Neljäs löytyy täältäJa kolmas!
Ei hitto, onko ne ikinä vitsailleet aiheilla? Olisi pitänyt kuunnella tarkemminEn olisi kyllä.ikinä uskonut että se hämärä Samsung singsong olisi oikeasti johtanut yhteisbiisiin vaikka sitä toivoin ja toivon edelleen
mitä tarkotat? ei mulla ainkaan oo mitään häikkää missään kuvassa tai äänessäEi tätä vonkumista voi kuunnella, onko tää vaan mun puhelimessa vai onko muillakin häikkää?
Allu on luultavasti vain vastuussa K:n osuuden sovituksesta. Loput on Elan käsialaa.On siinä Allu merkitty yhdeksi biisin tekijöisä Kärtsän kanssa.
Tässä kanssa yksi eli viisiNeljäs löytyy täältä
Ok sit omassa puhelimessa äänen kanssa jotain ongelmaa. Ei nyt just!!mitä tarkotat? ei mulla ainkaan oo mitään häikkää missään kuvassa tai äänessä
Myös!Neljäs löytyy täältä
Kokeile poistaa evästeitä tai jotain. Seuraavaksi olisi se Most.Ok sit omassa puhelimessa äänen kanssa jotain ongelmaa. Ei nyt just!!
Twitterissä ainakin vaikutti että kaikki oli vakkari Suomifaneja... noh, kyl ne paikalliset näkee taaempaakin.Onko suomalaiset käytönnössä vallanneet noi ekat rivit tuolla?
Läppärillä mulla lagas. Nyt puhelimella ei.Ei mulla ainakaan lagaa yhtään live
Sen takia pieni osa minusta uskoi siihen mahdollisuuteenMulle se taas sai vahvistumaan sen, et jotain on jo suunnitteilla Kärppy rupes vitsailee ettei paljastais naama.