Jokainen mukaan! Mitä tulee mieleen ihmisestä nimimerkin perusteella? :)

Outoa, mulle tulee mieleen harmaantunut kirkkovene..siis oikea vene eikä mitään rivoa :saint: Tarkemmin aateltuna oot laiha, polkkatukkainen ja mietteliäs, ajattelet syvällisiä ja teologisia kysymyksiä. Olet kasvissyöjä.

Muoks: siis kylkiluulle oli tää, unohtui mainita..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Outoa, mulle tulee mieleen harmaantunut kirkkovene..siis oikea vene eikä mitään rivoa :saint: Tarkemmin aateltuna oot laiha, polkkatukkainen ja mietteliäs, ajattelet syvällisiä ja teologisia kysymyksiä. Olet kasvissyöjä.

Muoks: siis kylkiluulle oli tää, unohtui mainita..
Harmaantunut kirkkovene :D Ihana! Hmm... No oon aikas normaalivartaloinen/hoikka, hiukset ovat pitkät. Sekasyöjä olen, kasvinpainotteinen ruokavalio. Mietteliäs ja teologisten kysymysten pohtija olen kyllä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja MrsJones:
Koodi: ehdoton seikkailijaluonne. Tietämättään ei vaan näytä sitä ulospäin vaan on arkisen oloinen. Tarkemmin kun tutustuu on pettämätöntä seuraa hulluine ideoineen joita ei koskaan toteuteta mutta mistä jää hykerryttävä olo. Arjen sankari.
B) Hmm... aika mielenkiintoinen tulkinta
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Eemin äiti: Luomuilija ja innostut tosi helposti asioista. Siun "vauva" on iso ja sie oot pieni. Käytte kerhoissa ja tykkäät askarrella.
Joo luomuilen ja innostunkin usein.. Oon hoikka mutten lyhyt. "vauva" on keskimittainen ja aika hoikka. :heart: Ei oo aikaa käydä kerhois.. Askartelu on kivaa. :hug: :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Alkuperäinen kirjoittaja MrsJones:
Koodi: ehdoton seikkailijaluonne. Tietämättään ei vaan näytä sitä ulospäin vaan on arkisen oloinen. Tarkemmin kun tutustuu on pettämätöntä seuraa hulluine ideoineen joita ei koskaan toteuteta mutta mistä jää hykerryttävä olo. Arjen sankari.
B) Hmm... aika mielenkiintoinen tulkinta
Tarkoittaako mielenkiintoinen että osui edes lähelle? =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja MrsJones:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Alkuperäinen kirjoittaja MrsJones:
Koodi: ehdoton seikkailijaluonne. Tietämättään ei vaan näytä sitä ulospäin vaan on arkisen oloinen. Tarkemmin kun tutustuu on pettämätöntä seuraa hulluine ideoineen joita ei koskaan toteuteta mutta mistä jää hykerryttävä olo. Arjen sankari.
B) Hmm... aika mielenkiintoinen tulkinta
Tarkoittaako mielenkiintoinen että osui edes lähelle? =)
No en tunnistanut itseäni tuosta :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Alkuperäinen kirjoittaja MrsJones:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Alkuperäinen kirjoittaja MrsJones:
Koodi: ehdoton seikkailijaluonne. Tietämättään ei vaan näytä sitä ulospäin vaan on arkisen oloinen. Tarkemmin kun tutustuu on pettämätöntä seuraa hulluine ideoineen joita ei koskaan toteuteta mutta mistä jää hykerryttävä olo. Arjen sankari.
B) Hmm... aika mielenkiintoinen tulkinta
Tarkoittaako mielenkiintoinen että osui edes lähelle? =)
No en tunnistanut itseäni tuosta :snotty:
Pöh, ehken sitten ala minkäänsortin analyytikoksi mutta lystiä tämä on =)
Ekaksi mulle tuli Koodista mieleen Alias mutta kirjoitinkin sitten horoskoopin :LOL:
 
ixus pitää uusimmasta teknlogiasta, asuu ullakkoasunnossa joka on sisustettu täysin valkoiseksi. Kulkee sisällä aurinkolasit päässä, musta tukka ei pörröönny edes sateessa.

Hänellä saattaa olla irlannin susikoira, nimeltä James. Autona punainen avoauto.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
ixus pitää uusimmasta teknlogiasta, asuu ullakkoasunnossa joka on sisustettu täysin valkoiseksi. Kulkee sisällä aurinkolasit päässä, musta tukka ei pörröönny edes sateessa.

Hänellä saattaa olla irlannin susikoira, nimeltä James. Autona punainen avoauto.
:LOL: :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä