Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Trollit on tällä kertaa jättäneet a-studion rauhaan. Olihan sielläkin välillä niitä yksiä ficcejä mutta kun eivät reagoineet niin loppuiko siitä syystä. Pitäisi vaan muistaa ohitella ja ohitella.
 
vierailija
Kysyin tuolla AP:ssa myös, että huomasitteko, että madame cyka muutti aivan äsken ig tilinsä yksityiseksi. Oletteko olleet seuraajia/pyytäneet lupaa seurata? Jos ei anna lupaa, menettää hyvän arkiston!😬
 
vierailija
Kysyin tuolla AP:ssa myös, että huomasitteko, että madame cyka muutti aivan äsken ig tilinsä yksityiseksi. Oletteko olleet seuraajia/pyytäneet lupaa seurata? Jos ei anna lupaa, menettää hyvän arkiston!
Ihmettelinkin, mitä Cykalle on tapahtunut, itse en seuraa, mutta kun kävin äsken katsomassa tiliä mitään vanhoja päivityksiä ei näkynyt. Ilmeisesti myös K lopettanut seuraamisen?
 
vierailija
Mitä ihmettä tuolla vauvalla tapahtuu? Vaikuttaa siltä että joku oikeasti tarvisi psykiatrista hoitoa. Tuohan on jatkunut jo tuntikausia usean päivän ajan. Luulin ensin että kyseessä jotkut koululaiset tai ylisläiset mutta ilmeisesti ei?
Oon ollut useamman päivän pois palstalta Eurotourin jälkeen ja ihan pihalla mitä siellä oikein tapahtuu. Oon kyllä mukana, jos aletaan miettiä jotain muuta ryhmää keskustelulle.
 
vierailija
No nyt tietenkin kun vauva meni kiinni ne ponit ja "palstahomot" siirtyi AP:lle
Mä koen erityisen ahdistavana nyt sen, että selvästi se on yksi henkilö, joka uhkaa vainota näitä ketjuja. Puolustelee vielä itseään: "Ei ole häiriköintiä ja sekoamista vaan huumoria ja hauskanpitoa. Se, että sinulla ei ole huumoritajua, ei tee hauskuudesta mitenkään häiriintynyttä. Siellä on pidetty pitkästä aikaa hauskaa. Ja pidetään jatkossakin - tallissa ja eri ketjuissa."

Jos tämä vaino jatkuu, niin mitä ihmettä tässä voi enää tehdä paitsi laittaa jonkun toisen keskustelusysteemin pystyyn?
 
vierailija
Kiireinen poni, kun pitää kanssa esittää palstahomoa ja kirjoitella ficcejä ja ties mitä. Eihän tuo enää normaalia käytöstä ole, varsinkaan nämä tietyt kommentit Bojaniin liittyen.
Onko kyseessä siis yksi vai useampi henkilö? Ja siis kyseessä oikeasti joku vakkaripalstalainen joka flippasi? Vai onko tuolla myös jotain ylisläisiä ja/tai syyslomajonneja ja veetejä seassa? Ihan ihmeelliseksi ja täysin sekasorroksi meni tuo meno tuolla.
 
vierailija
Onkos kukaan muuten käynyt koskaan et-lehden keskustelupalstalla? Näyttäis olevan muuten ihan samanlainen kuin vauva, mutta ilman nuolia mitä nyt sitä äskön vilkaisin... Mietin että jos tää sama meno jatkuu vielä huomenna sekä vauvalla että AP:lla (ja varsinkin jos tännekkin ketjuun vielä hyökätään) niin ehkä sinne voisi tehdä jonkun pelastutpaatin ja sellaisella nimellä että sitä ei kovin helposti ainakaan voisi trollit tajuta?
 

Yhteistyössä