Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo niin näkyy ja Sonny on mun mielestä kans. Siinäkö se nyt oli? Ei tainnu keikkabussi kiinnostaa.
no voi ehkä olla et ois kiinnostanutkin mutta en usko että lähtee mukaan, en usko että tyttis arvostais ja varmaan k arvostaa enemmän lomailuaan.. eikä nyt muutenkaan ihan hirveen kiinnostuneelta vaikuttanut, kun tuli viime tipassa enne tokaa keikkaa paikalle..
 
vierailija
Joo.. ja ei ole sinkku.. eikä aljastaisi rakkauttaan random keikalla kaikkien edessä.. nyt on brotherzone vedetty
Mulle tuli sellainen olo, että halusi sanoa vakavissaan suhteeseen tai sen mahdollisuuteen uskoville, että olemme bros ( 😥 ) ja niille, jotka haluaa läpällä shipata, että maybe more.
Kyllä se minusta teki aidosta M + M rakkaussuhteesta nyt lopun.
Outoa, jos Bojan on saanut myös oikeasti houkutella / vaatia Jereä tulemaan keikalle 😓 Voisi ajatella, että ois innostunut ideasta että häröillään joo jotain!
Eikä K mennyt sinne Sloveniaan.
Mietin vain, että minkälaiset ne Bojanin tunteet olivat? Onko se bi, eli homo, joka saaaatttaaaa pitkin hampain ehkä viehättyä myös naisista? Ja jos on, niin ihastuiko se Kärtsään, mutta pystyi muuttamaan sen kaveruudeksi ja etsii toisia miehiä? (Tai ehkä naisia.)
Yhyy, en ala mitään.
 
vierailija
Pientä ujostelua oli havaittavissa jotenkin alussa siinä pätkässä missä halaavat ja ilmeisesti tapaavat ekan kerran. Mutta käyttäytyvät edelleen kuten ihastuneet ihmiset käyttäytyy. Eikä tarvitse tulkita tätä mitenkään erityisesti. Ihastua voi keneen tahansa toiseen ihmiseen. Ei se katso ikää tai sukupuolta tai parisuhdestatusta. Mut joku vetovoima vaan on. Joku kutsuu sitä kemiaksi, joku sielujen sympatiaksi. Joku veljeydeksi. Heidät on kyllä luotu toisilleen. Tavalla tai toisella.
 
vierailija
Mulle tuli sellainen olo, että halusi sanoa vakavissaan suhteeseen tai sen mahdollisuuteen uskoville, että olemme bros ( ) ja niille, jotka haluaa läpällä shipata, että maybe more.
Kyllä se minusta teki aidosta M + M rakkaussuhteesta nyt lopun.
Outoa, jos Bojan on saanut myös oikeasti houkutella / vaatia Jereä tulemaan keikalle Voisi ajatella, että ois innostunut ideasta että häröillään joo jotain!
Eikä K mennyt sinne Sloveniaan.
Mietin vain, että minkälaiset ne Bojanin tunteet olivat? Onko se bi, eli homo, joka saaaatttaaaa pitkin hampain ehkä viehättyä myös naisista? Ja jos on, niin ihastuiko se Kärtsään, mutta pystyi muuttamaan sen kaveruudeksi ja etsii toisia miehiä? (Tai ehkä naisia.)
Yhyy, en ala mitään.
🤦🤦🤦
 
vierailija
Mulle tuli sellainen olo, että halusi sanoa vakavissaan suhteeseen tai sen mahdollisuuteen uskoville, että olemme bros ( ) ja niille, jotka haluaa läpällä shipata, että maybe more.
Kyllä se minusta teki aidosta M + M rakkaussuhteesta nyt lopun.
Outoa, jos Bojan on saanut myös oikeasti houkutella / vaatia Jereä tulemaan keikalle Voisi ajatella, että ois innostunut ideasta että häröillään joo jotain!
Eikä K mennyt sinne Sloveniaan.
Mietin vain, että minkälaiset ne Bojanin tunteet olivat? Onko se bi, eli homo, joka saaaatttaaaa pitkin hampain ehkä viehättyä myös naisista? Ja jos on, niin ihastuiko se Kärtsään, mutta pystyi muuttamaan sen kaveruudeksi ja etsii toisia miehiä? (Tai ehkä naisia.)
Yhyy, en ala mitään.
ei B varmaan ainakaan voi ihan hetero olla jos/kun (mun mielestä kun) ihastui Jereen. Uskoisin että aika vahvasti miehiin päin. Mutta uskon myös että ymmärtää realiteetit (J on vahvasti hetero ja gf kuvioiissa) ja haluaa olla kuitenkin kaveri, koska heillä synkkaa. Ja näytti ja kuulosti siltä että on asian kanssa nyt sinut. Keväällä nöytti toiselta.
 

Yhteistyössä