Jokainen mukaan! Mitä tulee mieleen ihmisestä nimimerkin perusteella? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
CorpseBridellä on musta, vähän harmaantunut tukka, sotkussa. Valkoinen repaleinen leninki, kurassa.

Ja on juuri noussut haudasta sumuisella hautausmaalla, lähdössä etsimään kadonnutta rakastetuaan. Zombiena.


No toi oon just minä,tosin ilman harmaata hiuksissa. Ja yritän kadottaa tota ex-rakastettua mahdollisimman pian. :kieh: Aika zombin näköinen varmaan kun vaavi valvottaa. :LOL: B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Alkuperäinen kirjoittaja MrsJones:
Sone: kotoisin pieneltä paikkakunnalta, kasari meininki ja sälä saisi tulla mielestäsi sellaisenaan takaisin. Käy silloin tällöin laulamasassa karaokea kulmakuppilassa ja katsoo paljon telkkarisarjoja. Hauska.
Ootsie miun naapuri :LOL: Osu ja uppos aika pahasti...
joo tuu ikkunaan ni vilkutetaan! ;) :D
 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja Hörö:
Sanavalmis, estoton puheissaan, pieni, pippurinen nainen. Ehkä punatukkainen. Verbaalisesti lahjakas ja itseironinen. Ei mikään konttorirotta.
Mä tunnistin itseni tästä heti. :D :D Tosin verbaalisesti lahjakas en taida olla mutta muuten täsmää.
 
Niin ja Takapiru on sellanen :kieh: tuon hymiön näköinen (ilmeeltään),joka enempi kuin mielellään seuraa muiden mokailuja ja hihkuu:mä tiesin ton mut enpäs kertonu,lällällää. (sorry,ihan vaan nikin perusteellahan piti.. :ashamed: )
 
Phoebs on sinisilmäinen blondi, 165 cm ja 61 kiloa. Tykkää farkuista ja pitää ohuita angoravillapaitoja, mielellään vaalenapunaisia tai vaaleansinisiä. Lenkkeilee metsässä kultaisen noutajan kanssa, vihreissä kumisaappaissa.

(ja edelleen, aikaa on niin maan perk***sti :D , voin profiloida vaikka koko palstan )
 
Sone
Alkuperäinen kirjoittaja MrsJones:
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Alkuperäinen kirjoittaja MrsJones:
Sone: kotoisin pieneltä paikkakunnalta, kasari meininki ja sälä saisi tulla mielestäsi sellaisenaan takaisin. Käy silloin tällöin laulamasassa karaokea kulmakuppilassa ja katsoo paljon telkkarisarjoja. Hauska.
Ootsie miun naapuri :LOL: Osu ja uppos aika pahasti...
joo tuu ikkunaan ni vilkutetaan! ;) :D
Ei sinuu näkyny :D :whistle:
 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Phoebs on sinisilmäinen blondi, 165 cm ja 61 kiloa. Tykkää farkuista ja pitää ohuita angoravillapaitoja, mielellään vaalenapunaisia tai vaaleansinisiä. Lenkkeilee metsässä kultaisen noutajan kanssa, vihreissä kumisaappaissa.
Eikä ole vaan vähän pidempi, puolipitkät taipuisat tummat paksut hiukset omaava. Pukeutuu klassisen tyylikkäästi, käyttää kultaisia koruja. :xmas:
 
Corpsebride: ulkonäköönsä turhautunut sirohko ei kovin vanha naisihminen. Arvostaisi henkistä ja fyysistä itsehoitoa kun vaan jaksaisi... ajattelee että joskus tulee vielä se aika mullekin... siihen asti, hoitaa hommat mallikkaasti kuitenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Alkuperäinen kirjoittaja MrsJones:
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Alkuperäinen kirjoittaja MrsJones:
Sone: kotoisin pieneltä paikkakunnalta, kasari meininki ja sälä saisi tulla mielestäsi sellaisenaan takaisin. Käy silloin tällöin laulamasassa karaokea kulmakuppilassa ja katsoo paljon telkkarisarjoja. Hauska.
Ootsie miun naapuri :LOL: Osu ja uppos aika pahasti...
joo tuu ikkunaan ni vilkutetaan! ;) :D
Ei sinuu näkyny :D :whistle:
Sitte myö mentii huti =)
 
Räpätäti istuu vihreässä hameessa, punaisessa villapaidassa ja kukkahatussa hiekkalaatikon laidalla ja höpöttää kaikille puistoon tuleville mammoille Vili-Petterin hampaiden tulosta ja Jaana-Saritan aamupuurosta.

Ystävällinen, hieman pullea, punatukkainen ja silmälasipäinen 2 lapsen äiti Hyvinkäältä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Phoebs on sinisilmäinen blondi, 165 cm ja 61 kiloa. Tykkää farkuista ja pitää ohuita angoravillapaitoja, mielellään vaalenapunaisia tai vaaleansinisiä. Lenkkeilee metsässä kultaisen noutajan kanssa, vihreissä kumisaappaissa.

(ja edelleen, aikaa on niin maan perk***sti :D , voin profiloida vaikka koko palstan )
:LOL:

Mä oon brunette, enkä voi pitää villaisia vaatteita. Farkut on kyllä kivoja, kunhan ne on tarpeeksi tummia muttei mustia :D Saappaat on punaiset ja niissä on kukkia. Koiraa ei enää ole :( se oli sakemanni, mutta noutajat on kyllä ihania :heart:

Takapiru on sellainen vähän huomaamaton tyyppi, joka ei seurassa paljoa puhu, mutta tykkää silti olla porukan puppet master, taustalta käsin tietenkin. Tykkää kaikesta hillitystä.
 
Sone
Phoebs: Pastellinsävyjä joka paikassa, keräilee barbie nukkeja, joko itselleen tai lapsilleen. Vihaa Bratzeja!

Tumpula: Neuloo vaikka naapurillekkin

LeonaVirgin: Britneyn näkönen ja ei ole ihan varma kuka haluaisi olla.
 

Yhteistyössä