Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tietysti yhteisbiisin voi tehdä etänä tai sitten vain Joksuilla biisi ja kysyneet voisiko K tulla. Moni artisti tekee biisin ja sit tuntuu että jotain puuttuu ja kysyy jotain feattaamaan.
 
vierailija
Siis onko Boitsu tosiaan kirjoittanut niille biisin, jossa K pääsee feattaamaan? 🥹🥹🥹 Mä niin odotin sitä!!!!!!!! Koska sehän on kätevä keino päästä jatkamaan tätä veljeyttä yhdessä 🤗🩷🩷🩷🤗🤗🤗
Ihmettelinkin jo, että mitäänkö ei synny… ja olin sitä mieltä, että tekijä on Bojan. Tosin, katsotaan nyt ensin, tuleeko jotain yhteisjuttua ja ketkä sen sit on tehneet 🤗
 
vierailija
Toivottavasti ei ole mikään lällättelybiisi, eikä mitään SSOL:in tapaista. Se demoni/RockRoc yhdistelmä oli oikeasti hyvä, sellaista kaipaisin... huono yhteisbiisi ois hunompi kuin ei biisiä ollenkaan.
 
vierailija
Ihan kun k ois joskus sanonut, että joku ccc:n tekijöistä on aina päättämässä mikä on käärijää ja mikä ei. Muistaako kukaan? Tämä siis ei estä yhteisbiisiä, mutta mitä sattuun ei featata.
 
vierailija
Siis onko Boitsu tosiaan kirjoittanut niille biisin, jossa K pääsee feattaamaan? 🥹🥹🥹 Mä niin odotin sitä!!!!!!!! Koska sehän on kätevä keino päästä jatkamaan tätä veljeyttä yhdessä 🩷🩷🩷
Ihmettelinkin jo, että mitäänkö ei synny… ja olin sitä mieltä, että tekijä on Bojan. Tosin, katsotaan nyt ensin, tuleeko jotain yhteisjuttua ja ketkä sen sit on tehneet
Plo twist kris on tehnyt niille biisin koska kumpikaan ei saanut sitä aikaseksi 🤣🤣
 
vierailija
Ihan kun k ois joskus sanonut, että joku ccc:n tekijöistä on aina päättämässä mikä on käärijää ja mikä ei. Muistaako kukaan? Tämä siis ei estä yhteisbiisiä, mutta mitä sattuun ei featata.
Se on Allu :D Sillä on K:n sanojen mukaan viimeinen sana Käärijän soundin suhteen. Ja tähän asti Allu on tainnu olla jossain muodossa jokaisessa Kärtsän featissa mukana. Saapi nähdä miten on tämän uuden biisin kanssa JOS on Käärijä feat.
 
vierailija
Ihan kun k ois joskus sanonut, että joku ccc:n tekijöistä on aina päättämässä mikä on käärijää ja mikä ei. Muistaako kukaan? Tämä siis ei estä yhteisbiisiä, mutta mitä sattuun ei featata.
Allu, Jukka sanoi tän. Mutta jos K on vain fiittaamassa niin on eri asia kuin jos joku tulee fiittaamaan K:n biisille. Eihän Elan biisi ollut esim K-tiimin käsialaa ollenkaan. Ruoska sitten taas oli.
 

Yhteistyössä