Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla on ikävä Nordic Touria Oli kyllä niin ihanaa olla keikoilla ja fiilistellä täällä sekä vauvalla <3
NT oli varmaan palstan parasta aikaa, ainakin mulle. En nukkunut juuri yhtään, hirveät kierrokset koko ajan päällä, ja silti ihan parasta fiilistellä kaikkea ja käydä itse keikoilla. Ja se somekontentti mitä silloin saatiin! Ihan unelmien täyttymys. Oikeasti toivon että NT vol 2 joskus toteutuu.
 
vierailija
Uskotaan, että uusi NT toteutuu ja kyllä merkit on puolellamme :D Kaikki meni täällä enemmän kuin nappiin. Itse henk.koht en niin välitä esimerkiksi isoista festarikeikoista ja esim. viimeksi Tavastia, Logomo ja Olympia olivat mahtava paikkojen valinta. Toivotaan, että saman tyylinen tour olisi mahdollinen.
 
vierailija
NT oli kyllä mahtava, kunpa saataisiin siitä uusinta ensi vuonna! Ja jos sais toivoa, olis kiva jos Joksuilla olisi myös muita kuin festarikeikkoja ensi kesänä. Haaveilen ihan tosissani reissusta Sloveniaan ja haluaisin ehdottomasti yhdistää siihen Joksujen keikan 😍

Muutenkin odotan jo loppuvuoden keikkoja sekä Jokereilta että Kärtsältä (joka toivottavasti ei sairastu ja ehtisi pötkötellä alkuviikkoina ennen loppuviikon keikkoja).
 
vierailija
Taisi meitä siellä useampi olla täsmäpommitusta tekemässä. Nyt en pysty enää, mutta aika tehokkaasti Kärtsän mourunta vaientaa vannoutuneenkin trollin. Katsotaan huomenna, miltä tilanne näyttää.

Ai niin, ja en ole Aito, sellaista turnauskuntoa mulla ei ole.
Hyvä te! Taidan laittaa tuon tekstin mieleni syövereihin ja toistella sitä mantrana stressaavissa tilanteissa :D Kuulostaa niin hyvälle tuo K mourunta :D
 
vierailija
Tää alkaa nyt olla ihan mahdotonta tämä seilaus. Olin kirjautumista vastaan, mutta nyt alkaa yhtäkkiä tuntua se Discord oikealta ratkaisulta. Kuka lähtee modeksi mun kanssa?
T. laivanrakentaja
 
vierailija
Tää alkaa nyt olla ihan mahdotonta tämä seilaus. Olin kirjautumista vastaan, mutta nyt alkaa yhtäkkiä tuntua se Discord oikealta ratkaisulta. Kuka lähtee modeksi mun kanssa?
T. laivanrakentaja
Periaatteessa voin, pitäisi vain tehdä toinen Discord-tunnus kun normaalini on omalla nimellä. Tosin epäilen, ettei juuri kukaan siirtyisi sinne.

- Joymuffin
 

Yhteistyössä