No sitä mietin itsekin täällä ja vauvalla ihmiset nyt vaan on tulkinneet niin eilisen Matin stoorin takia ja kun kärtsä ei ollutkaan lavalla. Mä uskon että heidän välit ovat ennallaanmä en usko et on lavalla mutta en myöskään usko että heidän välinsä olis muuttuneet negatiivisempaan. Miksi ihmeessä olisivat??
Siis kuvanMä manifestoin vihdoin jonkun K&B yhteisluvan 🫶
Ai että, ollapa tuollaHyvin erilainen settilista kuulemma, kuin eilen. Nyt iski jäätävä fomo, siellä mm. Padam, Dopamin ja Barce Oceana
Stoorissa ei ollut mitään uutta ja varmasti yhteisymmärryksessä tuo että ei nyt ole esiintymässä. K voi myös oikeasti haluta ottaa rennommin eikä esiintyä, eikä hän olisi taaskaan nähnyt koko keikkaa sitten, niin kuin nyt näki.No sitä mietin itsekin täällä ja vauvalla ihmiset nyt vaan on tulkinneet niin eilisen Matin stoorin takia ja kun kärtsä ei ollutkaan lavalla. Mä uskon että heidän välit ovat ennallaan
Ei kenenkään yksityiselämä, joka on ollut sama jo yli vuoden, ole niitä välejä mihinkään muuttaneet. Trollit trollaa, koska ei olle saatu juuri mitään yhteistä sisältöä K:lta ja Bojanilta tähän asti.No sitä mietin itsekin täällä ja vauvalla ihmiset nyt vaan on tulkinneet niin eilisen Matin stoorin takia ja kun kärtsä ei ollutkaan lavalla. Mä uskon että heidän välit ovat ennallaan
Ei jumankauta nytkö ne laulaa Padamin ka mä jouduin jättämään keikan väliin vaikka lippu oli. En kestäLiveä pliis padamista.
Yes because yes.Liveä pliis padamista.
Sama tilanne minulle, tulin kipeäksiEi jumankauta nytkö ne laulaa Padamin ka mä jouduin jättämään keikan väliin vaikka lippu oli. En kestä
Gola puuttuu?! Siis ei olisi maailmanloppu itselle, mutta eivät kai he koskaan skippaa sitä. Tokiostakin moni on ollut sitä mieltä, että sitä ei koskaan skipattaisi.Jodelissa koko settilista, puuttuu eiliseltä mm. Tokio ja Gola. Bele Sanje kirjoitettu Belle Sanje, tää on varmaan joku Kn Italia-aksentti homma
Niin kun maksettiin tarpeeksi.Mä uskon et kieltäytyi Joksujen takia. Menihän se sinne gay gaalaankin lomallaan.
Joo, aloittavat Katrinalla.Gola puuttuu?! Siis ei olisi maailmanloppu itselle, mutta eivät kai he koskaan skippaa sitä. Tokiostakin moni on ollut sitä mieltä, että sitä ei koskaan skipattaisi.
Pitkästä aikaa aloittavat sillä!Joo, aloittavat Katrinalla.