Pelottelin vaan...Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:päätön
Lueskelee nurinpäin olevaa Aku Ankkaa ja höpisee omituisia, jotta kukaan ei huomaisi, että todellisena pyrkimyksenä on ***sensuroitu***
Leikisti tuhma shoppailija :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin::wave:
Miten niin leikisti? B)Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Leikisti tuhma shoppailija :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin::wave:
No kun oot kuitenkin neitsyt :saint:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Miten niin leikisti? B)Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Leikisti tuhma shoppailija :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin::wave:
Ei oo tuokaan kaukaa haettua jos mä jatkan mun kropan rikkomista nykyseen tahtiinAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Klonkusta tulee nikin perusteella,mieleen nainen,jolla on tekolonkat :ashamed:
Pukeutuu tuhmasti ja laukoo kaksimielisiä vitsejä, mutta kieltäytyy tarjouksista tehdä "oikeita tuhmuuksia", koska pelkää/tietää, ettei ehkä osaisi kuitenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin::wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:Sä oot ihan selvästi mies! Eipä juuri tule vastaan naisia, jotka itse itseään rouvittelisivat.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd::wave:
No se nyt on vähintä! paitsi että sen jälkeen mä vasta äree olisinkin! Litra kahvia ja hiljaisuus auttaa paremmin. Ja kaks tuntia aikaa rauhassa nauttia niistä!Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:Aamuäree
Tarvitsee aamuisin ämpärillisen kylmää vettä herätäkseen.
Kiltti tyttö, hoikka ja pieni, ruskea polkkatukka eikä meikkaa. Hymyilee lähes aina, suloinen, ujo ja hiljainenAlkuperäinen kirjoittaja essi2008::wave:
Elovena tytön näköinen äiti-ihminen soutuveneessä.Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli::wave: Mii.
Soutuveneessä Yltäiskö langaton netti sinne, jos muuttaisin veneeseen?Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Elovena tytön näköinen äiti-ihminen soutuveneessä.Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli::wave: Mii.
Kaikki muut piti paikkansa, paitsi tuoAlkuperäinen kirjoittaja Takapiru:samperi on kova jätkä, osaa vaihtaa autoon renkaat eikä valita vaikka housut likaantuu. Tykkää myös suklaajätskistä, omaa hyvän (tosin hieman kieron) huumorintajun. Paljon kavereita joiden kanssa käy kaljalla.
Muotoilu hiukka petti- siis soutelet paljon ja jahtaat nuoria uroita!Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Soutuveneessä Yltäiskö langaton netti sinne, jos muuttaisin veneeseen?Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Elovena tytön näköinen äiti-ihminen soutuveneessä.Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli::wave: Mii.