Yes! Thank you! I hadn't noticed this because I thought this thread was dead until someone alerted me in another thread. Probably too late now but in case not, I don't have IG myself but if you or someone else could send them my email joymuffin@proton.me (okay to post in public too).@joymuffin: If I remember correctly, you were asking about this: some people are selling JO tickets for Novi sad/ Belgrade. Advertised on IG: bojansstories
Kirjoittelin aiemmin sinne, nyt siellä on vähän enemmän porukkaa. Mutta odotellaan, kyllä trollit tuosta kyllästyy. Keksivät tosin ilmiantaa kaikenlaista just, niin voi olla että ketju pamahtaa lukkoon.Meillä on A.P. olemassa edelleen.
Tämä, A. P., ja Eurotour yöketju, Kääriä-ketjua Vauvalla en laskisi enää mukaan kun sen on anti-shippaajat vallanneet. Mutta mitään ei kai ole sovittu siitä, mikä on ns. päävaraketju.Montako ketjua nyt oikein on, en pysy perässä. Onko useampia varaketjuja, vai onko joku ns. päävaraketju?
Mietin hetken että mikä A. P. mutta tajusin.Tämä, A. P., ja Eurotour yöketju, Kääriä-ketjua Vauvalla en laskisi enää mukaan kun sen on anti-shippaajat vallanneet. Mutta mitään ei kai ole sovittu siitä, mikä on ns. päävaraketju.
Pirkanmaalla oli viime viikolla.Niin Helsingin seudullakos on nyt syyslomaviikko? Kai toi vaikuttaa sitten, meilläpäin oli jo
Mun puolesta voidaan odottaa vielä, ennenkin on ollut tällaisia trolli-iltoja lomien aikaan (alkuperäisessä emoketjussa ainakin heinäkuussa oli muutama ihan järkky päivä). Mutta jos ketju kaatuu, uuden tekeminen ei mua ainakaan rasita.Hirveä meno emossa, mietin sitä sulkua, mutta enemmistö ei kannata ilmeisesti niin antaa olla
Pidetään se sellaisena.Lisäksi on vielä se uutis- ja tietotoimistoketju.
Jep, linkkiketjuna toimii.Pidetään se sellaisena.
Viimeistään syyslomien päättyessä. Vaikuttaa mun silmään siltä, että siellä on ehkä kolme erilaista trollia nyt melskaamassa, ja jutut on oikeasti niin lapsellisia, että kuulostaa yläasteikäisiltä.Odotellaan ja jätetään ne tuonne melskaamaan keskenään. Tuntikausia olleet jo pari päivää ainakin siellä niin kyllä se jossain vaiheessa loppuu.
Joo kyllä nämä on ihan eri trolleja kuin ne jotka aiemmin vierailleet ketjussa.Viimeistään syyslomien päättyessä. Vaikuttaa mun silmään siltä, että siellä on ehkä kolme erilaista trollia nyt melskaamassa, ja jutut on oikeasti niin lapsellisia, että kuulostaa yläasteikäisiltä.
Trollaamista.Anteeks kun kyselen mut en vaan pysty nyt kahlaamaan emoaluksella enempää: onko siis jotain syytä jauhaa B:n lomasta ja mahdollisista seuralaisista vai onko se vaan trollaamista? Kiitos!