***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

Hiljaista tosiaan vaikuttais olevan...Ilmeisesti valloillaan on tapauksesta riippuen joko pientä masennusta tai pientä jännitystä. Itellä ei toki ole kumpaakaan. Siis vaikka ei ole menkat alkanu ni olen aika satavarma että ne sieltä viimestään torstaina tulee, tarkasta ajasta kun en ees tiedä millon odottaa(kierrot 25-31pv)...Voi siis tulla vaikka heti huomenna mut voi mennä sinne loppuviikkoonkin. Odotusta ilmassa siis|O Ehkä se terävin kärki tästä koko jännäilystä on taittunu jo ku on tosiaan reilu vuosi ja semmoset n.16 kiertoa yritetty, ilman yhtään plussaa:headwall:
Mut onpahan mulla ne verikokeiden tulokset ootettavina sentään, ja sen jälkeen mahdollisesti se aukiolotutkimus:)

Pidetääs likat lippu korkeella vaikka tää pimeys(ja välillä muutkin asiat) masentaakin...:wave:

kp 26/25-31, dpo 11?
 
Viimeksi muokattu:
Mulla oli sukulaisen hautajaiset nyt viikonloppuna, joten en ole päässyt koneelle. Viivyimme reissulla pari päivää enkä enää lauantaina illalla jaksanut juurikaan kirjoitella. On siis ollut raskas viikonloppu, mutta tunnelin päässä on nähtävissä valoa. Olen nyt dippaillut tässä kierrossa ekaa kertaa ovista ja lykännyt siksi Terolut-kuurin aloitusta muutamilla päivillä. Tänään otin aamulla ekan pillerin ja illalla sain vahvan viivan liuskaan. Testailen vielä ainakin pari päivää nähdäkseni vahvistuuko lisää vai alkaako jo hiipua. Tulen toisella kertaa lukemaan kirjoitukset uudelleen ja kommentoimaan, sillä pian täytyisi mennä nukkumaan.

kp20/30?, yk12 Terolut-yk2 ja dpo-1? :D
 
kaikille,joille ei tärpännyt vieläkään todella iiisot :hug: Kamalaa,kun itekin toisten puolesta aina toivois,että onnistuis,kun tietää miten pahalta se tuntuu :(

manuliina meillä on sama tilanne,eli siis itekin oottelen menkkoja alkavaks.. Koko ajan on sellanen tunne,että nyt ne alkaa ja sen takia ajattelen,että ne tulee kun sit JOS ne ei tuliskaa :)

ON: Maha kipeä,niin kuin olis menkat, tissit kipeet, mutta ei mitää muuta.. koko ajan saa juosta vessassa tarkistamassa jokohan nyt alkais.. Onneks on kaks päivää vapaata niin saa rauhassa sit masistella jos menkat alkaakin.. :/
Olis muuten kysymys! Eli tikutin ovista ekaa kertaa elämässäni ja sain hailakan plussan 15-16 pv ja vahva plussa tuli 17pv eli oliko mun ovulaatio sitten 18pv? ja montako päivää YLEENSÄ ovulaatiosta menee,että menkat alkais?
(on noista varmaan ollu aiemminkin,mutta en jaksais selata taas koko listaa läpitte, laiska kun olen..:D)
 
Hei vaan kaikille!
Taidan tarvita nyt teidän vertaistukea. Yrityskerta 10 takana ja mieli sekava. Neljäs olisi haaveissa. On niin jotenkin syyllinen olo. En tiedä ymmärrättekö mitä tarkoitan. Tuntuu, että minulla ei ole oikeus olla masentunut siitä, että haluan saada VIELÄ neljännenkin lapsen, kun minulla niitä ennestään jo on. Aivan kuin veisin niiltä jotain pois, jotka ovat ensimmäistään yrittäneen jo esimerkiksi monta vuotta. Ja tottakai olen onnellinen kolmesta lapsestani (7v., 5v. ja 2v.), mutta en oikein ole vielä sisäistänyt, ettei neljättä ehkä tulekaan, kun kaikki ovat saaneet niin helposti alkunsa.

Ikää minulla on 30, miehellä 34. En ole vielä mitään tutkimuksia edes ajatellut... En edes ovulaatiotikkuja ole ostellut, sen tuntuu muutenkin huomaavan. Tai sitten ei... kun kerta mitään ei ole tapahtunut :)
 
Huomenet.
Tere tulemast johnu!
Macy gray jaksamisia surun keskellä! Onko sulle muute terot aiheuttanut sivuvaikutuksia?

