Jesse Kaikurannan (TVOF) tulkitsema Äiti kosketti niin, etten voi lopettaa itkemistä...

Turkilmas
Niin kertakaikkiaan osui ja upposi. Toki mulla on nyt muutenkin herkkä aika äitini kanssa, mutta kyllä tuo avasi kyynelkanavat oikein kunnolla. Esikoinen- raukka huolestui äitinsä puolesta, mutta pakko se on itkeä kun itkettää. Kesti kauan koota itsensä tuon laulun jäljiltä ja vieläkin olen jotenkin herkillä.

Eipä silti, Jesse on onnistunut saamaan mut itkemään lähestulkoon jokaisen biisinsä aikana. Jesse oli yksi mun lemppareista ja mä olen älyttömän iloinen että pääsi noin pitkälle.
 
joopas
Minuakin kosketti niin,että vieläkin itkettää, sattu niin saatanasti korviin. Oikeesti se oli aivan kamala. No itkuvirsihän se olikin,mut ei oikee kuulunu tuollaiseen laulukilpailuun. Muutenkin se Jesse oli sika huono. Näyttikin ihan vamppyyriltä akkamaisessa meikissään :)
 
"kala"
Jessestä nyt ei oikein tiedä onko se mies vai nainen. Käynyt jonkun leikkauksen läpi joskus? Ja ne silmät meikkeineen oli niin kamalat, etten halunnut myöskään kuunnella koko tyyppiä.
 
[QUOTE="kala";26117262]Jessestä nyt ei oikein tiedä onko se mies vai nainen. Käynyt jonkun leikkauksen läpi joskus? Ja ne silmät meikkeineen oli niin kamalat, etten halunnut myöskään kuunnella koko tyyppiä.[/QUOTE]

Miksi on niin kauhean tärkeää määritellä, onko joku mies vai nainen, homo vai hetero, laiha vai lihava, lyhyt vai pitkä, kristitty vai muslimi, musta- vai valkoihoinen, oikeistolainen vai vasemmistolainen...

Eikö kaikki määritteet ole aivan yhdentekeviä tässäkin tilanteessa? Mulle ainakin merkityksellistä on vain se, että Jesse laulaa niin, että se koskettaa mua.
 
[QUOTE="kala";26117298]Minulle tärkeintä on se, että pidän laulajasta, ja hänen on oltava miellyttävä mies :p Silloin hän koskettaa.[/QUOTE]


Ikävää, että (sinäkin) olet noin rajoittunut. Rajaa aika monta hyvää laulajaa kuuntelun ulkopuolelle, jos vain miellyttävät miehet kelpaavat.
 
JesseFani
Jesse aivan mahtava persoona, Ihana laulaja, ihana muutenkin! :heart:
Koskettaa joka kerta, kun Hän laulaa!

Nyyhkiä sai varmaan moni! ;)

..Voittajaksi toivoin Jesseä, mutta Onneksi Saara ei voittanut!!!!!!
Tästä olen niin onnellinen kuitenkin!
Se neiti oli liian varma voitostaan!!!!! :D
 

Yhteistyössä