Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kärtsä/Härtsä backstage
 
vierailija
Mulla tuli nyt vähän sellainen olo, että K aika vastahakoisesti meni tuonne, koska tiesi tai ainakin pelkäsi, että se varastaisi shown eikä halunnut huomiota viedä joksuilta.
Korkeintaan jos se johtui siitä Norjan jutusta kun settilista vuosi ja jos siitä on ollut jossain discordissa tms jotain. Ja mun mielestä ei edes onneksi vienyt mitenkään showta vaan koko keikka oli tunnelmaltaan upea mikä oli hieno juttu. Vaikka näinhän et edes väittänytkään.
 
vierailija
Katsokaa nyt herranjestas nuo klipit, kuunnelkaa mitä ne sanoo ja katsokaa mitä tekevät (halivat, ilmehtivät ja B sylkee vettä Kärtsän päälle) niin ei tarvii väitellä. Tässä vielä uudestaan:

 
vierailija
Mun shippini vaan vahvistuu ja puutarha kukoistaa

Brothers or something more... K hyväilemässä B:n poskea.. Bojan hapuilee halaukseen. Sylkäisee vedet K:n päälle. K teki mitä lupasi. Nää kaksi on vaan jotain ihanaa
Missä olikaan posken hyväilystä video? Useampia (=kaikki mitä oon löytänyt eri someista ja täältä, ja tänne linkkaillut) katsoneena en oo varma oonko nähnyt tätä! Tuo vesien sylkäisy oli kyllä;D
 
vierailija
Kaikella rakkaudella Jerelle, mutta toivon että hän panostaa seuraavaksi omaan hyvinvointiinsa enemmän ja pistää bileet tauolle hetkeksi aikaa. Alkaa näkyä ulkonäössä.
 

Yhteistyössä