Jos ne vaan pelleili jotain... ?Tuskin on ccc, kun kuullut jo parilta taholta soundcheck featista
SamaMä taisin nyt viimeistään rakastua Janiin Ja ei, en ole AASI.
EE-liput ovat huomattavasti kalliimpia virolaisille koska hintataso...No onhan toi nyt toisaalta aika ikävää. Ja tylsää bändillekin jos on koko ajan samat tyypit siinä ekalla rivillä. Kaikkihan siihen haluais, joten muillekin pitäis antaa mahdollisuus.
Sama tuli mieleen tai on tanssinut Alikan slovarin aikana.Nyt ne kihertää siellä takahuoneessa K kanssa.
Samahan se oli K keikoillakin mutta kuulemma "kaikilla on samat mahdollisuudet".No onhan toi nyt toisaalta aika ikävää. Ja tylsää bändillekin jos on koko ajan samat tyypit siinä ekalla rivillä. Kaikkihan siihen haluais, joten muillekin pitäis antaa mahdollisuus.
Ai niin.Olihan siellä kyllä Jan säestämässä.
Ei varmaan hirveän vaikeaa kunhan enkku sujuu. Tallinna-Riika-Vilna on tiuhaan liikennöity reitti jota pitkin menee varmasti paljon busseja, eikä ne etäisyydet ole kuin muutama tunti. Suomen päästä toiseen on varmaan vaikeampi kuin Tallinna-Vilna etappeineen.Kuinka hankalaksi menee jos menisi ensin junalla Helsinkiin, sitten laivalla Tallinnaan, sieltä sitten bussilla taikka junalla Riikaan ja Vilnaan ja sieltä vaikka lentäisi takaisin Helsinkiin? Vai olisiko vaan helpompi mennä esimerkiksi Lontooseen? Siellä nyt ainakaan tuskin K olisi jos on missään muuallakaan, mutta ai hitsit haluaisin johonkin vielä lähteä! Onneksi ei ole tuhottoman monta kuukautta Ruissiin. Oon tullu vissiin hulluksi, mutta en taida onneksi olla ainoa. Kyllä, JOULU on!
Niitten on pakko olla treenannu sitä jo Suomessa kun eihän ne muutaman tunnin varotusajalla sitä nyt voi vetää ekaa kertaa yhdessä.Miks mulla tulee outo fiilis Bojanista nyt. Jännittääköhän sitä se (mahdollinen) esiintyminen Jeren kanssa ihan kohta. Tai sitten tosta livestä vaan välittyy tunnelma jotenkin väärin.
Ainakin rupattelee paljon vähemmän, Suomessa oli kuin kotonaan. Nyt ei oo hirveesti standuppia ollut, mutta se suotakoonMiks mulla tulee outo fiilis Bojanista nyt. Jännittääköhän sitä se (mahdollinen) esiintyminen Jeren kanssa ihan kohta. Tai sitten tosta livestä vaan välittyy tunnelma jotenkin väärin.
Ihan käsittämätönSiis ajatelkaa Jan on oikeesti opetellut ton biisin soittamisen ihan tätä keikkaa varten jotta voi säestää Alikaa viisut23 best