Tervetuloa Tiikeli Tuttuja ovat tosiaan nuo sun ajatukset. Mullakin on tässä vuoden sisällä tullut tuttavapiirissä varmaan 20 vauvauutista ja lisää tulee melkeen kokoajan, kyllähän se hiukan pistää miettimään, että miksei meille... Kaikilla muilla tuntuu tärppäävän melkein heti... meillä takana yritystä jo 8 kuukautta ja 10 kiertoa...huoh.
Minäkään en tästä asiasta ole kellekkään puhunut. Ollaan miehen kanssa oltu koko vauva-asiasta ihan hissukseen. Parille kaverille mainitsin, että meille vauva saa tulla jos on tullakseen, mutta en ole asiaa sen enempää heidänkään kanssa jakanut. Omassa tuttavapiirissäni ei ainakaan tietääkseni ole ketään lapsettomuudesta kärsiviä. Äidille sanoin puolileikilläni, että ehkä meidän on joskus lapsettomuushoitoihin hakeuduttava (miehelläni on ollut syöpähoidot), kun äitini ja tätini epäilivät minun olevan raskaana....
No ihan totta puhuakseni ei olla ihan täysillä tota 8.a kuukautta yritetty, mutta kesäkuussa jätettiin ehkäisy pois ja päätettiin, että vauva saa tulla jos on tullakseen. Tuossa syksyllä sitten alettiin enemmänkin toivoa. Peittoa on kyllä heiluteltu tuo 8 kuukautta keskimäärin se joka toinen päivä, joten tuloksia olis kyllä pitänyt tulla... Yhtään plussaa ei ole saatu. Joulukuussa saatiin haalea haamu (menkat oli viisi päivää myöhässä) mutta turhia toiveita sekin vaan herätti.
Kp on nyt 19/22. Eilen oli vielä lämmöt koholla, jopa 37,2 mutta tänään oli enää 36,2 joten laskemassa ovat...niinkuin arvasinkin. Eli ei mitään uutta tällä rintamalla. Maanantaina alkanee uusi kierto, mutta en sitä enää yrityskierroksi laske, koska meillä siis alkoi nyt valitettava pakon sanelema tauko tässä projektissa. No ihan hyvä varmaan mielenterveyden kannalta....
Esikoista katsellessa olen erittäin hämmästynyt että olen joskus yhden lapsen aikaiseksi saanut ja päivä päivältä olen onnellisempi hänestä... Viisi vuotta täyttää jo kohta minun vauvani. Poikakin kovasti isoveljeksi haluaisi ja kyselee, että miksi meillä ei ole vauvaa...:'(