Levoton yö taas takana, kaamee ku unet vainoo mua :mad:
Omassa navassa ei mitään raportoitavaa, tädin ois jo pitäny ultran mukaan tulla mut eipä oo näkynyt, eikä kyl edelleenkään tunnu siltä. Tänään sit venaillaan lääkärin soittoa ja katsotaan mitä se on mieltä. Huomasin muuten oudon jutun. Mulla tehtiin verikokeet just oviksen aikoihin ja silloin hemoglobiini 135, nyt viime ke otetuissa kokeissa oli pudonnut 125 eikä mulla oo kyl ollut mitään vuotoja, ruokavalion muutosta tai mitään muutakaan ihmeellista:confused:
Nyt siis menossa dpo 13 Jo :O
Ei oikein mitään oireitakaan enää, vähän tuntuu alavatsalla ku kuminauha kiristäis ja väsyttää. Thats it, et tiedä sitä sitten....
 
undercovergirl > Jospa siellä masussa nyt pikkuinen asettuisi kasvamaan. Tädille hätistyksiä ja sulle plussatuulia! =) Terolutit aiheuttavat mulle etovaa oloa, mutta tämän kierron osalta ei ole vielä kyseinen oire ilmaantunut. Tänään siis otin vasta toisen. Muista oireista en osaa sanoa vielä, sillä olen jo autuaasti unohtanut viime kierron oireilut sen osalta. :D Nippailuja ja kipuiluja mullao n pco:n vuoksi muutenkin vaikka munikset tällä hetkellä normaalit ovatkin. En siis osaa erottaa onko Terojen takia sellaisia oireita, enkä siksi muista sellaisia asioita. Ainakaan iho-oireita ei ole ilmaantunut. :)

Tässä tämä minun eilinen ovistestini. Kuva on otettu testiajan jälkeen ja väri on alkanut vetäytyä testiviivan reunaan. Jätin liuskan vessaan ja unohdin käydä katsomassa hetken päästä. Onkohan tämä nyt se ovis+? Tänään en ole vielä testaillut, mutta teen sen iltapäivän aikana ja tarvittaessa vielä illalla toisen. Tuo on tähän astisista vahvin viiva, mutta ekaa kiertoa testailevana en tiedä kuinka vahva plussa mulle voi tulla.


Nytkään en malta kommentoida. :ashamed: Koitan järjestää piakoin rauhallisen hetken, että voin palauttaa mieleeni mitä tänne on kirjoiteltu.

kp21/30?, yk12, Terolut-yk2 ja dpo0?
 
MG eilen oli siis dpo 13 jos oikeana päivänä oviksen pongasin, ekaks hädissäni testasin first signalilla ja eilen oli mies roudannut kotiin Clearblue plussan, josta sit jälkeen päi luin ettei ookkaan kovin hyvä. Tosin en kehdannut miestä tästä moittia ku ihan itse sitä testiä lähti hakemaan ;)
Mä kyllä tuosta sun ovistestistä tuota viimeisintä veikkaisin eniten plussaks, mulla tosin eile ole itellä noista kokemusta, ens kierros vasta pitäis sellainen aloittaa...

Ihmismieli on muute hassu, vaikka eilen testasin vahvan negan ni arvatkaas kuka on viettäny aamun etsien haavaa suustaan kun maistuu niin kauheesti metallille. Ja sit paukatin tänne lukemaan et seki on raskausoire :headwall:
 
Täällä ollaan pysytty taka-alalla kun oli reissu lappiin. aika hienoa, olin jopa 5päivää melkein ajattelematta vauvajuttuja. Nään joka yö unta että testailen plussaa, viime yönäkin niin vahvana että hui! kyllä ketuttaa herätä sen jälkeen. Ja masentavaa sekin että lähti juuri yrityskuukausi 11.
 
undercovergirl ettet vaan nyt testailis liian aikaisin?:) Monillahan se plussa näkyy vasta kun menkat on myöhässä, joillain voi mennä tosi kauankin. Ja voi mä niin tunnistan itteni tosta metallinmakuhommasta, sillä erotuksella että mä kyllä tiedän sen olevan raskausoire. Ja tänäänkin on taas niin veri/metalli maistunu välillä suussa vaikka ei esim. hampaita harjatessa kyllä verta ikenistä tullu-> niiiin raskaana:LOL:

ON: Siispä tosiaan ei mitään oireita, ei menkka eikä raskausoireita, siis ainakaan semmosia mitä miksikään laskisin. Välillä rintoja aristaa hiukan(ollut ennenkin ja menkat tullu), pieniä nipistelyjä alamahalla(sama), tuo mainitsemani veren/metallimaku suussa(sama...) ja semmosia. Ja soitin tänään ekan kerran niitä verikoetuloksiakin mut ei ollu tullu ku kaks kolmesta eli perjantaina koitan josko olis se viiminenkin tulos jo tullu=)

Plussatuulia kaikille murusille:whistle::heart:

kp 28/25-31 dpo 13?
 
