vierailija
Ja kolmas <3 <3Täällä toinen uskovainen
Ja MRS=3
Ja kolmas <3 <3Täällä toinen uskovainen
Kullä!No siinä On tietty räppiosuus suomeksi. Sopii hyvin vaikka sloveniankielisen laulun kaveriksi.
Boitsu ja Kärtsä anoneet allulta koiranpentuilmeet kasvoillaan lupaaSe on Allu Sillä on K:n sanojen mukaan viimeinen sana Käärijän soundin suhteen. Ja tähän asti Allu on tainnu olla jossain muodossa jokaisessa Kärtsän featissa mukana. Saapi nähdä miten on tämän uuden biisin kanssa JOS on Käärijä feat.
Vaikea uskoa et tuo yleisö innostuisi Alikasta, vaikka most siltaa tarkoittaakin..Mikä tuo Most biisi on? (Sori en ole ehtinyt lukea kaikkia sivuja ja nyt yritän ajoittaa suihkussa käymisen sopivaan väliin)
Ei taida olla, mulla kans ei toimi kunnolla, välil nopee välil hidas.vara kiveä, jos sirpalla lagaa?
6Montako biisiä pitää vielä odottaa?
Oli siinä Allu mukana:Allu, Jukka sanoi tän. Mutta jos K on vain fiittaamassa niin on eri asia kuin jos joku tulee fiittaamaan K:n biisille. Eihän Elan biisi ollut esim K-tiimin käsialaa ollenkaan. Ruoska sitten taas oli.
Ja kolmas!Täällä toinen uskovainen
Voi ei, nyt mun teoria on että K näki miten huonosti muiden maiden liput möi ja soitti Joksuille Lontooseen että "okei, tehdään sit se yhteisbiisi" ja ne kyhäs sen heti kokoon. :'DTallinnan keikkaa seuraavana päivänä on vapaapäivä, vaikka eilinenkin oli, että kaikki fanit ehtivät hankkia itsensä kiireellä Baltian seuraaviin etappeihin jos yhteisbiisi. Sori, tietsikalla hankala kaivaa pellenkuvia.
On siinä Allu merkitty yhdeksi biisin tekijöisä Kärtsän kanssa.Allu, Jukka sanoi tän. Mutta jos K on vain fiittaamassa niin on eri asia kuin jos joku tulee fiittaamaan K:n biisille. Eihän Elan biisi ollut esim K-tiimin käsialaa ollenkaan. Ruoska sitten taas oli.
Joksut ei varmaan edes tajua ettei ne oo virolaisiaOnko suomalaiset käytönnössä vallanneet noi ekat rivit tuolla?
No höpö höpö.Voi ei, nyt mun teoria on että K näki miten huonosti muiden maiden liput möi ja soitti Joksuille Lontooseen että "okei, tehdään sit se yhteisbiisi" ja ne kyhäs sen heti kokoon. :'D
Toivottavasti vitsailetVoi ei, nyt mun teoria on että K näki miten huonosti muiden maiden liput möi ja soitti Joksuille Lontooseen että "okei, tehdään sit se yhteisbiisi" ja ne kyhäs sen heti kokoon. :'D
Kyllä B huomioi, et varmaan puolet porukasta on jengiä jotka oli myös su keikalla.Joksut ei varmaan edes tajua ettei ne oo virolaisia
Mulle se taas sai vahvistumaan sen, et jotain on jo suunnitteilla Kärppy rupes vitsailee ettei paljastais naama.En olisi kyllä.ikinä uskonut että se hämärä Samsung singsong olisi oikeasti johtanut yhteisbiisiin vaikka sitä toivoin ja toivon edelleen