Ihana! Välillä muutakin, kuin metsuri- tai moottorisaha-assosiaatioita.Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Takapirusta tulee mieleen pieni, hoikka ja tumma nuorehko nainen, joka ei pidä turhaa meteliä ittestään mutta osaa olla ovela eikä anna kenenkään kävellä yli
Black Dahliasta tulee sellainen goottihenkinen neito mieleen ja Jonseredista valtaistuimella istuva ylväs lumikuningatarmainen ilmestys :xmas:
Jotain kai kolahti kohdalleen tässäkin? Tunnetaanko me? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:MrsJones asuu hienossa omakotitalossa.Kotona hoitaa lapsiaan.Ystävien kanssa keskustelee yleissivistävistä asioista unohtamatta kuitenkaan huumoria.
Ei kai me tunneta.Alkuperäinen kirjoittaja MrsJones:Jotain kai kolahti kohdalleen tässäkin? Tunnetaanko me? :saint:
Mie oon kännykkä friikki.Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Black Diamondista tulee mieleen kännykkä
Ei kun techno ja hiphop forever. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Sone:Black Diamond: Stratovarius fani forever
Siinä nyt jotain, mitäpäs minusta? Miulla on kyllä uskomattoman tylsä nikki :ashamed:
Mulla on ihan samanlainen kuva ko. henkilön nikistä!Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:Aamuäreellä on päällä vanha kylpytakki, tukka pystyssä ja kahvikuppi kädessä katselee lapsilaumaa puutalossa Keravalla :saint:
(joo, mulla on vaan aikaa tänään...)
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:Aamuäreellä on päällä vanha kylpytakki, tukka pystyssä ja kahvikuppi kädessä katselee lapsilaumaa puutalossa Keravalla :saint:
(joo, mulla on vaan aikaa tänään...)