Jokainen mukaan! Mitä tulee mieleen ihmisestä nimimerkin perusteella? :)

Alkuperäinen kirjoittaja shakkiruutu:
Jinkywinky on iloinen, ystäväpiirin hassuttelija jonka luokse mennään, kun kaivataan piristystä.

Entäs mä?
Sä olet reilu kolmekymppinen, varsin laiha opettaja, jolla on vähän liian erottuvat silmälasit. Rakastut kouluun tulevaan sijaisopettajaan, jolla on hieman epäselvä menneisyys. Käytät minihameita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja poppis2003:
Alkuperäinen kirjoittaja CorpseBride:
Poppis2003 on sellanen valkoiseen punapallolliseen vekkihameeseen ja tyköistuvaan t-paitaan pukeutuva, pitkät vaaleat hiukset ponnarilla ja "tennis-lippis" päässä ja tennarit jalassa iloisesti hyppelehtivä tyttölapsi.
:LOL: :LOL: voi vitalis... sinä taas erikoinen taiteilija tyyppi joka on toispuolikalju,ja jolla on sammarikuteita.viihdyt hyvin yksin.

Hei,tunnetaanko me? :LOL: :LOL: Ton kauemmas ei varmaan kukaan osais kuvata. Mut ihana idea uuteen imagoon. B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Alkuperäinen kirjoittaja shakkiruutu:
Jinkywinky on iloinen, ystäväpiirin hassuttelija jonka luokse mennään, kun kaivataan piristystä.

Entäs mä?
Sä olet reilu kolmekymppinen, varsin laiha opettaja, jolla on vähän liian erottuvat silmälasit. Rakastut kouluun tulevaan sijaisopettajaan, jolla on hieman epäselvä menneisyys. Käytät minihameita.
:LOL: apua :D yks meni oikein, mulla on ehkä vähän liian erottuvat lasit :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja poppis2003:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
poppis2003 on sellanen kiskantäti
kiskantäti :LOL: ja sä oot rauhallinen,mutta hyvän huumorintajun omaava heppahullu..
ootsää sellanen kiskan täti :D Mä kävin kersana aina ostaas karkkia poppis nimiseltä kiskalta.

Heppahulluksi en ainakaan tunustaudu; rauhallisuudesta kannattaa kysyä kavereilta :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja CorpseBride:
Alkuperäinen kirjoittaja poppis2003:
Alkuperäinen kirjoittaja CorpseBride:
Poppis2003 on sellanen valkoiseen punapallolliseen vekkihameeseen ja tyköistuvaan t-paitaan pukeutuva, pitkät vaaleat hiukset ponnarilla ja "tennis-lippis" päässä ja tennarit jalassa iloisesti hyppelehtivä tyttölapsi.
:LOL: :LOL: voi vitalis... sinä taas erikoinen taiteilija tyyppi joka on toispuolikalju,ja jolla on sammarikuteita.viihdyt hyvin yksin.

Hei,tunnetaanko me? :LOL: :LOL: Ton kauemmas ei varmaan kukaan osais kuvata. Mut ihana idea uuteen imagoon. B)
:LOL: juu pakko miedän on tuntea,koska mullakaan ei ois enempää vinoon mennä noi arvaukset,paisti pitkät hiukset,mutta neki on tummat.mut voisin tietty harkita värjäämistäkin..
 
Koodi on joku salainen agentti tyyliin Mission Impossible.
Pamppelsson on sellanen puutaloidyllissä asuva täti,joka antaa naapuruston lapsille karkkia ja mehua puutarhassa ja jututtaa posteljoonia. Huivi päässä ja kiharat vilkkuu alta,lapsikatras jatkuvasti jaloissa.
 

Yhteistyössä