Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
@joymuffin: If I remember correctly, you were asking about this: some people are selling JO tickets for Novi sad/ Belgrade. Advertised on IG: bojansstories
Yes! Thank you! I hadn't noticed this because I thought this thread was dead until someone alerted me in another thread. Probably too late now but in case not, I don't have IG myself but if you or someone else could send them my email joymuffin@proton.me (okay to post in public too).
 
vierailija
Hirveä meno emossa, mietin sitä sulkua, mutta enemmistö ei kannata ilmeisesti niin antaa olla
Mun puolesta voidaan odottaa vielä, ennenkin on ollut tällaisia trolli-iltoja lomien aikaan (alkuperäisessä emoketjussa ainakin heinäkuussa oli muutama ihan järkky päivä). Mutta jos ketju kaatuu, uuden tekeminen ei mua ainakaan rasita.
T. laivanrakentaja
 
vierailija
Odotellaan ja jätetään ne tuonne melskaamaan keskenään. Tuntikausia olleet jo pari päivää ainakin siellä niin kyllä se jossain vaiheessa loppuu.
Viimeistään syyslomien päättyessä. Vaikuttaa mun silmään siltä, että siellä on ehkä kolme erilaista trollia nyt melskaamassa, ja jutut on oikeasti niin lapsellisia, että kuulostaa yläasteikäisiltä.
 
vierailija
Anteeks kun kyselen mut en vaan pysty nyt kahlaamaan emoaluksella enempää: onko siis jotain syytä jauhaa B:n lomasta ja mahdollisista seuralaisista vai onko se vaan trollaamista? Kiitos!
 

Yhteistyössä