Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oon sitä mieltä että odotellaan ihan rauhassa. Ei kai kukaan ole oikeasti niin sairas että ikuisuuksia jaksaisi tuollaisia juttuja spämmätä. Kesälläkin oli pari yhtä pahaa tilannetta mutta niistäkin selvittiin onneksi
 
vierailija
Periaatteessa voin, pitäisi vain tehdä toinen Discord-tunnus kun normaalini on omalla nimellä. Tosin epäilen, ettei juuri kukaan siirtyisi sinne.

- Joymuffin
En usko itsekään siirtymään, vähän epätoivolla heitin tämän. Haluaisin pysyä anonyyminä, mutta onhan tämä aika rasittavaa, että jatkuvasti joutuu tällaisia trollihyökkäyksiä kestämään. Tämä ponipoika on vielä kestävämpää laatua, kun taitaa olla joku pettynyt laivan pitkäaikaismatkustaja.

Mutta ehkä korvan taakse tämä idea, jos tilanne ei tästä muutu.
T. laivanrakentaja
 
vierailija
Musta tuntuu, että tuolla yhdellä trollilla on jotakin hampaankolossa. Miksi sekosi juuri Käärijän kiertueen jälkeen? Jäin myös miettimään niitä viestejä esim. palstahomoista. Ihan kuin olisi kateellinen siitä, että joku saa yläpeukkuja.
 
vierailija
Ne ficcit on kyllä vähän samantyylisiä kuin ne chaci-ficcit. Olisiko jopa saman kirjoittamia. Ei kannattaisi aina aloittaa sitä poistelua ihan turhasta vaan jättää ne omaan arvoonsa niin ehkä näitä triggeröitymisiä ei tulisi.
 
vierailija
Mä luulen, että tuossa flippaamisessa on myös päihteitä mukana eli odotellaan, josko päänsä selviäisi ja rauhottuisi. Näköjään on henkilö, joka on ollut mukana laivassa enemmänkin.
 
vierailija
Mitä ihmettä tuolla vauvalla tapahtuu? Vaikuttaa siltä että joku oikeasti tarvisi psykiatrista hoitoa. Tuohan on jatkunut jo tuntikausia usean päivän ajan. Luulin ensin että kyseessä jotkut koululaiset tai ylisläiset mutta ilmeisesti ei?
 
vierailija
Mitä ihmettä tuolla vauvalla tapahtuu? Vaikuttaa siltä että joku oikeasti tarvisi psykiatrista hoitoa. Tuohan on jatkunut jo tuntikausia usean päivän ajan. Luulin ensin että kyseessä jotkut koululaiset tai ylisläiset mutta ilmeisesti ei?
Kummatkin, veikkaisin. Osa niistä spämmääjistä (se Lortsu ja ylisjonne) oli taattua koululaistasoa, mutta tämä ponipoika vaikuttaa vakkarilta, joka tarttisi tosiaan jo psykiatrista apua. Selvästi kuitenkin joku on enemmänkin palstalla viettänyt aikaa, kun noin hyvin tuntee termit ja lempinimet kaikille sivuhahmoillekin.
 
vierailija
Oon sitä mieltä että odotellaan ihan rauhassa. Ei kai kukaan ole oikeasti niin sairas että ikuisuuksia jaksaisi tuollaisia juttuja spämmätä. Kesälläkin oli pari yhtä pahaa tilannetta mutta niistäkin selvittiin onneksi
Kauanko ne tilanteet kesti, noin viikon? Tämä on kyllä riehunut sen verran aamusta iltaan pari päivää, että eiköhän se rauhoitu kohta ja Joksuilla on keikka huomenna.
 
vierailija
Kummatkin, veikkaisin. Osa niistä spämmääjistä (se Lortsu ja ylisjonne) oli taattua koululaistasoa, mutta tämä ponipoika vaikuttaa vakkarilta, joka tarttisi tosiaan jo psykiatrista apua. Selvästi kuitenkin joku on enemmänkin palstalla viettänyt aikaa, kun noin hyvin tuntee termit ja lempinimet kaikille sivuhahmoillekin.
Okei, mä olin ihan varma että ne ponijututkin oli koululaisia syyslomalla trollailemassa, mutta poistuin näköjään siinä vaiheessa kun kävi ilmi muuta. Tuo kyllä tekee tästä huolestuttavaa oikeasti tuon henkilön puolesta.
 
