Jesse Kaikurannan (TVOF) tulkitsema Äiti kosketti niin, etten voi lopettaa itkemistä...

"vieras"
mä en ole koskaan aiemmin katsonu koko laulukilpailua, mutta kun töistä tullessa näin elastisen näköisen miehen, niin oli pakko tsekata sen naama. Kyllä se melko varmasti se oli... :D

Niin minusta se laulu oli tylsä, liian vähän tunnetta ja tietty puolet sen ajasta meni siihen kun selitin 9-vuotiaalle, että miksi se mies oli meikannut itsensä naiseksi. (En siis tietenkään edes tiedä miksi, selitin vaan jotain esiintymisestä ja teatterista ja voimakkaista valoista...)
 
[QUOTE="vieras";26115205]mä en ole koskaan aiemmin katsonu koko laulukilpailua, mutta kun töistä tullessa näin elastisen näköisen miehen, niin oli pakko tsekata sen naama. Kyllä se melko varmasti se oli... :D

Niin minusta se laulu oli tylsä, liian vähän tunnetta ja tietty puolet sen ajasta meni siihen kun selitin 9-vuotiaalle, että miksi se mies oli meikannut itsensä naiseksi. (En siis tietenkään edes tiedä miksi, selitin vaan jotain esiintymisestä ja teatterista ja voimakkaista valoista...)[/QUOTE]

Paitsi ettei se ollut meikannut itseään naiseksi. Meikannut kyllä, mutta niin oli Mike Monroekin.
 
---
[QUOTE="vieras";26115205]mä en ole koskaan aiemmin katsonu koko laulukilpailua, mutta kun töistä tullessa näin elastisen näköisen miehen, niin oli pakko tsekata sen naama. Kyllä se melko varmasti se oli... :D

Niin minusta se laulu oli tylsä, liian vähän tunnetta ja tietty puolet sen ajasta meni siihen kun selitin 9-vuotiaalle, että miksi se mies oli meikannut itsensä naiseksi. (En siis tietenkään edes tiedä miksi, selitin vaan jotain esiintymisestä ja teatterista ja voimakkaista valoista...)[/QUOTE]

Eikö voi sanoa vaan, että ehkä se mies tykkää meikata. Nykyään ei liene mitenkään kummallista, jos miehellä on meikkiä.
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate
Jessen molemmat biisit olivat ihanat ja nappivalinnat. Mut sai kyllä herkäksi molemmat. En ollut sitä ensimmäistä piisiä koskaan kuullut. Kenen se on?
Ja varmasti siitä uudesta tulee ainakin mulle hitti. :)
 
kim-fani
Siis oli kyllä todella hieno laulu, en ole aikaisemmin kuullut, mut tunnetta oli mukana Jessen molemmissa biiseissä. Ja tippa oli kyllä itselläkin linssissä siinä Äiti esityksessä. Noista kaikista finalisteista tullaan varmaan vielä kuulemaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Rieputarallaa
Voi kyllä!

Olipahan laulu ja tulkinta! Mä kuulin ko. laulun kokonaisuudessaan vasta nyt Jessen esittämänä, mieheni on minulle tuosta laulusta jo hehkuttanut aikaisemminkin, mutta en osannut ollenkaan varautua siihen, millaisen tunnemyrskyn saisikaan aikaiseksi. Irtosi itku todella helposti. Ja helpottavasti.

Mikä voima onkaan artistilla, joka osaa sisäistää laulun sanat ja niiden tuoman tunnelman. Eleetön, koskettava tulkinta :heart:. Yksinkertaisuudessaan häkellyttävän kaunista.
 
Voi kyllä!

Olipahan laulu ja tulkinta! Mä kuulin ko. laulun kokonaisuudessaan vasta nyt Jessen esittämänä, mieheni on minulle tuosta laulusta jo hehkuttanut aikaisemminkin, mutta en osannut ollenkaan varautua siihen, millaisen tunnemyrskyn saisikaan aikaiseksi. Irtosi itku todella helposti. Ja helpottavasti.

Mikä voima onkaan artistilla, joka osaa sisäistää laulun sanat ja niiden tuoman tunnelman. Eleetön, koskettava tulkinta :heart:. Yksinkertaisuudessaan häkellyttävän kaunista.
Tämä oli tyhjentävästi sanottu :). Jessen levyä odotellessa.
 
"vieras"
No nyt ei kyllä menny niinkuin Strömsössä. Tää Mikko oli kyllä ihan jumbosijalla mun mielestä. Vaikka hyvin osas laulaa mutta muut oli parempia, ja villi veikkaus muista kuullaan ja Mikko jää nousevaksi VOF. Kyllähän Jesse oli ihana tulkitsija, kyyneleet sai silmiin....
 

Yhteistyössä