Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Huopatossu
Paksut punaiset huopatossut jaloissaan, raitaisilla räsymatoilla pirttinsä somistanut nainen.
Tupa on punainen ja marjapensaita ja perunamaa löytyy. Ja maakellari.
Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu::wave:
Hiiviskelee hiljaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli::wave: Mii.
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Kiltti tyttö, hoikka ja pieni, ruskea polkkatukka eikä meikkaa. Hymyilee lähes aina, suloinen, ujo ja hiljainenAlkuperäinen kirjoittaja essi2008::wave:![]()
Sellainen keskivärinen tukka.Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli::wave: Mii.
Ainomieli on oikeasti tummatukkainen, mutta haluaisi omata pitkät, vaaleat hiukset. Ja ehkä rikkaan mutta ei välttämättä komean vanhan miehen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Sellainen keskivärinen.Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli::wave: Mii.
Ainomieli on oikeasti tummatukkainen, mutta haluaisi omata pitkät, vaaleat hiukset. Ja ehkä rikkaan mutta ei välttämättä komean vanhan miehen![]()
Koodi on joko teekkari tietotekniikkapuolelta, harrastuksina tietokoneet, työnä koodari. Kauluspaita ylös asti napitettuna ja silmälasit, jakaus keskellä päätä.
tai salaperäinen nainen, ei koskaan paljasta miehelle todellista luonnettaan heti vaan ajattelee, että olemalla salaperäinen ja erikoinen mies kiinnostuu loppuiäkseen. Antaa pieniä vihjeitä itsestään, katsoo vinosti, kihartaa hiuksia ja käyttää pitkiä hameita. Pitää kissoista.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli::wave: Mii.
Elovena tytön näköinen äiti-ihminen soutuveneessä.
Alkuperäinen kirjoittaja poppis2003:rokkimamma=mulla tuli eka mieleen sellanen nahkaliiviasuinen nainen =) jolla on vielä mutsa punasex värjätty tukka.
Alkuperäinen kirjoittaja poppis2003:jinkywinky=levoton yksilö jolla on aina monta rautaa tulessa,siivoaa koko ajan ja silti oikein mikään paikka ei järjestyksessä.
Alkuperäinen kirjoittaja Jinkywinky:Jaahas, entäs mä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimama:Alkuperäinen kirjoittaja poppis2003:rokkimamma=mulla tuli eka mieleen sellanen nahkaliiviasuinen nainen =) jolla on vielä mutsa punasex värjätty tukka.
Letti on kokonaan musta ja yhtään nahkavaatetta en omista.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Jinkywinky:Jaahas, entäs mä?![]()
Pelaat Twisteriä (vai mikä se oli) aamusta iltaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:poppis2003 on sellanen kiskantäti
Alkuperäinen kirjoittaja shakkiruutu:Jinkywinky on iloinen, ystäväpiirin hassuttelija jonka luokse mennään, kun kaivataan piristystä.
Entäs mä?
Alkuperäinen kirjoittaja CorpseBride:Poppis2003 on sellanen valkoiseen punapallolliseen vekkihameeseen ja tyköistuvaan t-paitaan pukeutuva, pitkät vaaleat hiukset ponnarilla ja "tennis-lippis" päässä ja tennarit jalassa iloisesti hyppelehtivä tyttölapsi.