vierailija
Kummatkin, veikkaisin. Osa niistä spämmääjistä (se Lortsu ja ylisjonne) oli taattua koululaistasoa, mutta tämä ponipoika vaikuttaa vakkarilta, joka tarttisi tosiaan jo psykiatrista apua. Selvästi kuitenkin joku on enemmänkin palstalla viettänyt aikaa, kun noin hyvin tuntee termit ja lempinimet kaikille sivuhahmoillekin.
Tämä samainen tyyppi on aikaisemminkin flipannut pahasti, kun oltiin vauvalla jo oikeasti huolestuneita siitä ja mietittiin, voiko asialle tehdä mitään.
 
vierailija
Kauanko ne tilanteet kesti, noin viikon? Tämä on kyllä riehunut sen verran aamusta iltaan pari päivää, että eiköhän se rauhoitu kohta ja Joksuilla on keikka huomenna.
Se housumayhem kesti varmaan viikon tai vähän yli, mutta se ei ollut ihan noin maanista spämmiä vaan enemmänkin kunnon jankkausta useilla viesteillä pitkin päivää.
Toinen tilanne oli että joku spämmäsi Lortsun videoita urakalla mutta se taisi silloin kesällä olla yhtenä iltana vaan.
 
vierailija
Se housumayhem kesti varmaan viikon tai vähän yli, mutta se ei ollut ihan noin maanista spämmiä vaan enemmänkin kunnon jankkausta useilla viesteillä pitkin päivää.
Toinen tilanne oli että joku spämmäsi Lortsun videoita urakalla mutta se taisi silloin kesällä olla yhtenä iltana vaan.
Sitten on ollut nimimerkkijahtaamista ja NT se agenttijankkaus. Onhan näitä.
 
vierailija
Se housumayhem kesti varmaan viikon tai vähän yli, mutta se ei ollut ihan noin maanista spämmiä vaan enemmänkin kunnon jankkausta useilla viesteillä pitkin päivää.
Toinen tilanne oli että joku spämmäsi Lortsun videoita urakalla mutta se taisi silloin kesällä olla yhtenä iltana vaan.
Minä taas muistelen että housumayhemin aikana viestejä lähti sen minkä kerkesi ilmiantamaan. Mitään ei jäänyt, ei linkkejä eikä mitään. Ei ainakaan tälläistä spämmäystä ollut silloin. Ehkä jotain jankkausta miten jonkun tunteita oli loukattu tai jotain.
 
vierailija
Se housumayhem kesti varmaan viikon tai vähän yli, mutta se ei ollut ihan noin maanista spämmiä vaan enemmänkin kunnon jankkausta useilla viesteillä pitkin päivää.
Toinen tilanne oli että joku spämmäsi Lortsun videoita urakalla mutta se taisi silloin kesällä olla yhtenä iltana vaan.
Lortsu-spämmi oli tosiaan mun mielestä vain yksi ilta, olin itse silloin paikalla ja laitoin poistoon urakalla niitä viestejä. Ja no, nyt taitaa olla kyseessä joku toinen kuin housumayhemin aiheuttanut, koska tämä on ihan erilaista ja sen mayhemin aiheuttaja taisi tänä aamuna yrittää autellakin tämän trollin kurittamisessa. Huolestuttavaa on meno, jos Aidon jankkaus ei auta vastaiskuna tähänkään tilanteeseen.
 
vierailija
Muistaako kukaan mikä aiheutti sen L spämmäyksen silloin joskus vai oliko sille edes syytä?
Ei muistaakseni ollut yhtään mitään syytä. En muista mikä oli keskustelunaihe silloin, mutta aivan eri, ja yhtäkkiä niitä Loreen-videoita alkoi vain tippua. Mutta se saattoi olla sen häämayhemin aikaan, vai sotkenko asioita? Olisiko joku ärsyyntynyt siitä?
 

Yhteistyössä