M
Mitä teen
Vieras
Miten suhtautua mieheeni ja hänen ex-tyttöystävään, kun heillä on yhteinen lapsi? Oma suhteemme alkoi pettämisellä.Olin itse kihloissa ja tutustuin nykyiseen mieheeni netissä... Sitten alkoi viikoittainen kyläily hänen luonaan ja paljon seksiä... Ehkäisystä huolehdittiin aina. Sitten meille tuli tauko suhteessa, aioin palata entiseen suhteeseeni (kihlat). Tänä aikana emme nykyisen mieheni kanssa pitäneet juurikaan yhteyttä, mutta tunsin että rakastuin häneen yhä enemmän. Lopulta halusin palata suhteeseen. Vähän aikaa meni hyvin, mutta sitten mies ilmoitti, että tauon aikana hän oli deittaillut ja saanut aikaiseksi lapsenkin! Taas tarvitsin miettimisaikaa... mutta rakastin edelleen häntä. Muutimme yhteen ja meillä on nyt lapsi.
Mutta tämä lyhyestä suhteesta syntynyt lapsi vaivaa mieltäni päivittäin, tuntuu kuin mieheni olisi pettänyt vaikka itse olin samanlainen... Olen äärettömän mustasukkainen, mikä on naurettavaa...
Mutta tämä lyhyestä suhteesta syntynyt lapsi vaivaa mieltäni päivittäin, tuntuu kuin mieheni olisi pettänyt vaikka itse olin samanlainen... Olen äärettömän mustasukkainen, mikä on naurettavaa...