tätä yhteistä kemiaa siihen suuntaan.
Pahoittelut pitkästä tekstistä, hyvää yötä.
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
No joo täällä sen verran tympeä meno, et eikun nukkumaan. Hyvä keikka oli, ei yhtään ankeaa meno K&B välillä ja Jokerit on livenä sekä upean näköisiä että kuuloisia. Ja Bojanilla just ne vaatteet mitä manifestoin Tavastialle, kostopitsit ja PPP. Mietin jo pitäiskö yrittää vielä metsästää lippua Tampereelle, vaikka ne onkin kiven alla...
 
vierailija
Ainakin K:n puheesta päättelisin, että se tietää kuinka paljon ihmiset rakastaa juuri KxB yhdistelmää.. Sanoi oikein että tämä ei ole vain minä ja B, täällä on koko JO bändi jne. ja paljon brothereita lenteli
 
  • Tykkää
Reactions: Uusikuu

Yhteistyössä