Manuliina, saattaapi olla, tosin lekuri käski jo alkaa testailemaan kotona, tiedä sitä sitten :( Mä en tajua mistä toi metallinmaku on voinut tulla, ei ollut ku aamusta hetken aikaa, ja mä en tosiaan tiennyt et oli raskausoire :D
Mullahan on noi Terot ja ne on nyt loppunut viikko sit et olis sen tädin jo pitänyt tulla...
Mut huomenna sit se verikoe ja jos seki negaa näyttää ni jo on kumma....
 
Heippa kaikille :wave:
Ja iso anteeksi pyyntö, etten ole käynyt täällä hoitamassa päivittäjän tehtäviä! Meillä oli viikonloppuna muutto ja on ollut kaikki tavarat niin tolkuttoman hujan hajan, että on ollut pakko kaikki vapaa-aika käyttää tavaroiden paikoilleen laittamiseen!

Tännehän on taas saatu uusia kuumeilijoita! :) Tervetuloa!!

Voi undercovergirl :hug: Tiedän tasan tarkkaan tunteen, että nyt lentää kyllä hanskat naulaan ja tää homma oli tässä, mutta kummasti sitä sitten taas hetken päästä jaksaa ajatella positiivisemmin! Älä murunen luovuta!! Sulla on kuitenkin vielä ehdottomasti toivoa saada se plussa tästä kierrosta, täällä ainakin on peukut kohti kattoa, että täti ei tule ollenkaan!! :heart:
Kalliilta kuulostaa kyllä tuo 500€ tutkimuksista :O Mulla maksoi aukiolotutkimus kelan osuuden jälkeen 160€ ja siihen kuului myös ultraus, mehiläisessä kävin minä. Kantsii vähän kysellä useammasta paikasta noita hintoja :hug: Ennen aukiolotutkimusta mulla selvitettiin, että ovuloin varmasti ja tutkittiin limakalvojen paksuujet jne. Samaten miehen tutkimus tehtiin ensin. Mutta tottakai järjestyksessä voi olla eroja!

tunturihilla Lohdutushalit!! Äääh...Noi raskaus-unet on ihania, mutta niin kamalia! Se herääminen niiden jälkeen on niin masentavaa :( Mutta kyllä me vielä se ihka oikea plussakin saadaan :hug:

Macy Gray Mun mielestä sulla on ovisplussa tullut tuossa kp 21 illalla, joten sitä seuraava päivä on sitten dpo 1, näin ainakin FF laskee :)

Omaa napaa: Täällä sitä puksutellaan ensimmäisen taukokierron mukana ja nyt taitaapi olla dpo 3-4. En testannut ovista, mutta tuntemusten ja vanhojen kiertojen mukaan ovis oli lauantaina tai sunnuntaina. Ei käytetty mitään ehkäisyä tässäkään kierrossa, mutta mies tuli kiltisti vatsan päälle tai muualle turvalliseen paikkaan. Mutta pakko myöntää, että sunnuntaina mies tuli kerran sisälle, joten kyllähän tässäkin kierrossa riskinsä on, mutta olisi sen nyt aika outoa, jos vuoden yrittämisen jälkeen tärppäisi sillä kierrolla kun ns. vähiten toivoo. Nopeasti on tämä kierto mennyt, vielä pari jäljellä, joskin tämä oli se jolloin eniten piti välttää seksiä oviksen aikoihin, laskettuaika osuis meinaa just häiden päälle. Ehkä ensi kierroissa ei ole ihan niiiiin tarkkaa, jos vähän vahinkoja sattuu :whistle: Miestä harmittaa taukoilu, se niin kovasti haluaisi vauvan :(

Ihanaa keskiviikkoa kaikille, lupaan käydä täällä taas useammin kun saatiin nyt tuo muutto pois alta :)
 
Viimeksi muokattu:
Sori nyt omanapailen, mutta V***aa niin vietävästi :( Testailin äsken ja negahan siel oli TAAS. Vaikka ei tätiä näy ja viel mahassa on tuntunu aivan järkkyjä kramppeja! tai kohdussa siis.. närästää aika ajoin (melkein päivittäin) ja tissit vielki kipeet.. Mut ei.. Kait se pitää huomen aamuna testata uudelleen,kun nyt tein tosiaan päiväpissasta (alle tunnin rakossa,hätänen kun olen,piti tehä heti kun posti toi) Mutta ei edes haamua tai mitää muutakaa. Hulluks täs viel tulee :(
kp36/?? dpo17 yv2

Anteeks kamala purkautuminen. Tilanne tuntu vain niin turhauttavalta,vaikka ei kyl vielä syytä heittää kirvestä kaivoonkaan.. oottelen huomiseen ja katon miten käy. Sit jos käy heikosti niin saanpahan ihan vapaasti ottaa vk-loppuna töiden jälkeen pari siideriä ;)
 
Viimeksi muokattu:
Heippa murut!

