v
Mitä sä valitat ku et ite voi alunperin kertoa,et monta lasta sulla on. Mistä me tiedetään kuinka paljon sulla on ruokittavia, pitäs vissiin olla jotain hiton ajatustenlukijoita. Iteppähän oot tilantees toisaalta valinnu ettei oo varaa ees omia lapsia kunnolla ruokkiaAlkuperäinen kirjoittaja eiks mee jakeluun:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Jaa, kyllä mä olen tottunut siihen että köyhä puolittaa vaikka sen viimeisen leipäpalansa nälkäisten kesken. Kyllä ainakin meillä on välillä tarjottu vieraille juuri se viimeinen leipäpala.Alkuperäinen kirjoittaja ihme asenne sulla:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:No meillä on ainakin itsestään selvyys että vieraat, oli ne lapsia tai aikuisia saavat meillä ruokaa jos mekin syömme. Oli sitten kyseessä sovitut tai yllätysvieraat. Mutta eikö se mene yleensä niin; mitä rikkaampi perhe, sitä tarkemmin pidetään siitä omasta kiinni? Meillä köyhillä on varaa jakaa siitä vähästä
ei se nyt ihan itsestäänselvyys ole. köyhillä on paha nyhjästä tyhjästä.
Kuule perhe voi olla isokin. Mulla tulee neljä omaa lasta kotiin. Silloin on paha tarjota jos ei ole sitä RUOKAA!!