vierailija
Tätä manifestoin ja toivon!Jatkan; onko tää nyt se Krisin haikailema yhteiskiertue?
Tätä manifestoin ja toivon!Jatkan; onko tää nyt se Krisin haikailema yhteiskiertue?
Ja millä kielellä?? Sloveeniksi ja suomeksi, kun nimi on sloveeniksi?? Varmaan historian ensimmäinen vastaava kappaleMistäköhän mahd. yhteisbiisi kertoo?
No olispahan ainakin ollut huippuluokan mayhemit!Kiva sit jos ei olekaan
Erilaisista lasten ja aikuisten suklaamakeisista.Mistäköhän mahd. yhteisbiisi kertoo?
Tehneet jotain sopparia???Mä luulen, että se H Lontoon keikka ei ollut lomailua varten. Liittyy tähän jotenkin, ett on ollut "korvana" K puolesta.
Plo twist kris on tehnyt niille biisin koska kumpikaan ei saanut sitä aikaseksiSiis onko Boitsu tosiaan kirjoittanut niille biisin, jossa K pääsee feattaamaan? 🥹🥹🥹 Mä niin odotin sitä!!!!!!!! Koska sehän on kätevä keino päästä jatkamaan tätä veljeyttä yhdessä 🩷🩷🩷
Ihmettelinkin jo, että mitäänkö ei synny… ja olin sitä mieltä, että tekijä on Bojan. Tosin, katsotaan nyt ensin, tuleeko jotain yhteisjuttua ja ketkä sen sit on tehneet
Apua!Jos oikeasti tulee yhteisbiisi niin musta tuntuu että tää saaga on mun osaltani tässä. Koska olen kuollut onnesta.
Täällä toinen uskovainenRakastaa veljenä ja something morena. Mun usko ei horju ikinä.
Minulle kelpaa kaikkiToivottavasti ei ole mikään lällättelybiisi, eikä mitään SSOL:in tapaista. Se demoni/RockRoc yhdistelmä oli oikeasti hyvä, sellaista kaipaisin... huono yhteisbiisi ois hunompi kuin ei biisiä ollenkaan.
Se on Allu Sillä on K:n sanojen mukaan viimeinen sana Käärijän soundin suhteen. Ja tähän asti Allu on tainnu olla jossain muodossa jokaisessa Kärtsän featissa mukana. Saapi nähdä miten on tämän uuden biisin kanssa JOS on Käärijä feat.Ihan kun k ois joskus sanonut, että joku ccc:n tekijöistä on aina päättämässä mikä on käärijää ja mikä ei. Muistaako kukaan? Tämä siis ei estä yhteisbiisiä, mutta mitä sattuun ei featata.
Ei riitä enää tässä vaiheessa. Aina hyvällä paikalla, ääni kuuluu, ei heilu, kuva mintissä jneSirpalle pitäis lähettää kukat ja skumppapullo!!
No siinä On tietty räppiosuus suomeksi. Sopii hyvin vaikka sloveniankielisen laulun kaveriksi.Ja millä kielellä?? Sloveeniksi ja suomeksi, kun nimi on sloveeniksi?? Varmaan historian ensimmäinen vastaava kappale
Allu, Jukka sanoi tän. Mutta jos K on vain fiittaamassa niin on eri asia kuin jos joku tulee fiittaamaan K:n biisille. Eihän Elan biisi ollut esim K-tiimin käsialaa ollenkaan. Ruoska sitten taas oli.Ihan kun k ois joskus sanonut, että joku ccc:n tekijöistä on aina päättämässä mikä on käärijää ja mikä ei. Muistaako kukaan? Tämä siis ei estä yhteisbiisiä, mutta mitä sattuun ei featata.