Toi on jo oikeasti tosi lapsellista. Sama kuin menisi jokaisen stripparin videoon kaahottamaan samaa huutoa, että ne on in löööv, koska nuolaisivat toisiaan tmsBrothers my ass
Tämä on shippiketju!Toi on jo oikeasti tosi lapsellista. Sama kuin menisi jokaisen stripparin videoon kaahottamaan samaa huutoa, että ne on in löööv, koska nuolaisivat toisiaan tms
Eli silloin asia arvattiin, ei tiedetty. Itse ainoastaan toivoin, en arvannut.Kostopitsiä oli ennustettu keikka-asuksi kauan. Illan ekan keikan kohdalla (kun luulin Kärtsän tulevan lavalle) postasinkin (ja varmaan joku muukin), että missä kostopitsi.
Kyllähän siinä selvästi nylkäytetään.
Tiedän, että tää on varmaan mun älyttömin viesti ikinä, mutta onko tuossa nuolaisun jälkeen Kn (Bn kroppaa pitkin sivulta) ylös tullessa havaittavissa pieni lantion tilttaus kohti B:tä (noin 00:03).
Samaa mieltäKyllähän siinä selvästi nylkäytetään.
Oon valitettavasti samaa mieltä. Ts. valitettavaa oli se, ettei K käytännössä arvostanut enempää katsojia. Mutta, onneksi itse keikka oli loistava kokemus, ette menettäneet mitään, jotka ette tuota cha cha chata livenä nähneet!Moukaltahan se näyttääkin ja oli todella moukkamaista tulla päissään toisten keikalle hölmöilemään.
Milleen?Oon niin happy että B roustas Kärdeä!
D t. se, joka katsoi, että keikahtiko lantio sopivasti ja niin luontevasti siihen suuntaan lähemmäksi. Nauran täällä ääneen nylkäytykselle. + sille, että oon aivan liian monta tuntia hereillä siitä, mitä oli tarkoitus.Kyllähän siinä selvästi nylkäytetään.
Eikös Bojan ollut itsekin melkoisessa jurrissa kesäkuun Tavastialla?Oon valitettavasti samaa mieltä. Ts. valitettavaa oli se, ettei K käytännössä arvostanut enempää katsojia. Mutta, onneksi itse keikka oli loistava kokemus, ette menettäneet mitään, jotka ette tuota cha cha chata livenä nähneet!
Että yksi hyvä puoli tässäkin.
Tämä! Harras toiveeni toteutui, kun B tuli lavalle kostopitsissään, ja raportoin näkemäni kovaan ääneen myös naudatarseurueelleni, kenties myös muut lähellä olleet kuulivatB:llä Suomessa kostopitsi. Elämäni on täydellistä.
Oli, mutta K ei ankeuttajien mielestä saa olla.Eikös Bojan ollut itsekin melkoisessa jurrissa kesäkuun Tavastialla?