Johdattaako Jumala aviopuolison luokse?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mikko Lahti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei hyvää päivää. Et kai oikeasti usko tuohon kylkiluu-hommaan? Jospa pikkuisen perehtyisit tiedemiesten tutkimuksiin ihmisen evoluutiosta. Nainen ei tosiaankaan ole miehen kylkiluusta muodostunut.
Minä uskon kyllä tietyllä tasolla Jumalaan, mutta säilytän sentään myös terveen järjen asioihin. Jos tiedemiehet pystyvät tieteellisesti todistamaan ihmisen evoluution kehityksen ja ylipäätään elämän syntymisen maapallolle meressä eläneistä alkukantaisista mikrobeista, niin en kyllä rupea uskomaan, että nainen on väkästetty miehen kylkiluusta. Ja sekin pystytään tieteellisesti todistamaan, että koko universumi on syntynyt alkuräjähdyksestä, josta ovat muodostuneet ensimmäiset tähdet ja planeetat miljardien vuosien aikana, ja siten aikanaan myös meidän aurinkokuntamme ja maapallo. Se, mistä alkuräjähdys sitten on tullut ja mihin, onkin vasta mielestäni sitä henkimaailman hommaa.

Kannattaa jättää tuo humpuuki evoluutioteoriasta muka "tiedemiesten" "todistamana" tosiasiana omaan arvottomuuteensa.

Joo OK, kun aattelin, että tämä ei nyt alunperin vaikuttanut miltään ihannemieheltä, valheta, alkoholismia jne. Olin kyllä alunperin uskossa, sitten lupio, kun tapasin tämän miehen. Juuri siksi ajattelen, että ei voi olla Jumalan antama, kun olin luopio (tai oikeastaan koskaan en ole ollut luopio, koska aina olen uskonut Jeesukseen, mutta harrastin esiaviollista seksiä ja elin muuten synnissä).

Nyt taas tahdon elää Jumalan tahdossa ja rukoilen (Ja opetan Jeesuksesta lapsilleni). Mieheni ei tosiaankaan ole mikään uskovainen (suoraan sanottuna vastustaa), mutta Raamatun mukaan hänenkin pitäisi joskus tulla uskoon.
Hienoa että olet opettanut Jeesuksesta lapsillekin.

Uusimmat

Yhteistyössä