Tulin tsemppaamaan kaikkia teitä ihanuuksia tänne!!! :heart:

Vaniljainen Toi muuttaminen on niin perseestä.. Hirveä sotku alkaa purkaa boxeja jne. Jaksuja!! Ja hei, pitäkää vaan kuukausi taukoa :D Jos sulla on iso masu häissä niin so be it, on se vauva sen arvoista varmasti! Kauhea paholaisen asianajaja täällä heheh. Iso iso hali muru!!!

taiska87 :hug:

Manuliina Pidän sulle sormet ristissä että plussaisit!!

Paljon plussatuulia ihanaiset ++++ :whistle:

Lily
 
Pikaset omanapailut...: menossa siis kp 29/25-31. Tänään aamulla tein puolihuvikseni testin joka tietysti puhdas nega, ei epäilystäkään: / Ja kuten yleensä siinä hetimmiten testin jälkeen, tänään iltasella tuli IHAN pikkasen rusehtavaa paperiin ku pyyhin. Pah, taisi olla siinä tämäkin kierto! Tissit ollu pikkasen arat eilisestä lähtien jota ne ei kyllä yleensä ihmeemmin ennen menkkoja ole mut en jaksa laittaa uskoani siihen. Nyt vaan ootellaan hanojen aukeemista ja sitä että sais ne tulokset! Sitte luvassa aukiolotutkimus vuodon loputtua ja varmaan ens kuussa sitte alotellaan clomit...
Mä olen aina ollut siinä uskossa että ei lapsettomuus mua kosketa, kaikki muutkin kerran tulee tosta vaan raskaaksi!:headwall: Mutta niin se vaan on reilu vuosi menny ja täällä ollaan virallisen määrityksen mukaan siit lapsettomia. Noh, toivottavasti vielä joskus se onni meillekin suodaan...
 
Manuliina > :hug: Samassa veneessä ollaan, joten ymmärrän tunteesi. Jospa sitä toivoa vielä tämän kierron osalta olisi, mutta tietenkin hyvä valmistautua siihen epämieluisampaan vaihtoehtoon. Plussatuulia elämääsi!
 
Olipas sit verikoekkin nega :( Nyt kun vaan keksis et minne se helvetin täti on kadonnut vaikka Terot on loppunut ajat sitten. Ei vissiin ois pitänyt niitä alkaa syömään jos kierron vetää näin vituiks, murr!
Viikon päästä jos tilanne tää ni soittoa taas lekurille et mitäs nyt tehdään. Pah sanon mä.
 
Viimeksi muokattu:
Pakko oli tulla vilasemaan, miten täällä muiden piinailut on menneet. Ja toistaiseksi ei ole niitä plussia muillekaan tullut... kuinka turhauttavaa, eikö?
Mä oon täällä hajoillu enemmän ja vähemmän tossa alkuviikosta pms:n ja raskaudettomuuden takia. Manasin jo itekseni, mitä hel*etin hyötyä ja itua on kärsiä mielettömistä menkkakivuista, jos koko menkoista ei edes ole sitä hyötyä kuin pitäis olla...pois vaan kaikki värkit sitten saman tien... No ei nyt ihan kuitenkaan, mutta on se sitten pettymys kuitenki, kun ei osaa kroppa toimia niin kuin sen pitäis! Tällä kertaa oli tosiaan menkkakivut taas pitkästä aikaa tosi kivuliaat, maanantaina se nosti kait taas kuumeen illaks, kun särki niin joka paikkaa ja oli kosketusarka, itketti ja sattu vatsaan...

No ennen seuraavia menkkoja sitä onki sit jo se lekurikäynti. Sitä tullaan vielä jännäämään...

Halit kaikille! Niitä tarvitaan aina, oli sitten syynä ilo tai suru tai sitten ihan muuten vaan. :hug: Hengessä mukana mennään, vaikka nää kierron alkupäivät ehkä onkin palstailun suhteen hiljaisempia...

kp 4/26-27 yk 15
 
Huomenta kaikille, vieläkö tänne mahtuu?

