K ei kyllä näytä kovin hemaisevalta enää.
Tottahan se valitettavasti on.Hienoa body-sheimausta.
Missä olikaan posken hyväilystä video? Useampia (=kaikki mitä oon löytänyt eri someista ja täältä, ja tänne linkkaillut) katsoneena en oo varma oonko nähnyt tätä! Tuo vesien sylkäisy oli kyllä;D
Mulla oli ihan sama mielessä, että jos jokuon halunnut laittaa stopin shippailulle, niin se on se, joka siitä eniten kärsii. Ja ymmärrän kyllä häntä. Ei olis helppo osa tuo.K pitää kauheeta etäisyyttä. Tainnu justiina käskeä tekeen noin
Sehän ei ole sinun asiasi neuvoa häntä. Jospa annettaisiin kehorauha ihan kaikille.Kaikella rakkaudella Jerelle, mutta toivon että hän panostaa seuraavaksi omaan hyvinvointiinsa enemmän ja pistää bileet tauolle hetkeksi aikaa. Alkaa näkyä ulkonäössä.
Mun mielestä toi oli aika lailla vain showta. Samoin lisäsi sen maybe more vaan pitääkseen pöhinän yllä.Mun shippini vaan vahvistuu ja puutarha kukoistaa
Brothers or something more... K hyväilemässä B:n poskea.. Bojan hapuilee halaukseen. Sylkäisee vedet K:n päälle. K teki mitä lupasi. Nää kaksi on vaan jotain ihanaa
Ihanaa minustakin, mutta kuitenkin voittopuolisesti näyttelemistä faneille.Mun shippini vaan vahvistuu ja puutarha kukoistaa
Brothers or something more... K hyväilemässä B:n poskea.. Bojan hapuilee halaukseen. Sylkäisee vedet K:n päälle. K teki mitä lupasi. Nää kaksi on vaan jotain ihanaa
No voit pitää sen mielipiteesi ihan vaan itselläsi.Tottahan se valitettavasti on.
Kuuntelepa sinä uudestaan! Ihan selvästi sanoo "finish your Finnish speech"Öö, ei. Ja jos katsot videon, Jere ei edes puhunut suomea.
- eri
Tuntui livenä todella kovaa, koko tilassa tuntui sähköä näiden välilläLuoja mikä kemia
Leila
Aivan samaa mieltä.Mun mielestä toi oli aika lailla vain showta. Samoin lisäsi sen maybe more vaan pitääkseen pöhinän yllä.
En nähnyt tuossa sellaista, mitä kevään perusteella silloin uskoin olevan. Siis jos sitä oli, se on eri asia nyt.
Mutta olikohan Bojan oikeasti ylipuhunut Kärtsän tähän? Kun B sanoi vähän siihen suuntaan?
Mutta ei toi yhteisesitys omia shippailukierroksiani ainakaan lisännyt. Hieman vanhan vitsin kierrätyksen makua. Ja odotusten täyttämistä enemmän kuin muuta
K: fuck yoy bojanVielä video
Tämä oli vähän sellainen tilaustyö. Tätä odotettiin, tätä annettiin. Suloista kyllä.En kyllä nähnyt mitään kemiaa heillä.. paitsi esiintymiseen liittyvää.
Juuri näin. Olen yhä sitä mieltä, että viisuissa oli muutakin tunnetta, mutta se on muuttunut / vakiintunut ystävyydeksi. Ja se on oikein hyvä vaihtoehto myös. Todennäköisesti sillä on paremmat mahdollisuudet kestää loppuelämän. Olisi kiva saada jotain ig liveä tai vastaavaa, jossa höpöttelisivät menemään liikoja suunnittelematta. Ihanat Tiku ja Taku.Jep, ystäviä ovat selvästi, muuta ei lavalla ainakaan näkynyt. Mutta toisaalta tämä on tiedetty muutenkin.
Ei tällaista vaan oo toista parivaljakkoa.Luoja mikä kemia
Leila