Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuinka hankalaksi menee jos menisi ensin junalla Helsinkiin, sitten laivalla Tallinnaan, sieltä sitten bussilla taikka junalla Riikaan ja Vilnaan ja sieltä vaikka lentäisi takaisin Helsinkiin? 😅 Vai olisiko vaan helpompi mennä esimerkiksi Lontooseen? Siellä nyt ainakaan tuskin K olisi jos on missään muuallakaan, mutta ai hitsit haluaisin johonkin vielä lähteä! 🤭 Onneksi ei ole tuhottoman monta kuukautta Ruissiin. Oon tullu vissiin hulluksi, mutta en taida onneksi olla ainoa. Kyllä, JOULU on!
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Miks mulla tulee outo fiilis Bojanista nyt. Jännittääköhän sitä se (mahdollinen) esiintyminen Jeren kanssa ihan kohta. Tai sitten tosta livestä vaan välittyy tunnelma jotenkin väärin.
 
vierailija
Kuinka hankalaksi menee jos menisi ensin junalla Helsinkiin, sitten laivalla Tallinnaan, sieltä sitten bussilla taikka junalla Riikaan ja Vilnaan ja sieltä vaikka lentäisi takaisin Helsinkiin? 😅 Vai olisiko vaan helpompi mennä esimerkiksi Lontooseen? Siellä nyt ainakaan tuskin K olisi jos on missään muuallakaan, mutta ai hitsit haluaisin johonkin vielä lähteä! 🤭 Onneksi ei ole tuhottoman monta kuukautta Ruissiin. Oon tullu vissiin hulluksi, mutta en taida onneksi olla ainoa. Kyllä, JOULU on!
Ei varmaan hirveän vaikeaa kunhan enkku sujuu. Tallinna-Riika-Vilna on tiuhaan liikennöity reitti jota pitkin menee varmasti paljon busseja, eikä ne etäisyydet ole kuin muutama tunti. Suomen päästä toiseen on varmaan vaikeampi kuin Tallinna-Vilna etappeineen.
 

Yhteistyössä