Meillä on lasta toivottu nyt reilu kaksi vuotta. Näihin vuosiin mahtuu paljon kaikenlaista, joista voisin kertoilla myöhemmin paremmalla ajalla. Vauvaa kaipaamme kotiin niin paljon..

Nyt alkoi taas uusi kierto, tai nyt jo kp7/26-27 menossa. Ovistestejä tilasin (taas) uuden satsin netistä.

Lueskelin aikaisempia viestejänne, ja huomasin että Tinker teillekö oli aika fertili....(mitälie) polille stimulaatioon . Meille on tuollainen aika kanssa varattuna kuun loppuun. Minuakin kiinnostaisi tietää mitä tuo stimulaatio oikein tarkoittaa?? Jos joku tietää niin olisin enemmän kuin kiitollinen tiedosta. Ensimmäinen käynti siis kyseessä. Voisin tietysti sairaalaan soittaa, mutta aina kun olen sinne polille soittanut niin on tullut olo että soitan huonoon aikaan ja vielä kyselen tyhmiäkin, joten ei kauheasti innosta.

Plussatuulia toivottelen täältä kaikille! :)
 
Tervetuloa marmariini! Tänne mahtuu kaikki halukkaat! :) Vaikka kyllähän sitä kera plussien voisi ihmisiä poistuakkin!


heinäneito Voi murunen! Ei saa masentua! Noi alkupäivät on tosiaan aina tylsimpiä ja masentavimpia, menkkojen alkaminen on aina niin kova pettymys :hug: Voimia tähän kiertoon ja mulla ainakin se lääkärillä käynti on helpottanut asioita!

Mitä taiskalle kuuluu? Testailitkos uudestaan? :)

undercovergirl Voi höh sentään!! Missä ihmeessä se tätikin aina silloin luuraa kun sitä harvoin odottaa! Toivottavasti se pian löytäisi perille niin pääsisit uuden kierron kimppuun!

Lily-Jane Ihanaa kun kävit :heart:Ja tosiaan, eihän mua haittais ollenkaan vaikka häissä masu olisikin, mutta en sitä laskettua aikaa kuitenkaan ihan samoille päiville haluaisi, ettei käy köpelösti kesken häävalssin :whistle:

Manuliina Mikä kumma siinä muuten oikeasti on, että aina kun tekee testin, niin menkat alkavat melkein heti perään?? :headwall: Kuinkahan monta testiä minäkin olen alkuaikoina tuhlannut kun muka oli menkat myöhässä ja PYH! Viimeistään pari tuntia testin jälkeen on menkat sitten lurahtaneetkin!
Voimia uuteen kiertoon myös sulle, jos täti sieltä vauhdilla kurvaa:hug:

Mulla taitaapi olla dpo 5 ja mä kutsun tällä kertaa mielelläni ne teidänkin tädit tänne mun housuihin :D
On muuten mennyt yllättävän nopeasti tämä taukokierto, pelkäsin että tämä on yhtä tuskaa!

Haleja tytöntylleröt!!
 
onpa omanapaisia kirjoittuja aiemmat, suokaa anteeksi. kovin veti tosiaan toiveikkaaksi nuo verikoetulokset, ja tovon niiin paljon muillekin plussia :hug:

sitä ensikertalaisena miettii millasta kaikki on, mitä on saada ne 2 viivaa, kasvava vatsa ja pieni rinnan päälle viimein... sanoi tänään miehellekin että vaikka sitä niin kovasti toivotaan,niin kyllä varmasti myös hirvittää, kun ei yhtään tiedä mitä se tosiaan on (ja siis vaikka vauvoja on ympärillä ja kirjatietouttakin on runsain mitoin niin on se ihan eri asia!)

tervetuloa miunkin puolesta marmariini

ja kiitos vaniljainen, tosiaan ne on niin ihania nuo unet ja kamalia!

onko kellään tietoa, alkuraskauden lentomatkustamisesta onko haittaa/keskenmenoriski isompi jne? tällä tiedolla ei pitäis itteä nyt kyllä pelotella,mutta tuli mieleen kun ollaan joulukuun alussa lähdössä 2viikoksi reissuun, ja reilu 5tunnin lentomatka suuntaansa, jos vaikka plussasi ennen sitä.....vaikka epäilen. tietenkään en ala myöskään tuon reissun takia toivomaan etten plussaisi. menipä sekavaksi :) mutta siis, kokemuksia ja tietoa otetaan vastaan!
 

Yhteistyössä