Jesse Kaikurannan (TVOF) tulkitsema Äiti kosketti niin, etten voi lopettaa itkemistä...

"vieras"
[QUOTE="minä";26117623]Jesse Kaikuranta sen juurikin esitti.[/QUOTE]

Ok, kiitos :)

Katsoinkin tuossa juuri sen videon (monta kertaa) plus muutaman muunkin. Mitä ne kiusaamis- ja äitiviittaukset olivat, joita noiden biisien jälkeen Axl ja valmentajat viljelivät?

Vaikutti kyllä sympaattiselta ja ihanalta mieheltä tuo Jesse. Ja tykkäsin äänestä tosi paljon.
 
"vieras"
Mulle ei vaan uponnut kenenkään oma biisi eikä kylläkään tuon Jessen Äiti -kipalekkaan, jotenkin mitään sanomattoman kuuloinen, helposti unohtu kuunnella ja keskittyin ihan muihin juttuihin. Mä mietin missä noita biisejä pitäis kuunnella, kun mikään ei oikeen ollut ison lavan esitys, mut ois vaikee kuvitella että lähtisin baariinkaan kuunteleen, oiskohan ne niitä radio Novan täyte biisejä.

Mua ei niinkään haittaa jos mies välttämättä tahtoo meikata, mutta opettelis tekemään sen edes fiksusti.
 
Minni harmaana
Paitsi ettei se ollut meikannut itseään naiseksi. Meikannut kyllä, mutta niin oli Mike Monroekin.
Just luen kirjaa Hanoi Rocksista ja Michael oli ulkonäkönsä kanssa ihan k***ssa Aasian kiertueella 80-luvulla. Oli niin kaunis ja jotenkin androgyyni, että luultiin jopa naiseksi ja sai kaikki pervot peräänsä.

Joutui pysyttelemään hotellihuoneessaan.
 
JuuH
Tykkäsin Jessen esiintymisistä kovasti. Mutta epäilen, että niin yksipuolinen esitystapa voi olla hankala keikkamyynnin kannalta. Vaikea kuvitella keikkaa aloittavalta artistilta, jossa jokainen kappale on hidas balladi.
Kirkossa?
Tykkäsin kuitenkin Jessen esityksistä, tämä vaan tuli mieleen.
 
Ihana Jesse :heart:
Itku tuli Äiti kappaleen aikana ja tunteet oli tosi pinnalla. Äitini kyllä elää, mutta isäni ei ja pystyn hyvin tuntemaan Jessen tuskan. Jok´ikinen Jessen veto koko kilpailun ajan oli hyvä ja sai aikaan vilunväristyksiä. Levyn ostan taatusti heti kun ilmestyy.
 

Yhteistyössä