vierailija
hyvin hoksattu tuo silta tällä logiikalla voi olla jo aika varma mikä se vihreä on
On vitsailleet. Joku kysyi livessä yhteisbiisiä. Bojan kysyi Käärijältä asiaa ja hän pohdiskeli asiaa ja sitten tupesi heittämään jotain ihan kummallista läppääEi hitto, onko ne ikinä vitsailleet aiheilla? Olisi pitänyt kuunnella tarkemmin
Sille tai Käärijälle. Tosin Ccc ois silleen loogisempi, kun uuden biisinhän ois voinut rauhassa nimetä siihen vain.Eli jos "Most" on vain koodisana Bridges-biisille, niin olisiko sitten se Zelenc koodisana CCC:lle?
Tän mä oletin ennen kuin joku sanoi jotain K-fiitistä? Nyt mä nostin jo odotukset CCC:tä korkeammalleEli jos "Most" on vain koodisana Bridges-biisille, niin olisiko sitten se Zelenc koodisana CCC:lle?
Tuskin on ccc, kun kuullut jo parilta taholta soundcheck featistaEli jos "Most" on vain koodisana Bridges-biisille, niin olisiko sitten se Zelenc koodisana CCC:lle?
Bojan, haluun vaihtaa sun kanssa pari sanaa.Bojanin pahin kusetus: Jere tulee mukaan turistina.
Ei v*ttu, niin muuten onkin! En olis uskonutBojanin pahin kusetus: Jere tulee mukaan turistina.
Niinpä!Bojanin pahin kusetus: Jere tulee mukaan turistina.
Mutta sitten se Cykan stoori...Sille tai Käärijälle. Tosin Ccc ois silleen loogisempi, kun uuden biisinhän ois voinut rauhassa nimetä siihen vain.
Ja sehän menestyi tosi hyvinkin. Eiks ollut joku tyyliin sija 6?Tää on kyllä niin kaunis kappale, ja Alikalla on tosi kaunis ääni. Oli yks mun lemppareista viime vuonna!
Tuntuu että tässä on trollattu aika paljon. Ehkä muutakin.Bojanin pahin kusetus: Jere tulee mukaan turistina.
On se epeli Ja se, miten kaikki kyttäs toisiaan, kun kysyttiin tuleeko K mukaan.Bojanin pahin kusetus: Jere tulee mukaan turistina.
Olihan siellä kyllä Jan säestämässä.Aika jännä veto laittaa alika vaan yksin vetään viisunsa. Mut onneks se on viimeinkin nuorentanut tyyliään, pukeutui kuin mummo vielä vuosi sitten.
Kärppyhän sanoi että heillä on samanlainen huumorintajuBojanin pahin kusetus: Jere tulee mukaan turistina.
No onhan toi nyt toisaalta aika ikävää. Ja tylsää bändillekin jos on koko ajan samat tyypit siinä ekalla rivillä. Kaikkihan siihen haluais, joten muillekin pitäis antaa mahdollisuus.Twitterissä ainakin vaikutti että kaikki oli vakkari Suomifaneja... noh, kyl ne paikalliset näkee taaempaakin.