vierailija
Käärijän kiertueen takiako kyseinen tyyppi hermostui? Tuntuu, että aina vauvalla on joku suurempi episodi menossa, kun Kärtsä saa huomiota tms.
No enpä tiedä kun ei kiertueen aikana hillunut. Onneksi sentään aloitti vasta sen jälkeen.Käärijän kiertueen takiako kyseinen tyyppi hermostui? Tuntuu, että aina vauvalla on joku suurempi episodi menossa, kun Kärtsä saa huomiota tms.
Joo olen seuraaja jo.Kysyin tuolla AP:ssa myös, että huomasitteko, että madame cyka muutti aivan äsken ig tilinsä yksityiseksi. Oletteko olleet seuraajia/pyytäneet lupaa seurata? Jos ei anna lupaa, menettää hyvän arkiston!
Ficcejä ainakin pukkaa ja taisi olla yksi kommentti ponilta ja koko tallilta.Vieläkö se poni on jatkanut riehumista?
Kiireinen poni, kun pitää kanssa esittää palstahomoa ja kirjoitella ficcejä ja ties mitä. Eihän tuo enää normaalia käytöstä ole, varsinkaan nämä tietyt kommentit Bojaniin liittyen.Ficcejä ainakin pukkaa ja taisi olla yksi kommentti ponilta ja koko tallilta.
Ihmettelinkin, mitä Cykalle on tapahtunut, itse en seuraa, mutta kun kävin äsken katsomassa tiliä mitään vanhoja päivityksiä ei näkynyt. Ilmeisesti myös K lopettanut seuraamisen?Kysyin tuolla AP:ssa myös, että huomasitteko, että madame cyka muutti aivan äsken ig tilinsä yksityiseksi. Oletteko olleet seuraajia/pyytäneet lupaa seurata? Jos ei anna lupaa, menettää hyvän arkiston!
Kyllä mulla näkyy että K seuraa yhä.Ihmettelinkin, mitä Cykalle on tapahtunut, itse en seuraa, mutta kun kävin äsken katsomassa tiliä mitään vanhoja päivityksiä ei näkynyt. Ilmeisesti myös K lopettanut seuraamisen?
Oon ollut useamman päivän pois palstalta Eurotourin jälkeen ja ihan pihalla mitä siellä oikein tapahtuu. Oon kyllä mukana, jos aletaan miettiä jotain muuta ryhmää keskustelulle.Mitä ihmettä tuolla vauvalla tapahtuu? Vaikuttaa siltä että joku oikeasti tarvisi psykiatrista hoitoa. Tuohan on jatkunut jo tuntikausia usean päivän ajan. Luulin ensin että kyseessä jotkut koululaiset tai ylisläiset mutta ilmeisesti ei?
Ok, mulla ei näy, mut johtunee siitä etten seuraa.Kyllä mulla näkyy että K seuraa yhä.
Itse seuraan K mutta en madamia ja näen että K seuraa yhä. Ei kai se nyt ainakaan oma-aloitteisesti lakkaa seuraamasta, sen verran hyvää B materiaalia madam tuottaa.Ok, mulla ei näy, mut johtunee siitä etten seuraa.
Mä koen erityisen ahdistavana nyt sen, että selvästi se on yksi henkilö, joka uhkaa vainota näitä ketjuja. Puolustelee vielä itseään: "Ei ole häiriköintiä ja sekoamista vaan huumoria ja hauskanpitoa. Se, että sinulla ei ole huumoritajua, ei tee hauskuudesta mitenkään häiriintynyttä. Siellä on pidetty pitkästä aikaa hauskaa. Ja pidetään jatkossakin - tallissa ja eri ketjuissa."No nyt tietenkin kun vauva meni kiinni ne ponit ja "palstahomot" siirtyi AP:lle
Onko kyseessä siis yksi vai useampi henkilö? Ja siis kyseessä oikeasti joku vakkaripalstalainen joka flippasi? Vai onko tuolla myös jotain ylisläisiä ja/tai syyslomajonneja ja veetejä seassa? Ihan ihmeelliseksi ja täysin sekasorroksi meni tuo meno tuolla.Kiireinen poni, kun pitää kanssa esittää palstahomoa ja kirjoitella ficcejä ja ties mitä. Eihän tuo enää normaalia käytöstä ole, varsinkaan nämä tietyt kommentit Bojaniin liittyen.
Olen ollut seuraaja jo ennen tilin muuttamista yksityiseksi.Kysyin tuolla AP:ssa myös, että huomasitteko, että madame cyka muutti aivan äsken ig tilinsä yksityiseksi. Oletteko olleet seuraajia/pyytäneet lupaa seurata? Jos ei anna lupaa, menettää hyvän arkiston!
Ei vaikuta vakkaripalstalaisten touhultaOnko kyseessä siis yksi vai useampi henkilö? Ja siis kyseessä oikeasti joku vakkaripalstalainen joka flippasi? Vai onko tuolla myös jotain ylisläisiä ja/tai syyslomajonneja ja veetejä seassa? Ihan ihmeelliseksi ja täysin sekasorroksi meni tuo meno tuolla.