vierailija
HUOH !On ollut koko ajan sellanen fiilis, että tänään Kärtsä pyörähtää lavalla. Ei laulamassa mutta muuten. Ehkä nähdään kaksi Hojania. Toisella on kostopitsit päällä.
HUOH !On ollut koko ajan sellanen fiilis, että tänään Kärtsä pyörähtää lavalla. Ei laulamassa mutta muuten. Ehkä nähdään kaksi Hojania. Toisella on kostopitsit päällä.
Tänään on kuulemma tosi laimea meno ollut ainakin Lämppäreiden ajan.Tänään varmaan spessu keikka muutenkin myös tunnelmaltaan. Eilen ei ihan ollut sellaista lämpöä, sähinää ja yhteisöllisyyttä verrattain ET keikkoihin,
Eilenhän oli just hyvä meno!Tänään on kuulemma tosi laimea meno ollut ainakin Lämppäreiden ajan.
Veikkaan kans rennompaa menoa tänäänTänään varmaan spessu keikka muutenkin myös tunnelmaltaan. Eilen ei ihan ollut sellaista lämpöä, sähinää ja yhteisöllisyyttä verrattain ET keikkoihin,
SettilistaSaisko linkkiä sinne settilistaan?
Settilistalla biisit Belle Sanje ja Ne Be Smel. Onks Tour Wife päässyt nyt vauhtiin?
Verrattuna eilisen? Voihan olla että eilenkin lämppäreiden aikana oli vähän laimeaa, se kuuluu lämppääjäspottiin.Tänään on kuulemma tosi laimea meno ollut ainakin Lämppäreiden ajan.
Schlager? Mikä biisi se on? Uusi?
Eilen lämppärien aikaa oli mun mielestä ainakin hyvä meno!Verrattuna eilisen? Voihan olla että eilenkin lämppäreiden aikana oli vähän laimeaa, se kuuluu lämppääjäspottiin.
Hah, kuulostaa vähän siltäSettilistalla biisit Belle Sanje ja Ne Be Smel. Onks Tour Wife päässyt nyt vauhtiin?
Feat Kärtsäri. Sanokaa mun sanoneen.Schlager? Mikä biisi se on? Uusi?
Ja moni saapuu vasta ennen joksujaVerrattuna eilisen? Voihan olla että eilenkin lämppäreiden aikana oli vähän laimeaa, se kuuluu lämppääjäspottiin.
No tuskinpaFeat Kärtsäri. Sanokaa mun sanoneen.
Uskokaa jo että ei ole yhteisbiisiä. Eikä tule lavalleFeat Kärtsäri. Sanokaa mun sanoneen.
Feat Kärtsäri. Sanokaa mun sanoneen.
Olisipa, outo nimi kylläFeat Kärtsäri. Sanokaa mun sanoneen.
Sama Mutta kiva, että muuttavat settilistaa joka keikalle. Ilmeisesti on myös luvassa taas uusi uusi biisi (), tuo Schlager siis?Onneks sain kuulla metuljin eilen kuitenkin sitä ei tänään ole listalla