Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Edelleen, miten Kärtsä voi unohtaa CCC:n sanat. :D En ihmettele että Bojan repesi täysin. Mutta no, varmaan syynsä miksi unohtaminen tapahtui Bojanin kostopitsiä katsellen eikä omalla keikalla.
 
vierailija
Mun shippini vaan vahvistuu ja puutarha kukoistaa

Brothers or something more... K hyväilemässä B:n poskea.. Bojan hapuilee halaukseen. Sylkäisee vedet K:n päälle. K teki mitä lupasi. Nää kaksi on vaan jotain ihanaa
Mun mielestä toi oli aika lailla vain showta. Samoin lisäsi sen maybe more vaan pitääkseen pöhinän yllä.
En nähnyt tuossa sellaista, mitä kevään perusteella silloin uskoin olevan. Siis jos sitä oli, se on eri asia nyt.
Mutta olikohan Bojan oikeasti ylipuhunut Kärtsän tähän? Kun B sanoi vähän siihen suuntaan?
Mutta ei toi yhteisesitys omia shippailukierroksiani ainakaan lisännyt. Hieman vanhan vitsin kierrätyksen makua. Ja odotusten täyttämistä enemmän kuin muuta
 
vierailija
Eka Tavastia on klassikko, mutta kyllä tämä toinen on myös aivan mahtava. Olen onnellinen. Minä luovutan tässä vaiheessa ja pistän nukkumaan, kiitos päivästä ja loistavasta seurasta ❤
 
vierailija
Mun mielestä toi oli aika lailla vain showta. Samoin lisäsi sen maybe more vaan pitääkseen pöhinän yllä.
En nähnyt tuossa sellaista, mitä kevään perusteella silloin uskoin olevan. Siis jos sitä oli, se on eri asia nyt.
Mutta olikohan Bojan oikeasti ylipuhunut Kärtsän tähän? Kun B sanoi vähän siihen suuntaan?
Mutta ei toi yhteisesitys omia shippailukierroksiani ainakaan lisännyt. Hieman vanhan vitsin kierrätyksen makua. Ja odotusten täyttämistä enemmän kuin muuta
Aivan samaa mieltä.
 
vierailija
Jep, ystäviä ovat selvästi, muuta ei lavalla ainakaan näkynyt. Mutta toisaalta tämä on tiedetty muutenkin.
Juuri näin. Olen yhä sitä mieltä, että viisuissa oli muutakin tunnetta, mutta se on muuttunut / vakiintunut ystävyydeksi. Ja se on oikein hyvä vaihtoehto myös. Todennäköisesti sillä on paremmat mahdollisuudet kestää loppuelämän. Olisi kiva saada jotain ig liveä tai vastaavaa, jossa höpöttelisivät menemään liikoja suunnittelematta. Ihanat Tiku ja Taku.
 

Yhteistyössä