vierailija
Joo, kannatetaan. Vaikka emoalus kaatuisi, annetaan olla eikä tehdä uutta ihan heti. Kyllä tästäkin selvitään.Kannattanee odotella maanantaihin, syyslomaa ei enää silloin
Joo, kannatetaan. Vaikka emoalus kaatuisi, annetaan olla eikä tehdä uutta ihan heti. Kyllä tästäkin selvitään.Kannattanee odotella maanantaihin, syyslomaa ei enää silloin
Äkkiäkös noita samoja viestejä laittaa uudestaan ja uudestaan. Varsinkin jos on koneella niin monta välilehteä vaan auki jne.Ei ole vaan yksi trolli, sen verran nopeaa tulee viestejä, joku kaveriporukka 2-3 tyyppiä asialla
Apua Perun puheeniMuskettisotureissakin taidetaan kyllä ratsastaa.
Kannatan. Ei tuo voi ikuisuuksia jatkua.Kannattanee odotella maanantaihin, syyslomaa ei enää silloin
Samoin! Toivottavasti se Mauyhem 2024- yhteiskiertue ois joskus keväällä ja saatais tietää siitä vielä tässä loppuvuoden aikanaMulla on ikävä Nordic Touria Oli kyllä niin ihanaa olla keikoilla ja fiilistellä täällä sekä vauvalla <3
Siis Mayhem jopaSamoin! Toivottavasti se Mauyhem 2024- yhteiskiertue ois joskus keväällä ja saatais tietää siitä vielä tässä loppuvuoden aikana
NT oli varmaan palstan parasta aikaa, ainakin mulle. En nukkunut juuri yhtään, hirveät kierrokset koko ajan päällä, ja silti ihan parasta fiilistellä kaikkea ja käydä itse keikoilla. Ja se somekontentti mitä silloin saatiin! Ihan unelmien täyttymys. Oikeasti toivon että NT vol 2 joskus toteutuu.Mulla on ikävä Nordic Touria Oli kyllä niin ihanaa olla keikoilla ja fiilistellä täällä sekä vauvalla <3
Taisi meitä siellä useampi olla täsmäpommitusta tekemässä. Nyt en pysty enää, mutta aika tehokkaasti Kärtsän mourunta vaientaa vannoutuneenkin trollin. Katsotaan huomenna, miltä tilanne näyttää.Hyvä hyvä, Aitoko siellä vauvalla on laittamassa häirikkköä kuriin
Hyvä te! Taidan laittaa tuon tekstin mieleni syövereihin ja toistella sitä mantrana stressaavissa tilanteissa Kuulostaa niin hyvälle tuo K mouruntaTaisi meitä siellä useampi olla täsmäpommitusta tekemässä. Nyt en pysty enää, mutta aika tehokkaasti Kärtsän mourunta vaientaa vannoutuneenkin trollin. Katsotaan huomenna, miltä tilanne näyttää.
Ai niin, ja en ole Aito, sellaista turnauskuntoa mulla ei ole.
Päästä vaan ne kundit irti! Plussankin mielestä aika on oikea tupenrapinoille!Ake, Make ja Pera lähtee kohta vauvalle. Toivottavasti, ette hermostu mun juttuihin. Sori jo etukäteen.
Jee mulla on ollutkin ikävä A, M ja P!! Toivottavasti pomo ei suutuAke, Make ja Pera lähtee kohta vauvalle. Toivottavasti, ette hermostu mun juttuihin. Sori jo etukäteen.
Periaatteessa voin, pitäisi vain tehdä toinen Discord-tunnus kun normaalini on omalla nimellä. Tosin epäilen, ettei juuri kukaan siirtyisi sinne.Tää alkaa nyt olla ihan mahdotonta tämä seilaus. Olin kirjautumista vastaan, mutta nyt alkaa yhtäkkiä tuntua se Discord oikealta ratkaisulta. Kuka lähtee modeksi mun kanssa?
T. laivanrakentaja