vierailija
Joo.. ja ei ole sinkku.. eikä aljastaisi rakkauttaan random keikalla kaikkien edessä.. nyt on brotherzone vedettyKatsokaa videolta. K sanoo, että brothers or something more.
Joo.. ja ei ole sinkku.. eikä aljastaisi rakkauttaan random keikalla kaikkien edessä.. nyt on brotherzone vedettyKatsokaa videolta. K sanoo, että brothers or something more.
Hienoa body-sheimausta.K ei kyllä näytä kovin hemaisevalta enää.
Sanoko K tossa lopussa että Go to Serena vai mitä mää kuulen
En tiedä, onko teillä veljiä, mutta en koskaan kyllä hipelöisi veljeäni samalla tavalla kuin K Bojania. Näin kirjaimellisesti sähkön Bojanin posken ja Jeren sormien välillä.Joo.. ja ei ole sinkku.. eikä aljastaisi rakkauttaan random keikalla kaikkien edessä.. nyt on brotherzone vedetty
Ei kun sanoi, "finish your Finnish speech"Bojan sanoi Jereä finnish bitchiksi. Miksi kukaan ei reagoi tähän Mihin K vastasi pehmeästi fuc k you Bojan.
Korkeintaan jos se johtui siitä Norjan jutusta kun settilista vuosi ja jos siitä on ollut jossain discordissa tms jotain. Ja mun mielestä ei edes onneksi vienyt mitenkään showta vaan koko keikka oli tunnelmaltaan upea mikä oli hieno juttu. Vaikka näinhän et edes väittänytkään.Mulla tuli nyt vähän sellainen olo, että K aika vastahakoisesti meni tuonne, koska tiesi tai ainakin pelkäsi, että se varastaisi shown eikä halunnut huomiota viedä joksuilta.
Missä olikaan posken hyväilystä video? Useampia (=kaikki mitä oon löytänyt eri someista ja täältä, ja tänne linkkaillut) katsoneena en oo varma oonko nähnyt tätä! Tuo vesien sylkäisy oli kyllä;DMun shippini vaan vahvistuu ja puutarha kukoistaa
Brothers or something more... K hyväilemässä B:n poskea.. Bojan hapuilee halaukseen. Sylkäisee vedet K:n päälle. K teki mitä lupasi. Nää kaksi on vaan jotain ihanaa
Ei tuo ole kyllä nuolemista nähnytkään.. selvää esiintymiskoreaTäytyis nä kaikki linkit saada huomenna vauvankin puolelle!
Hapuilevia käsiä...
Kyllä sanoi juuri näin, t keikalla ollutSANOI.
Öö, ei. Ja jos katsot videon, Jere ei edes puhunut suomea.Ei kun sanoi, "finish your Finnish speech"